eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › "Opracowanie projektu budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarnia" wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarnia”
wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zagnańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 300-13-22

1.5.8.) Numer faksu: 41 300-13-73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektu budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarnia”
wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-880a11d3-0e5a-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341320/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Opracowanie projektu budowy drogi w msc Samsonów ul. Rurarnia (specustawa)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281989/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.25.2022.PZZ – PZZiS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonania projektu budowlanego pn. „Opracowanie projektu budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarnia”.
1.1. Wykonanie map dla celów projektowych z uwzględnieniem źródłowej dokumentacji geodezyjnej celem weryfikacji granic w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1:500,
1.2. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej – 4 egz.
1.3. Wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód
z odwodnienia drogi,
1.4. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia,
1.5. Wykonanie koncepcji projektu wraz z przebudową urządzeń technicznych celem akceptacji przez Zamawiającego,
1.6. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego drogi oraz innych projektów
koniecznych do przebudowy wszystkich kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury
technicznej, zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami od zarządców sieci,
z podziałem na poszczególne branże wraz ze wszelkimi uzgodnieniami m.in. uzyskanie
w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji
drogowej i dokonanie stosownych zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia na
budowę.
1.7. Zakładany zakres projektowy drogi:
1.7.1. Długość projektowanej drogi ok. 1130,00 m.;
1.7.2. Wykonanie projektu odwodnienia z uwzględnieniem kanalizacji deszczowej, cieku
przyjezdniowego oraz odbioru wód z odwodnienia drogi wewnętrznej (dz. nr ewid.2283/9)
oznaczona symbolem KDW1 w mpzp;
1.7.3. Umocnienie rowów odprowadzających wody opadowe z odwodnienia drogi płytami
chodnikowymi (spód i boki do wysokości jednej płyty) lub przyjąć inne alternatywne
rozwiązanie;
1.7.4. Regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych,
1.7.5. Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu;
1.7.6. Wykonanie projektu kanału technologicznego;
1.7.7. Wykonanie projektu chodnika z kostki brukowej koloru czerwonego;
1.7.8. Wykonanie projektu zjazdów:
- z kostki koloru szarego na działki i nieruchomości zabudowane o szerokości 5 mb,
- o nawierzchni bitumicznej na drogi oznaczone w mpzp sołectwa Samsonów symbolem KD-Z i KD-L, KDW1 o szerokości 6 mb (zjazd publiczny);
1.8. Sporządzenie wykazu drzew z podaniem nr nieruchomości do usunięcia przypadku zaistnienia takiej sytuacji;
1.9. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
1.10. Opracowanie tabeli zjazdów (załączonej do projektu wykonawczego);
1.11. Przebudowa ogrodzeń będących w kolizji z pasem drogowym;
1.12. Wykonanie projektu budowy oświetlenia drogowego o dł. ok. 230 mb;
1.13. Wykonanie projektu budowy kanalizacji sanitarnej.
1.14. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
1.15. Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów koniecznych do uzyskania
decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz realizacji robót objętych
zakresem zamawianych dokumentacji.
1.16. Wykonanie z podziałem na poszczególne branże przedmiarów robót, kosztorysów ślepych i kosztorysów inwestorskich wraz ze ZZK (zbiorczym zestawieniem kosztów).
1.17. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z art. 20 ust. 4 ustawy
z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane oraz inne czynności określone wymaganiami Zamawiającego.
1.18. W oparciu o projekt budowy drogi i przebudowy urządzeń technicznych, projektant
wyznaczy linie rozgraniczające pasa drogowego do podziałów oraz granice terenu niezbędnego do czasowego zajęcia dla obiektów budowlanych w przypadku, gdy ich
przebudowa odbywać się będzie poza wyznaczonym pasem drogowym, w celu przebudowy
lub zabezpieczenia infrastruktury technicznej (innym kolorem) wkreślone w projekcie
budowlanym i wykonawczym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr. 1 do SWZ – Opis
przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idea Projekt Kamil Rękas, Sebastian Zatorski sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572928746

7.3.3) Ulica: Rubinowa 6

7.3.4) Miejscowość: Blicza

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.