Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284531/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNEJ SZKÓŁ W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271501887
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326722903
1.5.8.) Numer faksu: 326721507
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoeas.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mzoeas.zawiercie.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cbe55c0-0f1a-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018912/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284531/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 136/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 438345,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 405875,4 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Łazach ul. Szkolna 2 oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa z afazją
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)
b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Ciągowicach ul. Zwycięstwa 72 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa w tym afazja oraz autyzm w tym zespół Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)
c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, słabowidzący, niewidomi, słabosłyszący, niesłyszący, z niepełnosprawnością ruchową)
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
7 dzieci w tym 1 na wózku (trasa o długości około 80 km/dzień)
d) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Będzinie ul. 11 Listopada 7 (internat)
Rodzaj niepełnosprawności: upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym oraz słabe słyszenie
Dowożenie na godz. 8:00 (poniedziałek), odwożenie o godz. 15:00 (piątek)
1 dziecko (trasa o długości około 80 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 146076,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zawierciu ul. Powstańców Śląskich 18 oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: z niepełnosprawnością ruchową w tym afazja
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 6 km/dzień)
b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespół Szkół im. H. Kołątaja w Zawierciu ul. Miodowa 1 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: sprzężona ( autyzm, niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim)
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)
c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 14 (Fundacja Elementarz) w Zawierciu ul. Harcerska 67 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności :autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)
d) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich im, Jana Pawła II w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm, autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
2 dzieci (trasa o długości około 15 km/dzień)
e) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Integracyjnego Nr 3 w Zawierciu ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5A oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 11 km/dzień)
f). Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Nr 7 w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm z zespołem Aspergera, afazja z niepełnosprawnością ruchową)
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
6 dzieci (trasa o długości około 22 km/dzień)
g) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 11 w Zawierciu ul. Zarzecze 2 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera, niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00
4 dzieci (trasa o długości około 20 km/dzień) (codziennie)
Wymagane są:
pojazd(y) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 16 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zawierciu ul. Rataja 28 oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera, niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim, umiarkowanym i głębokim, słabe słyszenie, słabe widzenie, niepełnosprawność ruchowa w tym afazja,
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00
28 dzieci (trasa o długości około 75 km/dzień) (codziennie)
Wymagane są:
pojazd(y) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 28 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146076,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146076,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WALDEKBUSY" J.Adamska Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242724302
7.3.3) Ulica: K.K. Baczyńskiego 11A/13
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WALDEKBUSY" J.ADAMSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"WALDEKBUSY" J.ADAMSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146076,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Biała CAR-BUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380496887
7.3.3) Ulica: Dobra 56
7.3.4) Miejscowość: Pilica
7.3.5) Kod pocztowy: 42-436
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136425,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155844,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewelina Żmuda E-BUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380198513
7.3.3) Ulica: Rokitno 324
7.3.4) Miejscowość: 42-445 Szczekociny
7.3.5) Kod pocztowy: 42-445
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155844,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1106S nad linią kolejową nr 64 w miejscowości Starzyny
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych aparatury i sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego .
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1783S nad linią kolejową nr 4 w miejscowości Zawada Pilicka
- "Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu."
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie gminy Zaniemyśl w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lidzbark wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu dla części 1 i 2
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby Gminy Ryglice
- "DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok, na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Węgrowie i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim.
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do i z placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Zblewo w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.