Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00272828/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00283902/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Gminie Miasto Szczecin i w Gminie Police.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914698200
1.5.8.) Numer faksu: 914698298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Gminie Miasto Szczecin i w Gminie Police.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dea8c827-f315-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042797/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w Szczecinie i Policach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.13.2024.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 900013,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi w formie przewozów okazjonalnych, polegające na przywozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych, zwanych w dalszej części „uczniami”, do szkół i placówek oświatowych w Gminie Miasto Szczecin i w Gminie Police , zwanych w dalszej części „szkołą”, wg stanu na dzień 01 lipca 2024 r.
2. Miejsca dowozów i odwozów uczniów do szkół:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabo Słyszących im. Juliana Tuwima w Szczecinie, ul. Grzymińska 6 – 2 uczniów (od poniedziałku do piątku pozostają w internacie);
b) Niepubliczne Placówki Terapeutyczne „Dzieńdobrek” w Szczecinie, ul. Kuśnierska 6 – 1 uczeń;
c) Terapeutyczna Szkoła Specjalna „Sense” w Szczecinie, ul. Judyma 26 – 1 uczeń;
d) Specjalny Dzienny Ośrodek Terapeutyczno-Edukacyjny dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Szczecinie, ul. Montwiłła 2 – 1 uczennica.
3. Miejsca dowozów i odwozów (zamieszkania) uczniów z Gminy Goleniów:
a) Załom, ul. Parkowa;
b) Komarowo;
c) Goleniów, ul. Leśna;
d) Pucice, ul. Polna;
e) Załom, ul. Lubczyńska.
4. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591660,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798272,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591660,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedic 24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522606384
7.3.3) Ulica: Rostocka 152
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-771
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591660,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2027-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Zakup i dostawa Ratowniczych Zestawów Narzędzi Hydraulicznych
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych i kart SIM do telefonów komórkowych na rzecz Urzędu Gminy i Miasta Goleniów
- Remont nawierzchni dojść, dojazdu i placu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Goleniowie
- Zakup i dostawa masek przeciwgazowych wraz z filtropochłaniaczami oraz torbami transportowymi
- Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Goleniowie - Obwód Drogowy Maszewo
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r."
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich
- Usługa dowozu uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów w Nisku w 2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części.
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





