Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337393/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbioru i składowania odpadów komunalnych
z pojemników Zamawiającego z terenów administrowanych przez 33. Bazę Lotnictwa Transportowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 33. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310188854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witkowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Powidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 261544471
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33bltr.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/33bltr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie odbioru i składowania odpadów komunalnychz pojemników Zamawiającego z terenów administrowanych przez 33. Bazę Lotnictwa Transportowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27d91e7b-3102-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055944/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Odbiór i wywóz odpadów komunalnych w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156044,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i składowania odpadów komunalnych z pojemników Zamawiającego z terenów administrowanych przez 33. Bazę Lotnictwa Transportowego w miejscowościach: Powidz, Witkowo, Przybrodzin, Ruchocinek i Kleczew.
2. Usługa będzie realizowana według faktycznych potrzeb Zamawiającego (wywożone będą wyłącznie pełne pojemniki w ciągu 2 dni roboczych od momentu wpłynięcia zgłoszenia na adres mailowy Wykonawcy), co oznacza, iż liczba wywozów odpadów komunalnych może ulec zmianie, w stosunku do szacunkowej ilości wywozów, wskazanych w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian, w trakcie trwania umowy, bez konieczności sporządzania aneksów do umowy w n/w przypadkach:
a) zmiany częstotliwości odbiorów/liczby pojemników do odbioru poprzez ich zmniejszenie, zwiększenie lub rezygnację;
b) zmiany miejsca podstawienia pojemnika w ramach danego kompleksu;
c) zmian organizacyjnych w przypadku restrukturyzacji Jednostki Wojskowej lub ich dyslokacji.
4. Wykonawca musi dostarczać, do siedziby Zamawiającego, worki o pojemności 120 l - każdej zbieranej frakcji po 650 szt. (co miesiąc, w terminie do ostatniego dnia danego miesiąca).
5. Wykonawca zobowiązuje się odbioru odpadów komunalnych pojazdem o emisji spalin o normie minimum EURO 4.
6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
7. Wykonawca musi posiadać wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). Nr tego wpisu należy wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy osób, które będą wykonywały m.in. czynności: opróżniania/przestawiania/podstawiania pojemników na odpady, ich transportu czy porządkowania terenu po wywozie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139181,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161125,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139181,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOREC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653033597
7.3.3) Ulica: Słoneczna 7
7.3.4) Miejscowość: Brzeźno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-513
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139181,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Remont gminnych budynków w Powidzu i Ostrowie wpisanych do gminnej ewidencji zabytków
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
- Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez 33. Bazę Lotnictwa Transportowego w Powidzu
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i wywóz nieczystości płynnych z oczyszczalni ścieków w Mikołajkach Pomorskich"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Czyszczenie urządzeń sozotechn., sieci kan. i deszcz. wraz z wpustami ulicznymi oraz odbiorem, transportem i unieszkodliw. odpadów powst. w wyniku świadczenia tej usługi, dok. napraw i usuw. awarii
- Wywóz odpadów z obiektów Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- 38/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na odbiór i utylizację odpadów medycznych.
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.