eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 544222704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@wloclawek.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wymiar sprawiedliwości

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Sąd Rejonowy we Włocławku

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881819855

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Kilińskiego 20

1.11.4.) Miejscowość: Włocławek

1.11.5.) Kod pocztowy: 87-800

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.11.9.) Numer telefonu: 544222704

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@wloclawek.sr.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://wloclawek.sr.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3ea3797-3fed-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081460/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3ea3797-3fed-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawarte są w pkt 17 i 21 SWZ. Warunki korzystania z platformy E-zamówienia określa regulamin Platformy E-zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone są w zakładce "centrum pomocy"

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 44 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 44 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 04/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 463412,39 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również rozbudowa centrali Systemu Sygnalizacji Pożaru, modernizacja depozytora kluczy, wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wdrożenie i szkolenie z obsługi systemu kontroli dostępu.
2. Szczegółowy opis zamówienia zawierają następujące dokumenty stanowiące załącznik nr 1 do SWZ:
a) „Projekt architektoniczno- budowany Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z systemem rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku przy ul. Kilińskiego 20”.
b) „Projekt techniczny Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z systemem rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku przy ul. Kilińskiego 20”,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
d) przedmiary.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45314310-7 - Układanie kabli

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (dotyczy całego zakresu przedmiotu zamówienia)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość serwisu eksploatacyjnego systemu kontroli dostępu (w okresie gwarancji)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1. Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy systemu kontroli dostępu wraz z montażem (każda na podstawie odrębnej umowy) o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
2. Dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi, z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 2351 ze zm.), przy czym osoba pełniąca funkcję kierownika robót budowlanych musi spełniać wymagania określone w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.) tzn. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
3. Dysponuje jednym pracownikiem zabezpieczenia technicznego posiadającym aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz co najmniej dwóch dostaw systemu kontroli dostępu wraz z montażem (każda na podstawie odrębnej umowy) o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; - wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ
2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę:
a) do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 2351 ze zm.), zgodnie z wytycznymi z pkt. 11.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
b) pracownik posiadający aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
- wg wzoru na załączniku nr 6 do SWZ
c) Oświadczenie wykonawcy, że osoba/y, (o których mowa w pkt 11.2. SWZ, przedstawione w wykazie, stanowiącym zał. Nr 6 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wg wzoru na załączniku nr 7 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. dowód wniesienia wadium
3. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych (wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców
4. Oświadczenie podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia. (wg wzoru na załączniku nr 4 do SWZ) W przypadku wykazania podwykonawcy w formularzu oferty
5. Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy lub dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - jeżeli dotyczy
6. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w formularzu oferty
7. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 8 - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany załączyć do oferty stosowne dowody potwierdzające równoważność proponowanych rozwiązań, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp
9. Dokumenty lub oświadczenia składane wraz z ofertą, o których mowa w SWZ, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp, zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. dowód wniesienia wadium
2. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych (wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców
3. Oświadczenie podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia. (wg wzoru na załączniku nr 4 do SWZ) W przypadku wykazania podwykonawcy w formularzu oferty
4. Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy lub dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - jeżeli dotyczy
5. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w formularzu oferty
6. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 8 - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany załączyć do oferty stosowne dowody potwierdzające równoważność proponowanych rozwiązań, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp
8. Dokumenty lub oświadczenia składane wraz z ofertą, o których mowa w SWZ, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp, zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę wniesienia przed podpisaniem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie
2. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wpłatę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, należy dokonać przelewem na rachunek bankowy odpowiednio dla płatników za część zamówienia tj.
• Za rozbudowę centrali SSP na konto Sądu Okręgowego we Włocławku numer 12 1130 1017 0021 1000 2890 0004
• Za dostawę montaż i uruchomienie SKD zintegrowanego z RCP oraz modernizację depozytora na konto Sądu Rejonowego we Włocławku numer 59 1130 1017 0021 1000 2990 0004
4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Zabezpieczenie w formie innej niż pieniądz jako beneficjenta powinno wskazywać odpowiednio.
Za rozbudowę centrali SSP - Sąd Okręgowy we Włocławku
Za dostawę montaż i uruchomienie SKD zintegrowanego z RCP oraz modernizację depozytora Sąd Rejonowy we Włocławku .
6. Zabezpieczenie w formie innej niż pieniądz Wykonawca przekazuje Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
- w oryginale w postaci papierowej albo
- przekazuje oryginały gwarancji lub poręczenia (w formie elektronicznej odpowiednio na adres: sekretariat.dyrektora@wloclawek.sr.gov.pl lub sekretariat.dyrektora@wloclawek.so.gov.pl)
7. Zwrot zabezpieczenia należytego określony jest w załączonym wzorze umowy.
8. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczeniu winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz zamawiającego w terminie maksymalnie 14 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, bez konieczności sporządzania i podpisywania jakichkolwiek protokołów odbioru robót lub usuwania wad w okresie gwarancji oraz niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie zamawiającego jest uzasadnione czy nie.
9. Treść dokumentu stanowiącego zabezpieczenie w zakresie jego zwrotu musi być zgodna z art. 453 ustawy Prawo zamówień publicznych

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie prowadzone jest wspólnie na podstawie art. 38 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z Sądem Okręgowym we Włocławku, ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, NIP 8882677883, województwo kujawsko- pomorskie, Polska, lokalizacja NUTS3: PL619, telefon 54 422 25 63, www.sekretariat.dyrektora@wloclawek.so.gov.pl, https://wloclawek.so.gov.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.