eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskBudowa oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych na ulicach gminnych w Płońsku



Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych na ulicach gminnych w Płońsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajazd 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdimplonsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych na ulicach gminnych w Płońsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea3b22a6-f61a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych na ulicach gminnych w Płońsku: Piaskowa, Handlowa, Przejazd i Pułtuska, Broniewskiego, Grunwaldzka (na odcinku w km 0+0,00 do 0+115,21).
2. Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych ulic:
1) ul. Piaskowa
Do wykonania jest linia kablowa ziemna, montaż opraw typu LED na aluminiowych słupach ulicznych wysokości 9 m, posadowionych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Dotychczasowe oświetlenie należy zdemontować wraz zasilaniem tj. linią napowietrzną. Kable zasilające lampy oświetleniowe jak i oprawy lamp oświetleniowych należy zdemontować i przekazać właścicielowi tj. ENERGA OŚWIETLENIE, chyba, że właściciel zrzeknie się przedmiotowych urządzeń. Zakres robót elektrycznych obejmuje również przebudowę linii kablowej napowietrznej kolidującej z inwestycją. Do przebudowy jest słup nn nr 9ŻN 10. Przebudowa słupa nn 9/A1/ŻN 10 została zrealizowana i nie jest objęta niniejszym zamówieniem.
2) ul. Handlowa
Do wykonania jest linia kablowa ziemna, montaż opraw typu LED na aluminiowych słupach ulicznych wysokości 9 m, posadowionych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Nie jest przedmiotem zamówienia montaż i przyłączenie szafki oświetleniowej SOU zasilającej oświetlenie uliczne w ulicy Handlowej oraz formalnościami tj. zgłoszeniem gotowości przyłączenia szafki SOU do właściwej jednostki ENERGA-OPERATOR S.A. Zadaniem Wykonawcy będzie przyłączenie oświetlenia do gotowej szafki.
Należy też dokonać usunięcia kolizji z siecią elektroenergetyczną nN.
3) ul. Broniewskiego
Do wykonania jest linia kablowa ziemna, montaż opraw typu LED na aluminiowych słupach ulicznych wysokości 9 m, posadowionych na prefabrykowanych fundamentach betonowych.
4) ul. Pułtuska i ul. Przejazd
UWAGA! W dokumentacji technicznej przytaczana jest nazwa ulicy 19 Stycznia. Obecnie obowiązująca nazwa to ulica Pułtuska.
UWAGA! Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót w części ulic Pułtuskiej i Przejazd. Zakres przedmiotu zamówienia obrazuje załącznik nr 7 pn. „Zakres robót budowlanych ul. Pułtuska i Przejazd” (vide legenda: REALIZACJA W PEŁNYM ZAKRESIE PROJEKTOWYM - ETAP III).
Zaprojektowano budowę nowego oświetlenia ulicznego. Oświetlenie zaprojektowane na terenie dużego skweru wpisanego pomiędzy ulicę Pułtuską i Przejazd nie stanowi przedmiotu zamówienia.
Istniejące kable zasilające lampy oświetleniowe, słupy i oprawy lamp oświetleniowych (jeśli takie będą występować na trasie wykonywanych robót) należy zdemontować i przekazać do właściciela tj. ENERGA OŚWIETLENIE, o ile właściciel będzie zainteresowany ich odzyskaniem. We wszystkich oprawach należy zastosować zasilacz, umożliwiający zaprogramowanie redukcji: 5-stopniowej- szczegóły oprogramowania będą podane w zamówieniu oraz nawiązanie komunikacji w systemie DALI.
Przebudowa kolizji telekomunikacyjnych
Istniejąca infrastruktura telekomunikacyjna znajdująca się na terenie inwestycji zapewnia łączność telefoniczną i inne usługi. W ramach inwestycji Wykonawca dokona przebudowy kanalizacji teletechnicznej.
Wszystkie roboty ziemne należy wykonywać pod nadzorem archeologicznym na podstawie decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 629/DC/2022 stanowiąca załącznik nr 12 do swz. Obsługa archeologiczna zostanie zapewniona przez Zamawiającego.
Obszar, na którym zlokalizowana jest inwestycja jest objęty strefą ochrony konserwatorskiej.
5) ul. Grunwaldzka na odcinku w km 0+0,00 do 0+115,21
UWAGA! Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót w części ulicy Grunwaldzkiej (odcinek C-D). Zakres przedmiotu zamówienia obrazuje załącznik nr 8 pn. „zakres robót ul. Grunwaldzka”.
W ramach zadania przewidziana jest wymiana oświetlenia ulicznego.
Zaprojektowano demontaż słupów wraz z oprawami oświetleniowymi o małych parametrach oświetlania a na ich miejsce montaż nowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami oświetleniowymi. Istniejące kable zasilające lampy oświetleniowe jak i oprawy lamp oświetleniowych należy zdemontować i przekazać do ENERGA OŚWIETLENIE.
„We wszystkich oprawach należy zastosować zasilacz, umożliwiający zaprogramowanie redukcji: 5-stopniowej- szczegóły oprogramowania będą podane w zamówieniu oraz nawiązanie komunikacji w systemie DALI”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 7 – 11 do swz.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych nowych materiałów, spełniających wymagania określone w dokumentacji technicznej. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem wszystkie materiały i urządzenia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami, deklaracje zgodności etc.).
5. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany w ofercie.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzenia robót).
7. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt:
• urządzi teren budowy i zaplecze budowy, a po zakończeniu prac przywróci teren do stanu pierwotnego,
• oznakuje i zabezpieczy teren budowy,
• zapewni bieżącą obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
8. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.
9. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac.
10. Elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego natomiast elementy uznane jako odpad, wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939394,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939394,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939394,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM3 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743136657

7.3.4) Miejscowość: Staroźreby

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939394,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.