Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu, licencji i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Płońsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Płoński-Referat Wspólnej Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 7764/66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@powiat-plonski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu, licencji i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Płońsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea6c634f-9053-4148-ad98-af191def0cbf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020029/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. „Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Płońsku” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Część 1 zamówienia w ramach Projektu realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Zadanie: „Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Płońsku
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea6c634f-9053-4148-ad98-af191def0cbf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub drogą elektroniczną przy użyciu poczty elektronicznej: astefanowska@powiat-plonski.pl. ( nie dotyczy składania ofert).
2. Za pośrednictwem środków komunikacji wymienionych w pkt 1 odbywać się będzie w szczególności przekazywanie:
1) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,
2) oświadczeń (innych niż składanych wraz z ofertą)
3) wezwań i zawiadomień,
4) dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego ( w tym podmiotowych środków dowodowych),
5) wyjaśnień składanych na wezwanie Zamawiającego,
3. Zmawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
4. W przypadku awarii platformy E-zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamieszczania wszelkich informacji i komunikatów na stronie internetowej Zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą korzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22/458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem”.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Płoński, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, dane kontaktowe: adres e-mail: urzad@powiat-plonski.pl
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, e-mail: iod@powiat-plonski.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy
z dn. 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OS.272.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część 1 zamówienia -Dostawa sprzętu, licencji i oprogramowania oraz przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w ramach realizacji grantu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Starostwie Powiatowym w Płońsku w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Płońsku”
b) Zadanie: „Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Płońsku” realizowane jest w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
c) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie sprzętu i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń dla minimum dwóch administratorów IT Zamawiającego w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
d) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę następującego sprzętu: serwer klasy enterprise z pełnym systemem zarządzania i wsparciem producenta, zasilacz awaryjny UPS, przełączniki sieciowe różnych typów, analizator ruchu sieciowego z centralnym systemem logowania i raportowania, urządzenia do wykonywania kopii zapasowych (napęd taśmowy, macierze dyskowe),sprzętowe klucze bezpieczeństwa oraz oprogramowania klasy DLP do ochrony danych, oprogramowania do backupu i replikacji.
e) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń dla minimum dwóch administratorów IT Zamawiającego w zakresie nowoczesnych rozwiązań sprzętowych i programowych zwiększających poziom cyberbezpieczeństwa jednostki samorządu terytorialnego, w sposób umożliwiający ich samodzielną i efektywną obsługę oraz zarządzanie wdrożonymi systemami.
f) Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie wsparcia powdrożeniowego i serwis gwarancyjny w zakresie działania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Okres wsparcia powdrożeniowego Wykonawca zobowiązany będzie zadeklarować w Formularzu oferty cenowej, stanowi on jedno z kryteriów oceny ofert. Usługi gwarancyjne będą świadczone w miejscu instalacji lub w serwisie z zastrzeżeniem, że koszty dostawy do serwisu i z powrotem do miejsca instalacji ponosi Wykonawca lub wyznaczony przez niego serwis. Okres gwarancji, warunki oraz miejsce świadczenia usług gwarancyjnych określa Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 11.1 do SWZ)
g) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji technicznych, technologicznych, prawnych i organizacyjnych dotyczących zasobów sprzętowych i programowych systemu teleinformatycznego Zamawiającego, w których posiadanie wszedł przy realizacji niniejszego zamówienia. Na etapie zawarcia umowy Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę podpowierzenia przetwarzania danych, której wzór stanowi Załącznik Nr 10.1.A Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą uzupełnioną:
• Ankietę oceny podmiotu przetwarzającego dane w związku z powierzeniem przetwarzania danych osobowych (wg wzoru Załącznik Nr 3.1),
oraz
• Ankietę bezpieczeństwa danych osobowych (wg wzoru Załącznik Nr 4.1).
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać się z Klauzulą informacyjną FERC (Załącznik Nr 10.1.B).W przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej zobowiązany będzie do podpisania niniejszej Klauzuli.
h) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia parametry istotne z punktu widzenia oceny równoważności. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale posiada nie gorsze, a może posiadać lepsze dla tego produktu cechy i parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniża określonych w dokumentacji standardów, posiada wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty oraz zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających parametry tych urządzeń. Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
i) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku, montażu, instalacji, konfiguracji, uruchomienia sprzętu i oprogramowania komputerowego, a także ubezpieczenia przedmiotu zamówienia do momentu odbioru przez Zamawiającego.
j) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w Załączniku Nr 11.1 do SWZ.
k) Wykonawca składając ofertę na Część 1 zamówienia winien złożyć ofertę na cały zakres tej części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
30237360-0 - Kasety z taśmą LTO
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 1 zamówienia
1. cena -znaczenie kryterium 60%
Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższego wzoru:
cena najniższa/cena badana x 60 = ilość punktów w kryterium cena ( C)
Oferta z najniższą ceną otrzyma w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
2. okres wsparcia powdrożeniowego - 40 %
Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższych postanowień:
30 dni kalendarzowych 0 punktów
60 dni kalendarzowych 20 punktów
90 dni kalendarzowych lub więcej 40 punktów
W ramach kryterium „Okres wsparcia powdrożeniowego ” punkty będą przyznawane na podstawie liczby dni oferowanego wsparcia powdrożeniowego od dnia wystawienia faktury/rachunku. Minimalny okres wsparcia powdrożeniowego na wykonany przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 30 dni, zaś okres maksymalny to 90 dni. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres wsparcia powdrożeniowego ponad minimum wymagane w zamówieniu tj. 30 dni. Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres wsparcia powdrożeniowego wyższy niż 30 dni. W przypadku zaoferowania minimalnego, wymaganego okresu wsparcia powdrożeniowego (30 dni) Wykonawca otrzyma 0 pkt w ww. kryterium oceny ofert. Maksymalny okres wsparcia powdrożeniowego podlegający punktacji to 90 dni. Wykonawca może również zaproponować okres wsparcia powyżej 90 dni -otrzyma wtedy również 40 pkt. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje 90 dni lub więcej oferowanego wsparcia otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium tj 40 pkt. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu oferowanego wsparcia, wówczas Zamawiający przyjmie minimalny okres wynoszący 30 dni, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „okres wsparcia powdrożeniowego”. W przypadku zadeklarowania w formularzu oferty okresu wsparcia powdrożeniowego krótszego niż 30 dni, Zamawiający odrzuci ofertę ponieważ jej treść nie będzie zgodna z warunkami Zamówienia.Jeżeli Wykonawca zaznaczy więcej niż jedną opcję, Zamawiający przyjmie okres wsparcia powdrożeniowego dłuższy spośród wskazanych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres wsparcia powdrożeniowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa licencji na aktualizację oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Płońsku
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
• Licencji na aktualizację oprogramowania Axence nVision
• Licencji na aktualizację oprogramowania antywirusowego Eset
• Licencj- na aktualizację modułów i wsparcie techniczne dla urządzenia UTM Fortigate 101F
b) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w Załączniku Nr 11.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 2 zamówienia
cena -znaczenie kryterium 100%
Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższego wzoru:
cena najniższa/cena badana x 100 = ilość punktów w kryterium cena ( C)
Oferta z najniższą ceną otrzyma w tym kryterium maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:Część 1 zamówienia:
1) w zakresie doświadczenia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu lub sprzętu i oprogramowania IT zawierającego elementy podnoszące poziom cyberbezpieczeństwa o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każde.
2) w zakresie kompetencji organizacyjnych, technicznych i proceduralnych
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wdrożony i utrzymywany system zarządzania jakością oraz system zarządzania bezpieczeństwem informacji potwierdzone odpowiednimi certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub równoważne podmioty uznawane przez International Accreditation Forum (IAF).
Część 2 zamówienia:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Część 1 zamówienia
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; ( wg wzoru Załącznik Nr 7.1 do SWZ),
b) zaświadczeń niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji opartych na odpowiednich seriach norm europejskich oraz certyfikowanych przez akredytowane jednostki
Za ww. zaświadczenia uznaje się w szczególności:
• aktualny certyfikat ISO 9001 – potwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożony i funkcjonujący system zarządzania jakością w zakresie usług informatycznych, w tym usług dotyczących bezpieczeństwa systemów informatycznych.
• aktualny certyfikat ISO/IEC 27001 – potwierdzający, że Wykonawca wdrożył system zarządzania bezpieczeństwem informacji, obejmujący procesy, procedury i środki techniczne zapewniające właściwy poziom ochrony danych oraz bezpieczeństwa środowiska informatycznego.
Część 2 zamówienia-Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe -dotyczy Częsci 1 zamówieniaWykaz wymaganych środków przedmiotowych:
Nazwa Wymagany dokument
Serwer 1. Karta katalogowa
2. Wynik testu SPECrate2017_int_base, dostępnym na stronie www.spec.org dla konfiguracji jednoprocesorowej
3. Certyfikaty jakości i bezpieczeństwa Producenta: ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001, QC 080000
4. Deklaracja CE dla oferowanego serwera
5. Wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej EpeatBronze według normy wprowadzonej w 2019 roku
6. Potwierdzenie, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows”
7. Oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
8. Oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
9. Oświadczenie producenta serwera, potwierdzające, że sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.
10. Certyfikaty należące autoryzowanego partnera serwisowego: ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz potwierdzenie posiadanej autoryzacji producenta urządzeń.
UPS 11. karta katalogowa
12. oświadczenie producenta lub wyłącznego dystrybutora o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji,
13. oświadczenie producenta lub wyłącznego dystrybutora, że gwarancja będzie realizowana wyłącznie przez autoryzowany serwis producenta
14. certyfikat lub oświadczenie producenta lub wyłącznego dystrybutora o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilania gwarantowanego (UPS) jeżeli oferent nie jest producentem sprzętu,
15. deklaracja zgodności CE
Przełącznik sieciowy typ 1 16. karta katalogowa
17. oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
18. certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego
Przełącznik sieciowy typ 2 19. karta katalogowa
20. oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
21. certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego
Przełącznik sieciowy typ 3 22. karta katalogowa
23. oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
24. certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego
Przełącznik sieciowy typ 4 25. karta katalogowa
26. certyfikat ISO 9001 producenta
Analizator ruchu sieciowego 27. karta katalogowa
28. oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań
Napęd i nośniki do kopii bezpieczeństwa 29. karta katalogowa
30. oświadczenie producenta wskazujące podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
31. oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające numer modułu internetowego i infolinii telefonicznej)
32. certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego
Sprzętowe klucze zabezpieczeń 33. karta katalogowa
Macierz dyskowa do backupu serwerów 34. karta katalogowa
35. wynik testu PassMark CPU Mark
Oprogramowanie DLP 36. karta katalogowa
Oprogramowanie do backupu i replikacji 37. karta katalogowa
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienie wszystkich przedmiotowych środków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Wykonawca do oferty ( wg wzoru- Formularz oferty cenowej stanowiący Załącznik Nr 1.1 do SWZ dla Części 1 zamówienia i/lub Załącznik Nr 1.2 do SWZ dla Części 2 zamówienia ) zobowiązany jest dołączyć:Część 1 zamówienia
1) Wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia -wg wzoru Załącznik A do Formularza oferty cenowej
2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( wg wzoru Załącznik Nr 2.1 do SWZ),
3) Uzupełnioną Ankietę oceny podmiotu przetwarzającego dane w związku z powierzeniem przetwarzania danych osobowych (wg wzoru Załącznik Nr 3.1),
4) Uzupełnioną Ankietę bezpieczeństwa danych osobowych (wg wzoru Załącznik Nr 4.1),
5) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w sekcji 5.8
6) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania lub w przypadku gdy Zamawiający może ww. dokumenty pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych wskazanie w Formularzu oferty cenowej danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
7) pełnomocnictwo- jeżeli dotyczy
8) oświadczenia, o których mowa w pkt 2 i 3 – jeżeli dotyczy
9) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia -jeżeli dotyczy (wg wzoru Załącznik nr 9.1 do SWZ)
Część 2 zamówienia
1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia ( wg wzoru Załącznik Nr 2.2 do SWZ),
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania lub w przypadku gdy Zamawiający może ww. dokumenty pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych wskazanie w Formularzu oferty cenowej danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwo- jeżeli dotyczy
4) oświadczenia, o których mowa w pkt. 3 – jeżeli dotyczy
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z Oświadczeniem potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby(wg wzoru Załącznik Nr 5.1 do SWZ dla Części 1 zamówienia )
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Załącznik Nr 6.1 do SWZ dla Części 1 zamówienia) i/lub Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia w postępowaniu (wg wzoru Załącznik Nr 6.2 do SWZ dla Części 2 zamówienia) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru Załącznik Nr 8.1 dla Części 1 zamówienia i/lub Załącznik Nr 8.2 do SWZ dla Części 2 zamówienia).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i w przypadku Części 1 zamówienia wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
3) W przypadku warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia i w zakresie kompetencji organizacyjnych, technicznych i proceduralnych - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wymaganym doświadczeniem wykaże się jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się lub wszyscy łącznie.
4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
5) W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6) W przypadku, o którym mowa w pkt 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8.1 do SWZ dla Części 1 zamówienia i/lub Załącznik Nr 8.2 do SWZ dla Części 2 zamówienia.
7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określony został w paragrafie 14 wzoru umowy (Załącznikach do SWZ- dla Części 1 zamówienia- Nr 10.1, ) i paragrafie 12 wzoru umowy dla Części 2 zamówienia- Nr 10.2.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertry należy składać za pośrednictwem platform e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Opis równoważności certyfikatów ISO 9001 oraz ISO/IEC 27001-przedmiotowych środków dowodowych:Za równoważne do ISO 9001 (System Zarządzania Jakością) uznaje się certyfikaty lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wdrożył i stosuje system zarządzania jakością zapewniający: planowanie, realizację i nadzór nad procesami w sposób powtarzalny i udokumentowany, podejście oparte na zarządzaniu ryzykiem oraz ciągłym doskonaleniu jakości usług, zapewnienie jakości w obszarze świadczenia usług informatycznych, wsparcia technicznego lub wdrożeń systemów IT, zgodność z uznanymi międzynarodowo standardami jakości, takimi jak m.in.:
• EN ISO 9001,
• AQAP 2110 / AQAP 2210 (wymagania jakościowe NATO),
• CMMI (Capability Maturity Model Integration) – poziom 2 lub wyższy,
• inne równoważne systemy zarządzania jakością wdrożone i certyfikowane przez jednostkę posiadającą stosowną akredytację.
Za równoważne do ISO/IEC 27001 (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji) uznaje się certyfikaty lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wdrożył i utrzymuje system zarządzania bezpieczeństwem informacji obejmujący: identyfikację i analizę ryzyka oraz wdrożenie odpowiednich środków ochrony informacji, stosowanie polityk i procedur zapewniających poufność, integralność i dostępność informacji, zgodność z przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) oraz z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, zgodność z uznanymi standardami bezpieczeństwa informacji, takimi jak m.in.:
• EN ISO/IEC 27001,
• ISO/IEC 27701 (zarządzanie ochroną danych osobowych),
• TISAX (Trusted Information Security Assessment Exchange),
• NIST SP 800-53 lub NIST Cybersecurity Framework,
• inne systemy bezpieczeństwa informacji wdrożone i certyfikowane przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w tym zakresie.
Warunki uznania równoważności: w przypadku przedstawienia certyfikatów innych niż ISO 9001 i ISO/IEC 27001, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: certyfikat został wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w zakresie odpowiedniego systemu zarządzania, certyfikat obejmuje zakres usług odpowiadający przedmiotowi zamówienia, w tym usługi informatyczne, wsparcie techniczne lub usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa, zastosowane normy i wymagania zapewniają poziom jakości i bezpieczeństwa nie niższy niż wymagany w normach ISO 9001 oraz ISO/IEC 27001.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych innych podmiotów
1) Na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający dopuszcza, aby warunek w zakresie kompetencji organizacyjnych, technicznych i proceduralnych dotyczący systemów zarządzania został spełniony przez podmiot trzeci, o ile jego zasoby i systemy będą rzeczywiście wykorzystywane przy realizacji zamówienia, a nie jedynie formalnie udostępnione.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Wzór Zobowiązania stanowi Załącznik Nr 9.1 doSWZ(dla cz.1)
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostawa sprzętu, licencji i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Płońsku
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego chłodzonego cieczą do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w okresie 01.01.2026 r.- 31.12.2026 r.
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla następujących budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim
- Przebudowa trzech kamienic przy ulicy Zduńskiej 2, 4 i Pl. 15 Sierpnia 5 w Płońsku oraz zagospodarowanie terenu w trybie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań pn. 1. By lepiej razem nam się (...)
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Dostawa sprzętu komputerowego do Szpitala Miejskiego w Toruniu.
- PODNIESIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚWIERCZÓW POPRZEZ INWESTYCJE SPRZĘTOWE ORAZ SZKOLENIA PRACOWNIKÓW
- Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Głowno"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Gminy Czarny Bór, zwiększających odporność na cyberataki i wycieki danych wraz z wdrożeniem w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd.
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Kasety z taśmą LTO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





