eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 2577499

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uekat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3754f8a3-0e48-454a-a984-f72afbbc976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667359/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa notebooków, stacjonarnych komputerów osobistych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280456

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/016/06026/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 806845,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 545876,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego (komputerów, notebooków, urządzeń drukujących i monitorów).
2.Pod pojęciem „sukcesywna dostawa” należy rozumieć dostarczanie na własny koszt i ryzyko wykonawcy urządzeń/sprzętu wymaganego przez jednostki zamawiającego w miarę spływających do wykonawcy zgłoszeń zakupowych.
3.Zamówienie cząstkowe będzie realizowane każdorazowo w terminie 14 dni od daty jego złożenia u wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment oraz „Instrukcja wypełniania arkusza” zostały zawarte w arkuszu asortymentowym stanowiącym Nowy Załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga:
a)Przed przystąpieniem do wypełniania arkusza asortymentowego należy zapoznać się z „Instrukcją wypełniania arkusza”.
b)Arkusz asortymentowy składa się z 16 zakładek arkusza. Zakładki arkusza od 1 do 4 stanowią instrukcje pomocnicze niezbędne do prawidłowego wypełnienia arkusza asortymentowego.
c)Zakładki arkusza od 5 do 16 stanowią opisy przedmiotu zamówienia przygotowane przez zamawiającego, zawierające wymagane parametry zamawianego sprzętu oraz komórki, które wykonawca musi uzupełnić.
d)Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez wykonawców jakichkolwiek zmian w arkuszu asortymentowym oprócz komórek wymaganych do uzupełnienia w zakładkach arkusza od 5 do 16.
e)Wprowadzenie przez wykonawców zmian w arkuszu asortymentowym w miejscach innych niż w udostępnionych przez zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
f)Zamawiający zaleca wykorzystanie Nowego Załącznika nr 1 do SWZ przekazanego przez zamawiającego. Dopuszcza się złożenie wraz z ofertą załącznika opracowanego i przygotowanego przez wykonawców pod warunkiem, że będzie on identyczny co do treści z arkuszem przygotowanym przez zamawiającego.
5.Podane przez zamawiającego w ramach opisu przedmiotu zamówienia ilości zamawianych urządzeń/sprzętu są ilościami szacunkowymi służącymi do porównania i oceny złożonych ofert.
6.Zamawiający wymaga, aby oferowane przez wykonawcę urządzenia/sprzęt powinny spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w Nowym Załączniku nr 1 do SWZ.
7.Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż wskazane w Nowym Załączniku nr 1 do SWZ, skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
8.Szczegółowe warunki wykonania dostawy określono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego fabrycznie nowego, który będzie zakupiony w autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnym kanale sprzedaży - na rynek europejski i podlegać będzie pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski - będzie posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Przez sprzęt nowy rozumie się sprzęt fabrycznie zapakowany i nie używany w innych projektach. Dla produktów stanowiących przedmiot zamówienia wymagane jest posiadanie deklaracji zgodności CE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30231300-0 - Monitory ekranowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 743384,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743384,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 743384,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-TECHNOLOGIES PIOTR TOMCZYK, DARIUSZ BIERNAT, MACIEJ PERMUS SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: ul. Połomińska 16

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743384,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.