eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

1.2.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 1 Maja 50

1.4.2.) Miejscowość: Katowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 40-287

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.7.) Numer telefonu: (32) 2577499

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288700

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00280456

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego (komputerów, notebooków, urządzeń drukujących i monitorów).
2.Pod pojęciem „sukcesywna dostawa” należy rozumieć dostarczanie na własny koszt i ryzyko wykonawcy urządzeń/sprzętu wymaganego przez jednostki zamawiającego
w miarę spływających do wykonawcy zgłoszeń zakupowych.
3.Zamówienie cząstkowe będzie realizowane każdorazowo w terminie 14 dni od daty jego złożenia u wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment oraz „Instrukcja wypełniania arkusza” zostały zawarte w arkuszu asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga:
a)Przed przystąpieniem do wypełniania arkusza asortymentowego należy zapoznać się z „Instrukcją wypełniania arkusza”.
b)Arkusz asortymentowy składa się z 16 zakładek arkusza. Zakładki arkusza od 1 do 4 stanowią instrukcje pomocnicze niezbędne do prawidłowego wypełnienia arkusza asortymentowego.
c)Zakładki arkusza od 5 do 16 stanowią opisy przedmiotu zamówienia przygotowane przez zamawiającego, zawierające wymagane parametry zamawianego sprzętu oraz komórki, które wykonawca musi uzupełnić.
d)Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez wykonawców jakichkolwiek zmian w arkuszu asortymentowym oprócz komórek wymaganych do uzupełnienia w zakładkach arkusza od 5 do 16.
e)Wprowadzenie przez wykonawców zmian w arkuszu asortymentowym w miejscach innych niż w udostępnionych przez zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
f)Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 1 do SWZ przekazanego przez zamawiającego. Dopuszcza się złożenie wraz z ofertą załącznika opracowanego i przygotowanego przez wykonawców pod warunkiem, że będzie on identyczny co do treści z arkuszem przygotowanym przez zamawiającego.
5.Podane przez zamawiającego w ramach opisu przedmiotu zamówienia ilości zamawianych urządzeń/sprzętu są ilościami szacunkowymi służącymi do porównania i oceny złożonych ofert.
6.Zamawiający wymaga, aby oferowane przez wykonawcę urządzenia/sprzęt powinny spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ.
7.Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ, skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
8.Szczegółowe warunki wykonania dostawy określono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego fabrycznie nowego, który będzie zakupiony w autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnym kanale sprzedaży - na rynek europejski i podlegać będzie pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski - będzie posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Przez sprzęt nowy rozumie się sprzęt fabrycznie zapakowany i nie używany w innych projektach. Dla produktów stanowiących przedmiot zamówienia wymagane jest posiadanie deklaracji zgodności CE.

Po zmianie:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego (komputerów, notebooków, urządzeń drukujących i monitorów).
2.Pod pojęciem „sukcesywna dostawa” należy rozumieć dostarczanie na własny koszt i ryzyko wykonawcy urządzeń/sprzętu wymaganego przez jednostki zamawiającego w miarę spływających do wykonawcy zgłoszeń zakupowych.
3.Zamówienie cząstkowe będzie realizowane każdorazowo w terminie 14 dni od daty jego złożenia u wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment oraz „Instrukcja wypełniania arkusza” zostały zawarte w arkuszu asortymentowym stanowiącym Nowy Załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga:
a)Przed przystąpieniem do wypełniania arkusza asortymentowego należy zapoznać się z „Instrukcją wypełniania arkusza”.
b)Arkusz asortymentowy składa się z 16 zakładek arkusza. Zakładki arkusza od 1 do 4 stanowią instrukcje pomocnicze niezbędne do prawidłowego wypełnienia arkusza asortymentowego.
c)Zakładki arkusza od 5 do 16 stanowią opisy przedmiotu zamówienia przygotowane przez zamawiającego, zawierające wymagane parametry zamawianego sprzętu oraz komórki, które wykonawca musi uzupełnić.
d)Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez wykonawców jakichkolwiek zmian w arkuszu asortymentowym oprócz komórek wymaganych do uzupełnienia w zakładkach arkusza od 5 do 16.
e)Wprowadzenie przez wykonawców zmian w arkuszu asortymentowym w miejscach innych niż w udostępnionych przez zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
f)Zamawiający zaleca wykorzystanie Nowego Załącznika nr 1 do SWZ przekazanego przez zamawiającego. Dopuszcza się złożenie wraz z ofertą załącznika opracowanego i przygotowanego przez wykonawców pod warunkiem, że będzie on identyczny co do treści z arkuszem przygotowanym przez zamawiającego.
5.Podane przez zamawiającego w ramach opisu przedmiotu zamówienia ilości zamawianych urządzeń/sprzętu są ilościami szacunkowymi służącymi do porównania i oceny złożonych ofert.
6.Zamawiający wymaga, aby oferowane przez wykonawcę urządzenia/sprzęt powinny spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w Nowym Załączniku nr 1 do SWZ.
7.Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż wskazane w Nowym Załączniku nr 1 do SWZ, skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
8.Szczegółowe warunki wykonania dostawy określono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego fabrycznie nowego, który będzie zakupiony w autoryzowanej sieci sprzedaży - oficjalnym kanale sprzedaży - na rynek europejski i podlegać będzie pełnej obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej producenta na terenie Polski - będzie posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Przez sprzęt nowy rozumie się sprzęt fabrycznie zapakowany i nie używany w innych projektach. Dla produktów stanowiących przedmiot zamówienia wymagane jest posiadanie deklaracji zgodności CE.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1.Dokumenty stanowiące ofertę:
a)Wypełniony Formularz oferty - Formularz nr 1 do SWZ;
b)Wypełniony arkusz asortymentowy – Załącznik nr 1 do SWZ – dotyczy (zakładek arkusza) od 5 do 16);
Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez wykonawców jakichkolwiek zmian do treści ww. załącznika oprócz (zakładek arkusza) wymaganych do uzupełnienia. Wprowadzenie zmian skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
2.Dokumenty składane wraz z ofertą:
a)Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z Formularzem nr 2 do SWZ;
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert;
b)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.

Po zmianie:
1.Dokumenty stanowiące ofertę:
a)Wypełniony Formularz oferty - Formularz nr 1 do SWZ;
b)Wypełniony arkusz asortymentowy – Nowy Załącznik nr 1 do SWZ – dotyczy (zakładek arkusza) od 5 do 16);
Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez wykonawców jakichkolwiek zmian do treści ww. załącznika oprócz (zakładek arkusza) wymaganych do uzupełnienia. Wprowadzenie zmian skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
2.Dokumenty składane wraz z ofertą:
a)Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z Formularzem nr 2 do SWZ;
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert;
b)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-06-25 10:00

Po zmianie:
2025-06-27 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-06-25 10:05

Po zmianie:
2025-06-27 10:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-07-24

Po zmianie:
2025-07-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.