Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00322395/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-edf9203f-c271-46db-a93d-ec52d619faa11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edf9203f-c271-46db-a93d-ec52d619faa1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych do magazynu książek Zamawiającego, mieszczącego się w Oświęcimiu przy ul. Więźniów Oświęcimia 55, według tytułów i ilości:
Pozycja 1. BYŁEM ASYSTENTEM DOKTORA MENGELE w. polska 978-83-921-567-4-1 2000 egz.
Pozycja 2. BYŁEM ASYSTENTEM DOKTORA MENGELE w. angielska 978-83-921-567-5-8 5000 egz.
Pozycja 3. BYŁEM ASYSTENTEM DOKTORA MENGELE w. włoska 8392156703 2000 egz.
Pozycja 4. BYŁEM ASYSTENTEM DOKTORA MENGELE w. niemiecka 83-906992-8-1 2000 egz.
Pozycja 5. BYŁEM ASYSTENTEM DOKTORA MENGELE w. hiszpańska 978-83-921567-6-5 3000 egz.
Pozycja 6. BYŁEM ASYSTENTEM DOKTORA MENGELE w. niderlandzka 978-90-7427-454-8 1500 egz.
Pozycja 7. ILLEGALIS LEVELEI AZ AUSCHWITZI TABORBOL 1942-1943 w. węgierska 978-83-921567-7-2 100 egz.
Pozycja 8. LETTERS CLANDESTINES D’AUSCHWITZ JANUSZ POGONOWSKI w. francuska 978-83-921567-1-0 100 egz.
Pozycja 9. LE LETTERE DA AUSCHWITZ DI JANUSZ POGONOWSKI w. włoska 83-906992-9-X 100 egz.
Pozycja 10. J. POGONOWSKI'S SECRET LETTERS FROM AUSCHWITZ 1942-1943 w. angielska 978-83-921567-8-9 100 egz.
Pozycja 11. BY BREAD ALONE. THE STORY OF A-4685 w. angielska 0-89144-078-X 60 egz.
Pozycja 12. SONDER. AN INTERVIEW WITH SONDERKOMMANDO MEMBER HENRYK MANDELBAUM w. angielska
978-83-921567-3-4 100 egz.
Pozycja 13. TO BE A JEW IN OCCUPIED POLAND. CRACOW-AUSCHWITZ-BUCHENWALD w. angielska 83-906992-3-0 100 egz.
Pozycja 14. ALS JUDE IN BESETZTEN POLEN. KRAKAU-AUSCHWITZ-BUCHENWALD w. niemiecka 83-906992-1-4 100 egz.
1. Przedmiot zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć realizację zamówień kierowanych etapami, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
2. Szacunkowa (przewidywalna) ilość zamówionych książek w trakcie trwania umowy wynosi do 16260 egz. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, jednak ilość ta nie będzie mniejsza niż 50% wskazanych powyżej egzemplarzy. Zamówienia Zamawiającego będą dokonywane elektronicznie na wskazany adres e-mail Wykonawcy. Termin dostawy poszczególnych zamówień to maksymalnie 10 dni po przesłaniu zamówienia drogą mailową przez Zamawiającego do Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361410 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361410 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Piper
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491219181
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361410 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-06 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- USŁUGI WYKONANIA PRZEGLĄDÓW APARATURY MEDYCZNEJ NE ROK 2026
- ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH NA ROK 2026
- "Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów popiołu z palenisk domowych (kod ex 20 01 99) pochodzących z realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w 2026 roku"
- Nadzór nad aktualizacją bazy danych EGiB jednostki ewidencyjnej Oświęcim - miasto
- Dostawa i instalacja syren elektronicznych z urządzeniami sterującymi
- Modernizacja dróg wewnętrznych w Gminie Oświęcim w zakresie remontu ul. Łanowej w Babicach - etap I
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
- Zakup i dostawa podręczników i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie.
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.