Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00315524/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia:
Zadanie I - remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont podłogi korytarza na parterze budynku;
Zadanie II - dostarczenie i montaż urządzeń systemu kontroli i monitoringu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11368231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ogrodzenia:Zadanie I - remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont podłogi korytarza na parterze budynku;
Zadanie II - dostarczenie i montaż urządzeń systemu kontroli i monitoringu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98f5ca32-98c5-446c-b0c3-0bf5afa317ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031390/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.48 Remont ogrodzenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315524
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: N4.361.72.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196207,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres niniejszego zadania wchodzą w szczególności następujące elementy robót:
Zadanie I:
skucie luźnego tynku z ogrodzenia oraz tynku ze ściany prostopadłej do ogrodzenia,
demontaż uszkodzonego murowanego słupa ogrodzeniowego,
demontaż bramy przesuwnej,
demontaż furtki stalowej wraz z ościeżnicą,
uzupełnienie skutych tynków, na ścianie prostopadłej do ogrodzenia, zagruntowanie i dwukrotne pomalowanie farbą fasadową,
zamurowanie otworu po zdemontowanej furtce,
wymurowanie nowego słupa ogrodzeniowego z przesunięciem o 0,5 metra w celu poszerzenia wjazdu,
izolacja ścian części podziemnej ogrodzenia na głębokości 0,5m płytą XPS grubości 10cm i folią kubełkową,
wzmocnienie i wyrównanie ubytków ogrodzenia styropianem o grubości min. 3cm oraz siatką do ociepleń zatopioną w kleju,
położenie warstwy zabezpieczającej (okładzina zewnętrzna, tynk cienkowarstwowy),
dwukrotne malowanie farbą fasadową,
wymiana kabla zasilającego automatykę bramy przesuwnej wraz z wpięciem do istniejącej rozdzielni,
montaż nowej bramy przesuwnej – pełnej, wysokość 2.10m na pilota wraz z napędem,
demontaż ramienia istniejącego szlabanu wjazdowego,
montaż dłuższego ramienia do istniejącego szlabanu,
dostarczenie 30 szt. pilotów dwufunkcyjnych obsługujących nową bramę i istniejący szlaban wjazdowy
demontaż istniejących koryt odwodnienia liniowego wzdłuż wjazdu
montaż nowych koryt odwodnienia liniowego z podłączeniem do istniejącej studzienki,
zdemontowanie istniejących paneli podłogowych,
demontaż listew przyściennych
zagruntowanie podłogi korytarza,
wylanie masy samopoziomującej – wygładzającej,
montaż paneli winylowych na klej,
montaż nowych listew przyściennych,
Zadanie II obejmuje dostawę, montaż i wymianę, urządzeń systemu kontroli i monitoringu:
domofon szt. 1(domofon powinien, posiadać funkcję odbierania połączeń i zdalnego otwierania bramy oraz szlabanu, głośnomówiący, bezsłuchawkowy)
kamera zewnętrzna IP szt.1 ( klasa szczelności min IP 66, rozdzielczość min. 2MPx, oświetlacz - świtało białe + IR, mikrofon)
rejestrator 16 kanałowy w technologii odpowiedniej dla kamer istniejących na obiekcie (NVIP-2DN3032V/IR-1P, NVIP-3DN3051V/IR-1P, NVIP-1DN3000H/IR-1P-II) oraz kamery zastosowanej przez Wykonawcę, wyposażony w 2 dyski po 10 TB (cache 256MB model przeznaczony do ciągłej pracy 24/7, z gwarancją min 24 m-ce),
konwerter HDMI na IP (konwerter umożliwiający podłączenie sygnału wysokiej rozdzielczości (1080p) do odbiornika (telewizor, monitor) wyposażonego w złącze HDMI poprzez skrętkę komputerową kat 5e lub kat. 6. Maksymalna długość skrętki: 100m.)
przełącznik sieciowy PoE+ 16 kanałowy
okablowanie
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
Uwaga!
Zamawiający wskazuje, że wiążący zakres przedmiotu zamówienia – określa OPZ. Pozostałe dokumenty mają charakter wyłącznie pomocniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245092,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245092,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245092,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOR-POL INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532640443
7.3.3) Ulica: Dąbrowa 35
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-147
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245092,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy wyrobów dla Zakładu Analityki Lekarskiej na okres 36 miesięcy
- Budowa budynku szkoły wraz z łącznikiem przy ul. Czerkaskiej 8 w Bydgoszczy
- Zakup wraz z dostawą chłodziarko-zamrażarek oraz zamrażarki
- Budowa ulicy Kotwicowej w ramach Programu utwardzania ulic gruntowych zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszczy
- Usługa szkolenia z języka angielskiego
- Dostawa i montaż kinkietów ozdobnych do sali kinowej w IV kręgu Opery Nova w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- AD/ZP/167/25 "Rozbudowa istniejących Systemów Kontroli Dostępu w obiektach PP- budynki A1 i A3 kampusu Piotrowo wraz z aktualizacją licencji w zakresie rozszerzenia o dodatkowe punkty dostępowe"
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa drogi gminnej nr 100821C - ul. Rzemieślniczej w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





