eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Kamień Pomorski z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Kamień Pomorski z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ POMORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Kamieniu Pomorskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamienpomorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienpomorski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Kamień Pomorski z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fec50460-0524-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048462/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gm. Kamień Pomorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIGK.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia w części I jest:
Przebudowa drogi polegająca na budowie sieci oświetlenia ulicznego w Kamieniu Pomorskim, ul. Kombatantów RP, Reja dz. nr 57, 62, 65, 126/58 obręb 5
Charakterystyka ogólna:
- napięcie zasilania – trójfazowe 400 V
- sieć oświetleniowa – kabel YAKY-4x16mm2 o długości łącznej 1109 m (trasa 983m);
- ilość słupów oświetleniowych –31 szt.;
- zasilanie oświetlenia z istniejącej szafki oświetlenia ulicznego – os. Bolesława Prusa 52.
Przewidziano montaż 31 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych stożkowych okrągłych o średnicy przy podstawie 120mm (na podstawie) o średnicy wierzchołka 60mm, posiadających długość 6 m i grubość ścianki 4mm. Słupy nr 1, 2, 3 wyposażyć w wysięgniki jednoramienne o długości ramienia 1m. Oprawy oświetleniowe typu ulicznego w obudowie aluminiowej szt. 31 o stopniu ochrony IP66, II kl. ochronności, ze źródłem światła LED i mocy 55W i 79W. Zakres temperatury barwowej 3900 – 4300K.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 226716,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia w części II jest:
1) Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia ulicznego w Jarszewie dz. nr 210 i 213
Charakterystyka ogólna:
- napięcie zasilania – trójfazowe 400 V
- sieć oświetleniowa – kabel YAKY-4x16mm2 o długości łącznej 980 m (trasa 824m);
- ilość słupów oświetleniowych –26 szt.;
- zasilanie oświetlenia z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego przy budynku Jarszewo 44
Przewidziano montaż 26 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych stożkowych okrągłych o średnicy przy podstawie 120mm (na podstawie) o średnicy wierzchołka 60mm, posiadających długość 8 m i grubość ścianki 4mm. Oprawy na słupach zamontować bezpośrednio- bez wysięgników. Oprawy oświetleniowe typu ulicznego w obudowie aluminiowej szt. 26 o stopniu ochrony IP66, II kl. ochronności, ze źródłem światła LED i mocy 55W. Zakres temperatury barwowej – 3900 – 4300 K.
2) Budowa oświetlenia ulicznego - cmentarz w Jarszewie dz. nr 210 i 177
Pozwolenie na budowę Decyzja nr 135/2023 z dnia 14.04.2023 r
Charakterystyka ogólna:
- napięcie zasilania – trójfazowe 400 V
- sieć oświetleniowa – kabel YAKY-4x16mm2 o długości łącznej 169 m (trasa 149m);
- ilość słupów oświetleniowych –4 szt.;
- zasilanie oświetlenia z istniejącej szafki nr 165;
- ilość opraw oświetleniowych – 4 szt. Zamawiający posiada przedmiotowe oprawy i przekaże je Wykonawcy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy.
Przewidziano montaż 4 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych stożkowych okrągłych o średnicy przy podstawie 120mm (na podstawie) o średnicy wierzchołka 60mm, posiadających długość 4 m i grubość ścianki 4mm. Oprawy oświetleniowe typu parkowego w obudowie aluminiowej szt. 4 o stopniu ochrony IP66, II kl. ochronności, ze źródłem światła LED i mocy 36W. Zakres temperatury barwowej – 3900 – 4300 K.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 229000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226716,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226716,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe JASTAR Jan Starczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006611839

7.3.3) Ulica: Rynek 23

7.3.4) Miejscowość: Trzebiatów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226716,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310127,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Elektryczne i Elektroniczne Juszczyk Błażej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8561768576

7.3.3) Ulica: Wojcieszyn 14D

7.3.4) Miejscowość: Nowogard

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.