Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00295224/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabiegi pielęgnacyjno – ochronne w Roztoczańskim Parku Narodowym w 2025 roku – część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Roztoczański Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061362589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plażowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 687 20 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@roztoczanskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.roztoczanskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45ec6fe6-b3db-4bb9-8542-5ee921ef6df81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona przyrody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabiegi pielęgnacyjno – ochronne w Roztoczańskim Parku Narodowym w 2025 roku – część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ec6fe6-b3db-4bb9-8542-5ee921ef6df8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087265/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zabiegi pielęgnacyjno - ochronne w Roztoczańskim Parku Narodowym w 2025 roku - część II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOP.271.4.2025.zb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277471,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I - "Zabiegi pielęgnacyjno - ochronne w obwodzie ochronnym Jarugi - Słupy"4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.5.) Wartość części: 97241,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II - "Zabiegi pielęgnacyjno - ochronne w obwodzie ochronnym Horodzisko - Obrocz"4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.5.) Wartość części: 100778,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet III - "Zabiegi pielęgnacyjno - ochronne w obwodzie ochronnym Bukowa Góra - Kruglik"4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.5.) Wartość części: 79452,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103956,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103956,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103956,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych s.c. Janusz i Arkadiusz Krupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222765860
7.3.3) Ulica: Kosobudy 100
7.3.4) Miejscowość: Zwierzyniec
7.3.5) Kod pocztowy: 22-470
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG LESNYCH S.C. JANUSZ I ARKADIUSZ KRUPA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG LESNYCH S.C. JANUSZ I ARKADIUSZ KRUPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103956,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108783,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108783,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108783,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Leśne Paweł Gmyz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Leśnych Andrzej Juszczak; Zakład Usług Leśnych Wojciech Żmuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222718659
7.3.3) Ulica: Obrocz 110
7.3.4) Miejscowość: Zwierzyniec
7.3.5) Kod pocztowy: 22-470
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108783,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85227,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85227,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85227,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Leśnych Dariusz Gałan
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi "AGROLAS" Tadeusz Hałasa; Spółka Cywilna: Jan Studnicki, Mariusz Łazorczyk,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221141382
7.3.3) Ulica: ul. Bukowa 12
7.3.4) Miejscowość: Zwierzyniec
7.3.5) Kod pocztowy: 22-470
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH GAŁAN DARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH GAŁAN DARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85227,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2026"
- Opracowanie Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu dla lasów wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenach Zakładu Doświadczalnego ITP-PIB w Biebrzy
- Pozyskanie i zrywka drewna oraz zabiegi pielęgnacyjne i zabezpieczające w lasach mienia Gminy Oleszyce na rok 2026.
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





