Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00251787/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim DK-72 w km 160+987.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500154
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-857
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 233 96 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_lodz@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim DK-72 w km 160+987.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53df6e8e-b4c4-4c1b-a7db-f5e5b33a35a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00102978/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 "Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251787
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/ŁO.D-3.2421.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 558632,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie będzie realizowane w woj. łódzkim, powiecie rawskim, Gminie Rawa Mazowiecka, w miejscowości Rawa Mazowiecka / Ścieki. Zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową, w tym w szczególności wykonanie:
- oświetlenia dedykowanego przejścia dla pieszych na ciągu głównym DK nr 72 w km 160+987 na skrzyżowaniu drogi krajowej DK-72 z ul. Jeżowską w Rawie Mazowieckiej (droga gminna nr 113332E) oraz drogą powiatową DP 1315E,
- zmiany lokalizacji przejścia dla pieszych na wlocie podporządkowanym po lewej stronie (DP 1315E),
- oświetlenia dedykowanego przesuniętego przejścia na wlocie podporządkowanym po lewej stronie (DP 1315E) w km 160+973,
- sygnalizacji świetlnej wraz z przyłączem do sieci elektroenergetycznej PGE Dystrybucja,
- rozbiórki istniejącej drogi dla pieszych po stronie lewej oraz po stronie prawej,
- budowę drogi dla pieszych na odcinku długości około 33 metrów (strona lewa) oraz około 2 metrów (strona prawa), w tym odcinka łączącego przejścia dla pieszych o długości około 21 metrów o nawierzchni mieszanej - bitumicznej oraz z kostki betonowej (odcinek drogi dla pieszych o nawierzchni bitumicznej docelowo będzie pełnił funkcję drogi dla rowerów),
- zmiany Stałej Organizacji Ruchu (w tym usunięcie oznakowania poziomego i wykonanie nowego oznakowania poziomego),
- wykonanie oznakowania fakturowego (FON) dla niewidomych i niedowidzących.
W ramach zamówienia należy wykonać następujące usługi, prace i roboty: reprezentowanie Zamawiającego przed stronami; zabezpieczenie i oznakowanie miejsca w czasie wykonywania robót; demontaż istniejących kolidujących urządzeń, znaków drogowych lub infrastruktury; dostawę urządzeń; wykonanie instalacji i uruchomienie oświetlenia dedykowanego przejść dla pieszych oraz uruchomienie sygnalizacji świetlnej; wykonanie niezbędnych przyłączy i zapewnienie zasilania oświetlenia przejść dla pieszych. Szczegółowy zakres robót budowlanych i usług oraz wymagań z tym związanych określony jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia, załączonej do postępowania przetargowego dokumentacji projektowej oraz w projektowanych postanowieniach umownych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555213,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555213,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555213,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUCTUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222394095
7.3.3) Ulica: CHODKIEWICZA 3
7.3.4) Miejscowość: OSTRÓW WIELKOPOLSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres prac związany z robotami budowlanymi - branża drogowa – kosztorys ofertowy pozycje od 48 do 93.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555213,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





