Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00337197/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla gabinetu rehabilitacyjnego GOZ w Lisewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870281844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 14
1.5.2.) Miejscowość: Lisewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-230
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goz@lisewo.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goz.lisewo.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.goz.lisewo.com/index.php?app=przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia dla gabinetu rehabilitacyjnego GOZ w Lisewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fdaa252-2e88-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105450/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia dla gabinetu rehabilitacyjnego GOZ w Lisewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPKP.06.01.01 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną, RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337197/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOZ.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 287596,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa wyposażenia dla gabinetu rehabilitacyjnego GOZ w Lisewie, tj.:
1) Laser wysokoenergetyczny - w ilości 1 szt., o parametrach / specyfikacji zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
2) Bieżnia rehabilitacyjna z systemem do pionizacji - w ilości 1 szt., o parametrach / specyfikacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3) Rezonans stochastyczny - w ilości 1 szt., o parametrach / specyfikacji zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4) Rotor neurologiczny - w ilości 1 szt., o parametrach / specyfikacji zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5) Aplikator skanujący do laseroterapii + aparat sterujący - w ilości 1 szt., o parametrach / specyfikacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6) Lampa sollux - w ilości 1 szt., o parametrach / specyfikacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralna część
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UzasadnienieZamawiający w dniu 07.09.2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych oraz zamieścił dokumenty zamówienia na stronie prowadzonego
postępowania. Termin składania ofert upłynął w dniu 15.09.2022 r. o godz. 09:00. Przed otwarciem ofert zamawiający, zgodnie z Art. 222. ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia łączną kwotę 300 000,00 zł brutto. W postępowaniu jedyną ofertę,
złożył wykonawca - MEDEN-INMED Sp. z o. o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin (zwany dalej wykonawcą). Wykonawca w złożonej ofercie zaoferował cenę brutto tj. cenę ofertową: 305 154,00 zł. Zaproponowana przez wykonawcę cena brutto tj. cena ofertowa przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwięk-szyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. W efekcie powyższego wystąpiły
przesłanki uzasadniające unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305154,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305154,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa mebli medycznych dla Centralnego Bloku Operacyjnego oraz chłodziarki laboratoryjnej
- "Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach SOR oraz adaptacja pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej ZOZ we Włoszczowie wraz z dostawą i montażem aparatu RTG oraz przeniesieniem aparatu TK"
- zakup i dostawa m.in. systemu ogrzewania pacjenta, stolików i wózków, defibrylatora, oprzyrządowania do stołów operacyjnych dla Bl. Op. Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.