eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomZakup i dostawa mebli medycznych dla Centralnego Bloku Operacyjnego oraz ch³odziarki laboratoryjnej



Og³oszenie z dnia 2025-07-03

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa mebli medycznych dla Centralnego Bloku Operacyjnego
oraz ch³odziarki laboratoryjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 4 W BYTOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296271

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: AL. LEGIONÓW 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital4.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital4.bytom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mebli medycznych dla Centralnego Bloku Operacyjnego
oraz ch³odziarki laboratoryjnej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8663eaff-d38b-4d57-b10d-36beaab9c1e0

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00307381

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_bytom/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_bytom/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji zosta³y szczegó³owo opisane w SWZ dot. przedmiotowego postêpowania dostêpnej na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_bytom/proceedings

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 w Bytomiu, 41 – 902 Bytom, Al. Legionów 10.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych– Pani± Jolantê Wider, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: jolantawider@gmail.com,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP - 20/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli medycznych dla Centralnego Bloku Operacyjnego oraz ch³odziarki laboratoryjnej.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Za³±cznik Nr 1A
(Formularz asortymentowo – cenowy) oraz Za³±cznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Za³±cznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192300-5 - Meble medyczne, z wyj±tkiem ³ó¿ek i sto³ów

42513000-5 - Urz±dzenia ch³odnicze i mro¿±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

Kryterium - Cena (C) – waga kryterium 100 %
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu

a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Za³±czniku Nr 1A do SWZ.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

Ocena koñcowa oferty: Jest to suma punktów uzyskanych za kryterium „cena”. Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.

2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4. Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych, ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli medycznych dla Centralnego Bloku Operacyjnego oraz ch³odziarki laboratoryjnej.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Za³±cznik Nr 1A
(Formularz asortymentowo – cenowy) oraz Za³±cznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Za³±cznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192300-5 - Meble medyczne, z wyj±tkiem ³ó¿ek i sto³ów

42513000-5 - Urz±dzenia ch³odnicze i mro¿±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

Kryterium - Cena (C) – waga kryterium 100 %
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu

a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Za³±czniku Nr 1A do SWZ.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

Ocena koñcowa oferty: Jest to suma punktów uzyskanych za kryterium „cena”. Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.

2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4. Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych, ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta
zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust.1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia).

Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:

1) o¶wiadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub
wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –
Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie ust. 4.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) Certyfikat CE i/ lub Deklaracja zgodno¶ci
Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2024 poz. 1620 z pó¼n. zm.) odpowiedni Certyfikat CE lub Deklaracjê zgodno¶ci z dyrektyw± MDD 93/42/EWG lub rozporz±dzeniem MDR 2017/745. W pozosta³ych przypadkach odpowiedni Certyfikat CE i/ lub Deklaracjê zgodno¶ci, potwierdzaj±ce, ¿e dany produkt spe³nia wszystkie wymagania dyrektyw nowego podej¶cia, które odnosz± siê do danego produktu oraz to, ¿e produkt poddany zosta³ procedurom oceny zgodno¶ci zakoñczonych pozytywnym wynikiem;
b) Wpis lub zg³oszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych;
c) Certyfikat ISO 9001:2015 System Zarz±dzania Jako¶ci± lub równowa¿ny;
d) Certyfikat ISO 13485:2016 System Zarz±dzania Jako¶ci± dla Wyrobów Medycznych lub równowa¿ny,
e) Certyfikat PZH potwierdzaj±cy zastosowanie mebli (dot. Pakietu nr 1),
f) Za³±cznik Nr 1B – Zestawienie parametrów i warunków wymaganych,
g) Materia³y producenta / dystrybutora dotycz±ce przedmiotu zamówienia (np. opisy, katalogi, raporty badañ, foldery, specyfikacje techniczne itp., z danymi potwierdzaj±cymi spe³nienie wymagañ technicznych stawianych przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku nr 1B do SWZ), ze wskazaniem pozycji, której dotycz±.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) Certyfikat CE i/ lub Deklaracja zgodno¶ci
Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2024 poz. 1620 z pó¼n. zm.) odpowiedni Certyfikat CE lub Deklaracjê zgodno¶ci z dyrektyw± MDD 93/42/EWG lub rozporz±dzeniem MDR 2017/745. W pozosta³ych przypadkach odpowiedni Certyfikat CE i/ lub Deklaracjê zgodno¶ci, potwierdzaj±ce, ¿e dany produkt spe³nia wszystkie wymagania dyrektyw nowego podej¶cia, które odnosz± siê do danego produktu oraz to, ¿e produkt poddany zosta³ procedurom oceny zgodno¶ci zakoñczonych pozytywnym wynikiem;
b) Wpis lub zg³oszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych;
c) Certyfikat ISO 9001:2015 System Zarz±dzania Jako¶ci± lub równowa¿ny;
d) Certyfikat ISO 13485:2016 System Zarz±dzania Jako¶ci± dla Wyrobów Medycznych lub równowa¿ny,
e) Certyfikat PZH potwierdzaj±cy zastosowanie mebli (dot. Pakietu nr 1),
f) Za³±cznik Nr 1B – Zestawienie parametrów i warunków wymaganych,
g) Materia³y producenta / dystrybutora dotycz±ce przedmiotu zamówienia (np. opisy, katalogi, raporty badañ, foldery, specyfikacje techniczne itp., z danymi potwierdzaj±cymi spe³nienie wymagañ technicznych stawianych przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku nr 1B do SWZ), ze wskazaniem pozycji, której dotycz±.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta powinna zawieraæ:
1) Za³±cznik Nr 1 do SWZ – formularz ofertowy;
2) Za³±cznik Nr 1A do SWZ – formularz asortymentowo - cenowy;
3) Za³±cznik Nr 1B do SWZ – zestawienie parametrów i warunków wymaganych;
4) Za³±cznik Nr 2 do SWZ - o¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków
udzia³u (Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia);
5) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – wymienione w rozdziale X SWZ.
6) Odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami Za³±cznika Nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-14 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem "Formularza sk³adania oferty lub wniosku" dostêpnego na platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-14 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507). Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.