Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00264485/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00276212/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Docker, Kibana / Elasticsearch, IBM, MS SQL, Microsoft, Cisco, Apache Kafka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-390
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48746497254
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_walbrzych@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Docker, Kibana / Elasticsearch, IBM, MS SQL, Microsoft, Cisco, Apache Kafka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0aa9131-a22f-41f0-b16c-1dbae85a11c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00571887/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Docker, Kibana / Elasticsearch, IBM, MS SQL, Microsoft, Cisco, Apache Kafka.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 430000.271.107.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1367709,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 406242,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – AI- obejmująca 3 tematy szkolenia:1. Kurs Sztuczna inteligencja w biznesie praktyczna wiedza na temat algorytmów AI lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
2. Kurs Sztuczna Inteligencja (AI) z Large Language Models lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
3. Kurs Machine Learning – modelowanie, optymalizacja, analiza danych lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Docker- obejmująca 3 tematy szkolenia:1. Wykorzystanie kontenerów Dockerowych w procesie CI/CD lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
2. Wykorzystanie JENKINS w procesach CI/CD oraz w pracy z kontenerami Dockerowymi lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
3. Aplikacje kontenerowe w klastrach z wykorzystaniem Docker oraz Kubernetes lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 25350,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Kibana/Elasticsearch - obejmująca 3 tematy szkolenia:1. Kibana: Essentials lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
2. LFS458 Kubernetes Administration lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni,
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych.
3. Elasticsearch – od podstaw do zagadnień zaawansowanych lub ELASTICSEARCH: INTERMEDIATE lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 4 dni,
- szkolenie dla 2 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 47326,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – IBM- obejmująca 1 temat szkolenia:1. IBM Db2 LUW lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – MS - obejmująca 7 tematów szkolenia:1. Mechanizmy obrony przed atakami hakerskimi lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 5 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
2. Projektowanie systemów modularnych, rozproszonych i Event Driven: podejście praktyczne lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni,
- szkolenie dla 10 osób, przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych.
3. Pragmatyczna refaktoryzacja z użyciem technik Domain Driven Design lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni,
- szkolenie dla 10 osób, przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych.
4. Machine Learning and AI with ML.NET lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni,
- szkolenie dla 5 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
5. Jenkins for .Net Continuous Integration (CI) lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni,
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
6. Tworzenie zapytań do bazy danych na platformie MS SQL SERVER + SQL dla analityków lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni,
- szkolenie dla 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
7. Modelowanie procesów biznesowych w BPMN lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 4 dni,
- szkolenie dla 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 116385,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – inne –obejmująca 2 tematy szkolenia:1. Analiza powłamaniowa lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 4 dni,
- szkolenie dla 5 osób, przeprowadzone 1 grupie szkoleniowej.
2. Certified Information Systems Security Professional lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni,
- szkolenie dla 1 osoby, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 33630,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Cisco – obejmująca 2 tematy szkolenia:1. Implementing Cisco Collaboration Cloud and Edge Solutions lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni,
- szkolenie dla 10 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
2. Implementing and Configuring Cisco Identity Services Engine v4.0 lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni,
- szkolenie dla 8 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 119800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Apache Kafka - obejmująca 1 temat szkolenia:1. Apache Kafka lub równoważne;
- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni,
- szkolenie dla 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 18750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uknow Edu Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5214080358
7.3.3) Ulica: Bukowińska 26C/14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-703
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ernabo Adrian Flak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771962604
7.3.3) Ulica: Myszkowska 87A
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ernabo Adrian Flak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771962604
7.3.3) Ulica: Myszkowska 87A
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty dla części 4 zamówienia, wynosząca 15000,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 4 zamówienia, tj. 7 500,00 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie w części 4 zamówienia zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający pismem z dnia 18.07.2025 r. wezwał Wykonawcę TECHELF Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa (oferta nr 2) do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w części 5 zamówienia.
W dniu 27.07.2025 r. Wykonawca TECHELF Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa (oferta nr 2) poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy dla części 5 zamówienia w zakresie MS - obejmującej 7 tematów szkolenia.
Zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych
w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Oferta Wykonawcy TECHELF Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa, (oferta nr 2) jest jedyną ofertą złożoną w części 5 zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7) z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w części 5 zamówienia w zakresie MS - obejmującej 7 tematów szkolenia.
Zgodnie z art. 255 ust. 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art. 263.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73770,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CTS Customized Training Solutions Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271006543
7.3.3) Ulica: Grzybowska 56
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altkom Akademia S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272674324
7.3.3) Ulica: Chłodna 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9939,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uknow Edu Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5214080358
7.3.3) Ulica: Bukowińska 26C/14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-703
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CTS CUSTOMIZED TRAINING SOLUTIONS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CTS CUSTOMIZED TRAINING SOLUTIONS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali
- Naprawa nawierzchni ul. Armii Krajowej w Wałbrzychu (2)
- Prace utrzymaniowe obiektów inżynierskich i urządzeń odwadniających w ciągach dróg: krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych Gminy Wałbrzych
- Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych z akcesoriami i oprogramowaniem wraz z uruchomieniem i konfiguracją dla Instytucji Pośredniczącej Aglomeracji Wałbrzyskiej
- Dostawa i montaż systemu do gwarantowanego zwalczania bakterii z rodzaju Legionella wraz z 12 miesięczną usługą serwisu systemu
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa platformy do pozyskiwania danych do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji
- Przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w zakresie szkolenia specjalistycznego pt. "Programy korekcyjno - edukacyjne wobec osób stosujących przemoc domową z wykorzystaniem metody Duluth".
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
- Realizacja szkolenia "FortiGate - administracja i bezpieczeństwo sieci" w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Administracja Rządowa Województwa Lubelskiego"
- "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - ZWIĘKSZENIE CYFRYZACJI GMINY NOWY STAW I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH" - II postępowanie
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 109 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.