eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce



Og³oszenie z dnia 2023-08-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/788566

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4df0d1dc-1a5e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00362195

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00032070/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.9 Dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00289098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.25.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 199390,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce:
- Komputer typu All in One do pracowni komputerowej – 26 szt.
- Komputer stacjonarny do sekretariatu – 2 szt.
- Monitory do sekretariatu – 2 szt.
- Laptop – 26 szt.
- Monitor interaktywny – 5 szt.
- Switch 48 portów – 5 szt.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±czniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki zamówienia:
2.1. Dostawa winna byæ zrealizowana do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce mieszcz±cej siê ul. Jedynaka 11 w Wieliczce, w ilo¶ciach i asortymencie zgodnym ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, oraz obejmuje dostawê i wniesienie do wskazanego pomieszczenia, a w przypadku monitorów interaktywnych, równie¿ monta¿u w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego. Dat± odbioru bêdzie przekazanie kompletnego z³o¿onego lub zamontowanego sprzêtu i podpisanie protoko³u odbioru koñcowego przez Zamawiaj±cego. Dostawê nale¿y realizowaæ w dni robocze.
2.2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy w³asnym ¶rodkiem transportu, na w³asny koszt i ryzyko. Za szkody powsta³e w czasie transportu pe³n± odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu umowy do Zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiaj±cego
2.3. Wszelkie dostarczone urz±dzenia, sprzêt oprogramowanie powinny byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane, bez wad fizycznych i prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obci±¿eñ i zabezpieczeñ, powinny posiadaæ i spe³niaæ wszystkie wymagania wskazane w SWZ i za³±cznikach w pe³nym podanym zakresie. Wszystkie elementy musz± byæ nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie, oraz dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiaj±cemu wraz z dokumentacj± i kartami gwarancyjnymi sporz±dzonymi w jêzyku polskim. Wszystkie materia³y i urz±dzenia lub oprogramowanie niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia musz± posiadaæ certyfikaty lub deklaracje zgodno¶ci z Polsk± Norm± albo aprobatê techniczn± w odniesieniu do wyrobów nieobjêtych certyfikacj±. Okres rêkojmi wynosi 24 miesi±ce od dnia bezusterkowego podpisania protoko³u odbioru koñcowego. Termin gwarancji okre¶lono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w Za³±czniku nr 6 do SWZ z zastrze¿eniem pkt 13 nin. SWZ.
2.4. W przypadku awarii no¶ników danych w okresie gwarancji takich jak dyski twarde itp., pozostaj± one u Zamawiaj±cego. Powy¿sze dotyczy komputerów o których mowa w wierszu 2 szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia
2.5. Zwrot towaru, który nie nadaje siê do u¿ytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nast±pi na koszt Wykonawcy. Czê¶æ przedmiotu umowy nie przyjêt± w czasie trwania odbioru koñcowego Wykonawca wymieni na now± o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiaj±cego terminie, na w³asny koszt.
2.6. W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w og³oszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia oraz za³±cznikach do specyfikacji warunków zamówienia zosta³ u¿yty znak towarowy, patent lub sformu³owanie wskazuj±ce na pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Powy¿sze dotyczy w szczególno¶ci systemów operacyjnych równowa¿nych opisanym w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia.
2.7. Odno¶nie sprzêtu komputerowego o którym mowa w wierszach 1, 2 oraz 4 opisu przedmiotu zamówienia, to jest komputerów typu All in One do pracowni komputerowej, komputerów stacjonarnych do sekretariatu oraz laptopów, Zamawiaj±cy wymaga, aby producenci tych urz±dzeñ posiadali:
- Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 producenta danego urz±dzenia, w zakresie co najmniej produkcji i serwisu urz±dzeñ komputerowych o których mowa wy¿ej,
- Certyfikat PN-EN ISO 14001:2015 producenta danego urz±dzenia, w zakresie co najmniej produkcji i serwisu urz±dzeñ komputerowych o których mowa wy¿ej,
Stosowne certyfikaty nale¿y za³±czyæ do oferty oraz bêd± spe³nia³y funkcjê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
2.8. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieu¿ywanego oraz nie aktywowanego nigdy wcze¶niej na innym urz±dzeniu oraz pochodz±cego z legalnego ¼ród³a sprzeda¿y. W przypadku systemu operacyjnego dostarczonego z naklejk± hologramow±, winna byæ ona zabezpieczona przed mo¿liwo¶ci± odczytania klucza za pomoc± zabezpieczeñ stosowanych przez producenta oprogramowania. W ramach procedury odbioru zwi±zanej z wykonaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do weryfikacji czy dostarczone oprogramowanie i powi±zane z nim elementy, takie jak certyfikaty/ etykiety producenta oprogramowania do³±czone do oprogramowania s± oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem obowi±zuj±cym na terenie Polski. W powy¿szym celu Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do przedstawiciela producenta (lub bezpo¶rednio do producenta) danego oprogramowania z pro¶b± o weryfikacjê, czy oferowane przez Wykonawcê oprogramowanie i materia³y do niego do³±czone s± oryginalne i spe³niaj± podane przez Zamawiaj±cego kryteria.
3. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z za³±cznikami poprzez odniesienie siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
3.1. Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:
3.1.1. Polskie Normy przenosz±ce normy europejskie,
3.1.2. normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych normy europejskie,
3.1.3. europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny dzia³ania wyrobu budowlanego wzglêdem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiaj±cego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylaj±cego dyrektywê Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z pó¼n. zm.),
3.1.4. wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych okre¶lone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 pa¼dziernika 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniaj±cego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylaj±cego decyzjê Rady 87/95/EWG i decyzjê Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z pó¼n. zm.),
3.1.5. normy miêdzynarodowe,
3.1.6. specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowi±zkowe, przyjêtych przez instytucjê normalizacyjn±, wyspecjalizowan± w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i sta³ego stosowania,
3.1.7. inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,
3.2. Przez normê nale¿y rozumieæ specyfikacjê techniczn± przyjêt± przez krajow±, europejsk± lub miêdzynarodow± instytucjê normalizacyjn± w celu powtarzalnego i sta³ego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowi±zkowe, w tym Polsk± Normê, normê europejsk± lub normê miêdzynarodow±.
3.3. Przepis art. 101 ust. 3, 5 i 6 uPzp stosuje siê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 181885,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 263466,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181885,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010819923

7.3.3) Ulica: ul. Lindleya 16

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 181885,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.