eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej nr 6 w Wieliczce



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej nr 6 w Wieliczce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/788566

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej nr 6 w Wieliczce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4df0d1dc-1a5e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032070/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej nr 6 w Wieliczce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199390,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej nr 6 w Wieliczce:
- Komputer typu All in One do pracowni komputerowej – 26 szt.
- Komputer stacjonarny do sekretariatu – 2 szt.
- Monitory do sekretariatu – 2 szt.
- Laptop – 26 szt.
- Monitor interaktywny – 5 szt.
- Switch 48 portów – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki zamówienia:
2.1. Dostawa winna być zrealizowana do Szkoły Podstawowej nr 6 w Wieliczce mieszczącej się ul. Jedynaka 11 w Wieliczce, w ilościach i asortymencie zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, oraz obejmuje dostawę i wniesienie do wskazanego pomieszczenia, a w przypadku monitorów interaktywnych, również montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego sprzętu i podpisanie protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego. Dostawę należy realizować w dni robocze.
2.2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu umowy do Zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego
2.3. Wszelkie dostarczone urządzenia, sprzęt oprogramowanie powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad fizycznych i prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obciążeń i zabezpieczeń, powinny posiadać i spełniać wszystkie wymagania wskazane w SWZ i załącznikach w pełnym podanym zakresie. Wszystkie elementy muszą być nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie, oraz dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim. Wszystkie materiały i urządzenia lub oprogramowanie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego. Termin gwarancji określono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w Załączniku nr 6 do SWZ z zastrzeżeniem pkt 13 nin. SWZ.
2.4. W przypadku awarii nośników danych w okresie gwarancji takich jak dyski twarde itp., pozostają one u Zamawiającego. Powyższe dotyczy komputerów o których mowa w wierszu 2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia
2.5. Zwrot towaru, który nie nadaje się do użytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nastąpi na koszt Wykonawcy. Część przedmiotu umowy nie przyjętą w czasie trwania odbioru końcowego Wykonawca wymieni na nową o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiającego terminie, na własny koszt.
2.6. W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia oraz załącznikach do specyfikacji warunków zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub sformułowanie wskazujące na pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia Zamawiający wskazuje, że dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Powyższe dotyczy w szczególności systemów operacyjnych równoważnych opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2.7. Odnośnie sprzętu komputerowego o którym mowa w wierszach 1, 2 oraz 4 opisu przedmiotu zamówienia, to jest komputerów typu All in One do pracowni komputerowej, komputerów stacjonarnych do sekretariatu oraz laptopów, Zamawiający wymaga, aby producenci tych urządzeń posiadali:
- Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 producenta danego urządzenia, w zakresie co najmniej produkcji i serwisu urządzeń komputerowych o których mowa wyżej,
- Certyfikat PN-EN ISO 14001:2015 producenta danego urządzenia, w zakresie co najmniej produkcji i serwisu urządzeń komputerowych o których mowa wyżej,
Stosowne certyfikaty należy załączyć do oferty oraz będą spełniały funkcję przedmiotowych środków dowodowych.
2.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nie aktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzącego z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego dostarczonego z naklejką hologramową, winna być ona zabezpieczona przed możliwością odczytania klucza za pomocą zabezpieczeń stosowanych przez producenta oprogramowania. W ramach procedury odbioru związanej z wykonaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji czy dostarczone oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/ etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem obowiązującym na terenie Polski. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do przedstawiciela producenta (lub bezpośrednio do producenta) danego oprogramowania z prośbą o weryfikację, czy oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne i spełniają podane przez Zamawiającego kryteria.
3. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z załącznikami poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3.1. Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:
3.1.1. Polskie Normy przenoszące normy europejskie,
3.1.2. normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie,
3.1.3. europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.),
3.1.4. wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z późn. zm.),
3.1.5. normy międzynarodowe,
3.1.6. specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania,
3.1.7. inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,
3.2. Przez normę należy rozumieć specyfikację techniczną przyjętą przez krajową, europejską lub międzynarodową instytucję normalizacyjną w celu powtarzalnego i stałego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowiązkowe, w tym Polską Normę, normę europejską lub normę międzynarodową.
3.3. Przepis art. 101 ust. 3, 5 i 6 uPzp stosuje się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181885,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263466,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181885,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010819923

7.3.3) Ulica: ul. Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181885,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.