eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce



Og³oszenie z dnia 2023-07-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4df0d1dc-1a5e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00289098

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00032070/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.9 Dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/788566

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpo¶redni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/785135

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka, Link bezpo¶redni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/788566

2. Z³o¿enie oferty nastêpuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpo¶redni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/788566 Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk „Przejd¼ do podsumowania”. Oferta sk³adana elektronicznie musi zostaæ podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3. Wymaga siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty), przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.

4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji "Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcê przy sk³adaniu oferty.

5. Ofertê oraz dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane wraz z ofert±, jak równie¿ wszelkie dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania, nale¿y sk³adaæ w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).

7. Z uwagi na techniczne ograniczenia formularza og³oszenia (limit znaków) pozosta³e informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 6 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzib± w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzy¿aniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 – Prawo zamówieñ publicznych (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza og³oszenia) dalsza klauzuli informacyjnej znajduje siê w pkt 30 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.25.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 199390,65 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce:
- Komputer typu All in One do pracowni komputerowej – 26 szt.
- Komputer stacjonarny do sekretariatu – 2 szt.
- Monitory do sekretariatu – 2 szt.
- Laptop – 26 szt.
- Monitor interaktywny – 5 szt.
- Switch 48 portów – 5 szt.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±czniku nr 6 do SWZ.
2. Warunki zamówienia:
2.1. Dostawa winna byæ zrealizowana do Szko³y Podstawowej nr 6 w Wieliczce mieszcz±cej siê ul. Jedynaka 11 w Wieliczce, w ilo¶ciach i asortymencie zgodnym ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, oraz obejmuje dostawê i wniesienie do wskazanego pomieszczenia, a w przypadku monitorów interaktywnych, równie¿ monta¿u w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego. Dat± odbioru bêdzie przekazanie kompletnego z³o¿onego lub zamontowanego sprzêtu i podpisanie protoko³u odbioru koñcowego przez Zamawiaj±cego. Dostawê nale¿y realizowaæ w dni robocze.
2.2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy w³asnym ¶rodkiem transportu, na w³asny koszt i ryzyko. Za szkody powsta³e w czasie transportu pe³n± odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu umowy do Zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiaj±cego
2.3. Wszelkie dostarczone urz±dzenia, sprzêt oprogramowanie powinny byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane, bez wad fizycznych i prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich i jakichkolwiek innych obci±¿eñ i zabezpieczeñ, powinny posiadaæ i spe³niaæ wszystkie wymagania wskazane w SWZ i za³±cznikach w pe³nym podanym zakresie. Wszystkie elementy musz± byæ nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie, oraz dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiaj±cemu wraz z dokumentacj± i kartami gwarancyjnymi sporz±dzonymi w jêzyku polskim. Wszystkie materia³y i urz±dzenia lub oprogramowanie niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia musz± posiadaæ certyfikaty lub deklaracje zgodno¶ci z Polsk± Norm± albo aprobatê techniczn± w odniesieniu do wyrobów nieobjêtych certyfikacj±. Okres rêkojmi wynosi 24 miesi±ce od dnia bezusterkowego podpisania protoko³u odbioru koñcowego. Termin gwarancji okre¶lono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w Za³±czniku nr 6 do SWZ z zastrze¿eniem pkt 13 nin. SWZ.
2.4. W przypadku awarii no¶ników danych w okresie gwarancji takich jak dyski twarde itp., pozostaj± one u Zamawiaj±cego. Powy¿sze dotyczy komputerów o których mowa w wierszu 2 szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia
2.5. Zwrot towaru, który nie nadaje siê do u¿ytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nast±pi na koszt Wykonawcy. Czê¶æ przedmiotu umowy nie przyjêt± w czasie trwania odbioru koñcowego Wykonawca wymieni na now± o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiaj±cego terminie, na w³asny koszt.
2.6. W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w og³oszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia oraz za³±cznikach do specyfikacji warunków zamówienia zosta³ u¿yty znak towarowy, patent lub sformu³owanie wskazuj±ce na pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Powy¿sze dotyczy w szczególno¶ci systemów operacyjnych równowa¿nych opisanym w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z za³±cznikami poprzez odniesienie siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
3.1. Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:
3.1.1. Polskie Normy przenosz±ce normy europejskie,
3.1.2. normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych normy europejskie,
3.1.3. europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny dzia³ania wyrobu budowlanego wzglêdem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiaj±cego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylaj±cego dyrektywê Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z pó¼n. zm.),
3.1.4. wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych okre¶lone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 pa¼dziernika 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniaj±cego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylaj±cego decyzjê Rady 87/95/EWG i decyzjê Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z pó¼n. zm.),
3.1.5. normy miêdzynarodowe,
3.1.6. specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowi±zkowe, przyjêtych przez instytucjê normalizacyjn±, wyspecjalizowan± w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i sta³ego stosowania,
3.1.7. inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,
3.2. Przez normê nale¿y rozumieæ specyfikacjê techniczn± przyjêt± przez krajow±, europejsk± lub miêdzynarodow± instytucjê normalizacyjn± w celu powtarzalnego i sta³ego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowi±zkowe, w tym Polsk± Normê, normê europejsk± lub normê miêdzynarodow±.
3.3. Przepis art. 101 ust. 3, 5 i 6 uPzp stosuje siê.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadaj± wymaganiom opisanym w SWZ, t.j. oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Wybór najkorzystniejszej oferty nast±pi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiaj±cego kryteriów. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która zdobêdzie najwy¿sz± ³±czn± punktacjê przyznan± ofertom w kryteriach oceny ofert. Punkty bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¿eli przy zastosowaniu wymienionego zaokr±glenia nie wystêpuje ró¿nica w ilo¶ci przyznanych punktów. Najwy¿sza mo¿liwa do uzyskania ³±czna ilo¶æ punktów to 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na komputery typu All in One do pracowni komputerowej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okresu gwarancji na komputery stacjonarne do sekretariatu

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na laptopy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na monitory interaktywne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nale¿ycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± dostawê sprzêtu komputerowego o warto¶ci dostawy nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest do z³o¿enia w/w dokumentu tj. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ oraz opatrzonym stosownym podpisem (patrz punkt 8.3. SWZ). Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1. Formularz asortymentowo-cenowy sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1a do SWZ. Formularz asortymentowo-cenowy jest integraln± czê¶ci± oferty i nale¿y go opatrzeæ stosownym podpisem (patrz punkt 8.3. SWZ).
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. W/w O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W/w dotyczy równie¿ odpowiednio wspólników spó³ki cywilnej, którzy traktowani bêd± jak wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê u dzielenie zamówienia publicznego.
2.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. O¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ zgodnie z Za³±cznikiem nr 2a do SWZ oraz opatrzyæ stosownym podpisem (patrz punkt 8.3. SWZ).
3. Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli dotyczy), o których mowa w pkt 16.3. SWZ.
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – (np. odpis z KRS, CEiIoDG, odpowiednie pe³nomocnictwa), o których mowa w pkt 30 SWZ.
5. Wadium – w przypadku wnoszenia wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100). Wadium nale¿y wnie¶æ do dnia 13.07.2023 r. do godz. 10:00 i musi ono byæ utrzymywane nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Pe³nomocnictwo musi przyj±æ tak± sam± formê jak sk³adana oferta (art. 99 § 1 KC).
5. O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. O¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275, z 2022 r. poz. 2581, 2640, z 2023 r. poz. 852 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymaga siê, co najmniej jeden z tych Wykonawców udokumentowa³ wykonanie dostawy opisanej jak w opisie warunków udzia³u w postêpowaniu. Powy¿sza zasada odnosi siê równie¿ do podmiotu na zasobach których Wykonawca polega.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku (art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych):
a) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy;
b) na wniosek Wykonawcy w przypadku udzia³u lub zmiany podwykonawców;
c) zmiany terminu wykonywania umowy wynikaj±c± z przed³u¿aj±cego siê wykonawstwa z powodu zdefiniowanej si³y wy¿szej tj zdarzenia o charakterze zewnêtrznym niezawinionym i niezale¿nym oraz takim któremu nie mo¿na by³o zapobiec zarówno po stronie Wykonawcy albo Zamawiaj±cego;
d) zmianê terminu wykonywania umowy wynikaj±c± z przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z zamówieniami publicznymi lub procedur administracyjnych;
e) wszelkich zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci dostosowania warunków ju¿ zawartej umowy do nowych uregulowañ prawnych;
f) zmiany parametrów przedmiotu umowy na wy¿sze (korzystniejsze dla zamawiaj±cego) w cenie zaoferowanej w ofercie, w przypadku gdy zaoferowane rozwi±zania nie bêd± dostêpne dla Wykonawcy,
g) zmian osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/788566

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-13 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.