Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie.
ZNAK SPRAWY: 2025/6A/ZP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010124527
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 17
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: zamowienia@cmradzymin.pl
1.5.8.) Numer faksu: zamowienia@cmradzymin.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cmradzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmradzymin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie.
ZNAK SPRAWY: 2025/6A/ZP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9b9770f-16df-450d-b4d8-a9d289c3d6b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039027/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
FENX.06.01-IP.03-0001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9b9770f-16df-450d-b4d8-a9d289c3d6b63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/ 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się:
a. przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/
b. poczty elektronicznej: zamowienia@cmradzymin.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy eZamowienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie – SPZZOZ, jako Zamawiający, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r w Radzyminie – SPZ ZOZ ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin. Kontakt jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: sekretariat@cmradzymin.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Panią Anna Walosińska. Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: ojom@dpag.pl. Do Inspektora Ochrony Danych można się zwracać ze wszelkimi sprawami dotyczącymi przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2025/6A/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup zestawów komputerowych typu All-in-One
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup laptopa
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami, parametrami określonymi w OPZ Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:a) specyfikację zaoferowanego przedmiotu zamówienia - opis oferowanego przedmiotu zamówienia pod kątem spełniania wymogów opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia
Wykonawca wypełnia specyfikację formularz cenowy - załącznik Nr 2 do SWZ opisując lub potwierdzając każdy z parametrów (właściwości), które opisał Zamawiający, a także określa nazwę i producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. Opis ten musi potwierdzać zgodność oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SWZ.
b) dokument potwierdzający, że oferowany produkt spełnia wymagania CE.
c) Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą zostały złożone karty katalogowe, broszury informacyjne, materiały techniczne, opisy producenta lub inne dokumenty, które jednoznacznie potwierdzają spełnienie przez oferowane produkty wszystkich parametrów technicznych i funkcjonalnych określonych w SWZ.
UWAGA:
Dokumenty te muszą być złożone w formie plików stanowiących integralną część oferty.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania powyższych dokumentów wyłącznie w formie odnośników internetowych (linków). W szczególności dotyczy to:
• kart katalogowych,
• broszur informacyjnych,
• materiałów technicznych,
• certyfikatów,
• innych środków dowodowych.
Oferty zawierające jedynie linki do zewnętrznych źródeł (np. stron internetowych, repozytoriów, platform producentów) nie będą uznawane za zgodne z treścią SWZ i mogą zostać odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca zobowiązany jest również do starannego i rzetelnego wypełnienia formularzy ofertowych załączonych do SWZ, w szczególności poprzez jednoznaczne i szczegółowe wskazanie informacji dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, takich jak:
• nazwa producenta,
• model,
• parametry techniczne,
• rok produkcji,
• inne dane potwierdzające spełnienie wymagań określonych w SWZ.
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają wszystkie określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub parametry
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
4. Zgodnie z treścią art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZGODNIE Z ZAŁACZNIKIEM NR 57.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-13 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-13 08:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-11
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych nr: 431531W - ul. Zielonej, 430792W - ul. Narbutta i 430758W - ul. Glinkowskiej w Radzyminie - Etap I budowa ul. Glinkowskiej i ul. Narbutta w Radzyminie
- Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie. ZNAK SPRAWY: 2025/6A/ZP
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Radzymin w sezonie zimowym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie ZNAK SPRAWY: ZP/7/2025
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Radzymin: Część 1. Przebudowa ul. Opolskiej w Nowych Załubicach Część 2. Przebudowa ul. Lipowej w Słupnie
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i sprzętu (w tym komputerowego i multimedialnego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Z Robotyką na Ty"
- Podniesienie jakości usług kulturalnych poprzez zakup wyposażenia dla Suwalskiego Ośrodka Kultury
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informatycznego Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez wdrożenie rozwiązań poprawiających odporność na ataki z cyberprzestrzeni i zapewniających ciągłość działania jednostki
- Dostawa serwera, macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego i sieciowego dla Ośrodka Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora Cricoteka w Krakowie.
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Siedliskach"
- DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH MODRNIZACJI SERWEROWNI W PODZIALE NA CZĘŚCI
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.