eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek, - ulica Tulipanowa w m. Nowa Wieś o dł. 236 m.; droga w m. Modzerowo o dł. 195 m; droga Mostki - Mursk w m. Wistka Królewska i Ładne o dł. 997 m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek, – ulica Tulipanowa w m. Nowa Wieś o dł. 236 m.; droga w m. Modzerowo o dł. 195 m; droga Mostki - Mursk w m. Wistka Królewska i Ładne o dł. 997 m

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek, – ulica Tulipanowa w m. Nowa Wieś o dł. 236 m.; droga w m. Modzerowo o dł. 195 m; droga Mostki - Mursk w m. Wistka Królewska i Ładne o dł. 997 m

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fbc5b63-2477-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012694/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH , TJ. DROGA – ULICA TULIPANOWA W M.NOWA WIEŚ O DŁUGOŚCI 236 M.; DROGA GMINNA MODZEROWO O DŁUGOŚCI 195 M; DROGA MOSTKI -MURSK W M. WISTKA KRÓLEWSKA I ŁADNE O DŁUGOŚCI 997 M”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309787

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.06.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1315816,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA WŁOCŁAWEK, TJ. DROGA – UL. TULIPANOWA W M. NOWA WIEŚ O DŁ.236 M”.
1.2.1. Przedmiotem zamówienia w tej Części jest przebudowa drogi gminnej – ul. Tulipanowej o długości 236 m od km 0+002 do km 0+238 w m. Nowa Wieś Gmina Włocławek.
1.2.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót przygotowawczych – wytyczenie geodezyjne trasy, rozbiórkę nawierzchni tłuczniowej i bitumicznej, wycinka drzew wraz z wywozem karpiny i gałęzi,
2)odwodnienie - remont studni fi 1000mm głęb. do 2m i przepustów fi 400 z rur PP dł. 13,5m ze ścianka-mi czołowymi szt. 3,
3) roboty ziemne – korytowanie pod potrzeby jezdni i zjazdów indywidualnych wraz z poboczami. Uro-bek w ilości 348,1m3 do wywozu i zagospodarowania,
4) ułożenie pod jezdnią o pochyleniu ponad 5% wzmocnienia z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa grub. 10cm,
 ułożenie warstwy odcinającej z piasku grub.6cm pod potrzeby zjazdów o pow. 129,0m2 i grub. 10cm pod potrzeby chodnika o pow. 5,0m 2,
 ustawienie oporników betonowych 12*25 cm na ławach z oporem o F=0,06m2 z bet. C12/15 dł. 418m (obustronnie ) i krawężnika 15*30cm w rejonie planowanej lokalizacji lamp oświetleniowych 68,0m,
5) ułożenie dolnej w-wy podbudowy na jezdni grub. 15cm z mieszanki tłuczniowej na pow. 962,8m2 (wraz
z odtworzeniem konstrukcji jezdni po remoncie odwodnienia o pow. 26,5m2),
6) ułożenie górnej w-wy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej wapiennej grub. 6cm ( rozkładanej rozściełaczem) na pow. 962,8m2,
7) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej pod potrzeby w-wy ścieralnej,
8) ułożenie w-wy ścieralnej na jezdni z bet. asfaltowego AC8S 50/70 grub. 3 cm ,
9) ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/ 70 grub.3 cm,
10) ułożenie na placyku manewrowym na końcu ulicy kostki brukowej szarej grub. 8cm na podsypce cem. piaskowej o pow. 63m2,
11) ułożenie na zjazdach kostki betonowej szarej grub. 8cm na podbudowie betonowej grub. 15cm o pow. 129m2 i na chodnikach z kostki grub. 6cm na podsypce cem. piaskowej i w-wie odsączającej grub. 10cm,
12) utwardzenie poboczy z tłucznia twardego szer. 0,5cm, grub. 15cm na pow. 178,5m2, i plantowanie poboczy na pow. 178,5m2,
13) umocnienie rowów płytami ażurowymi na dł. 25m o pow. 40,0m2,
14) ustawienie znaków pionowych typu S 1 szt. i typ M 2 szt.,
15) regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, zasuw wodociągowych, gazowych,
16) inwentaryzacja powykonawcza.
Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej Części zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ.
Rozwiązania równoważne
2.1. Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem,
że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
2.2.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych
w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
3.1. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320,
z 2021 r. poz. 1162). Dalsza część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 407522,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY WŁOCŁAWEK, TJ. DROGA GMINNA W M. MODZEROWO O DŁ 195 M”;
1. Przedmiotem zamówienia w tej Części jest przebudowa drogi gminnej przebudowę drogi gminnej o długości 195,0m szer. 3,5m wraz ze zjazdami indywidualnymi w miejscowości Modzerowo na terenie Gminy Włocławek od km 0+123 do km 0+318. Dla potrzeb drogi konieczna jest wycinka drzew.
2. Przebudowa polega na wykonaniu:
1) nawierzchni jezdni:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S50/70 grub. 4 cm;
- górnej warstwy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej wapiennej 0/31,5mm stabilizowanej mechanicznie rozłożona rozściełaczem grub. 6 cm;
- dolnej warstwy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej wapiennej 0/31,5mm stabilizowanej mechanicznie grub. 16 cm;
-warstwy odcinająca z piasku grub.6 cm
- sprofilowanego zagęszczonego podłoża gruntowego Is>0,99;

2) nawierzchni zjazdów:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S50/70 grub. 4 cm;
- górnej warstwy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej wapiennej 0/31,5mm stabilizowanej mechanicznie grub. 6 cm;
- dolnej warstwy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej wapiennej 0/31,5mm stabilizowanej mechanicznie grub. 16 cm;
- warstwy odcinającej z piasku grub.6cm;
-sprofilowanego zagęszczonego podłoża gruntowego Is>0,98;
3) poboczy
- nawierzchnia z kamienia twardego 0/31,5mm pochodzenia magmowego stabilizowana mechanicznie grub. 15cm
- podłoże gruntowe Is>0.097
4) roboty ziemne
Roboty ziemne polegają na korytowaniu pod potrzeby jezdni, zjazdów indywidualnych wraz z wywozem urobku poza teren budowy. Przed przystąpieniem do utwardzenia nawierzchni należy nawierzchnię oczyścić z trawy.
5) inwentaryzacji powykonawczej.
Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej Części zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ.
Rozwiązania równoważne
1. Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
3.1. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320,
z 2021 r. poz. 1162).
3.1.1.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia
na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące m. in.: przebudowy jezdni, wykonaniu chodników i zjazdów, wymiana elementów odwodnienia, urządzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, w odniesieniu do osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, udokumentuje Zamawiającemu fakt zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SWZ (pkt. 3.1.)
3.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie zatrudnionego pracownika;
2) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
4) inne dokumenty - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 191423,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY WŁOCŁAWEK, TJ. DROGA MOSTKI - MURSK W M. WISTKA KRÓLEWSKA I ŁADNE O DŁUGOŚCI 997 M”.
1.4.1. Przedmiotem zamówienia w tej Części jest przebudowa drogi gminnej o długości dł. 997m w miejscowościach Wistka Królewska i Ładne w ciągu drogi Mostki -Mursk odc. od km 0+130 do km 1+127.
1.4.2. W ramach przebudowy należy wykonać:
-na jezdni ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm i warstwy
profilowej w ilości 150 kg/m2 ;
- na zjazdach gospodarczych do posesji i pól –ułożenie warstwy ścieralnej z betonu
asfaltowego grub. 4cm i profilowej w ilości 150 kg/m2 celem dowiązania wysokościowego z niweletą drogi podniesioną o ok. 10cm od poziomu obecnego;
Zakresem przebudowy objęte jest poszerzenie zjazdów z 4m do 5,0m
- na zjeździe publicznym w km 1+006,5 (obecnie o nawierzchni tłuczniowej) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm wraz podbudową tłuczniową;
- ułożeniu nowej konstrukcji wraz ze wzmocnieniem podłoża po rozebranych przełomach typu ciężkiego na szer. 2,0m na odcinku od km 0+636 do 0+756 ( dł. 80m) i od km 0+975 do 1+015 (dł. 40m);
- pobocza z mieszanki tłuczniowej twardej grub. 10cm i 20cm
1.4.3. Przebudowa polega na wykonaniu:
1) nawierzchni jezdni:
a) na istniejącej nawierzchni bitumicznej grub. 3-4 cm wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub.4 cm;
- warstwy profilowej z betonu asfaltowego AC 11W50/70w ilości 150kg/m2;
- istniejąca w-wa podbudowy z kruszywa wapienno-żwirowego stabilizowana mechanicznie o frakcji 0/31,5mm grub.20cm;
- sprofilowanie zagęszczone mechanicznie podłoże gruntowe Is>0,99;

2) Dla rozebranych nawierzchni po przełomach ciężkich wykonanie nawierzchni:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub.4 cm;
- warstwy profilowej z betonu asfaltowego AC 11W50/70w ilości 150kg/m2;
- górna warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0/31,5mm grub. 6cm stabilizowanej mechanicznie – rozłożonej rozściełaczem;
- dolnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0/31,5mm grub18cm stabilizowanej mechanicznie
- wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPA grub. 15cm;
- sprofilowanie zagęszczonego podłoża gruntowego
3) zjazdy:
- na zjazdach gospodarczych do posesji i pól –ułożenie warstwy ścieralnej z betonu
asfaltowego grub. 4cm i profilowej w ilości 150 kg/m2 celem dowiązania wysokościowego z niweletą drogi podniesioną o ok. 10cm od poziomu obecnego. Zakresem objęte jest poszerzenie zjazdów z 4 m do 5,0m.
a) konstrukcja zjazdów gospodarczych:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub.4 cm;
- warstwa profilowa z betonu asfaltowego AC 11W50/70w ilości 150kg/m2 ;
- istniejąca w-wa podbudowy z kruszywa wapienno-żwirowego stabilizowana mechanicznie o frakcji 0/31,5mm grub. 20 cm;
- warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm;
- sprofilowane zagęszczone mechanicznie podłoże gruntowe Is>0.99;
b) konstrukcja zjazdu publicznego w km 1+006,5:
- na zjeździe publicznym w km 1+006,5 (obecnie o nawierzchni tłuczniowej) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm wraz podbudową tłuczniową;
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. 4 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 grub. 6cm;
- warstwa podbudowy z kruszywa wapienno-żwirowego stabilizowana mechanicznie o frakcji 0/31,5mm grub. 22 cm ułożona dwuwarstwowo(6+16cm);
- warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm
- sprofilowane zagęszczone mechanicznie podłoże gruntowe Is>0.99;
4) pobocza z mieszanki tłuczniowej twardej grub. 10cm i 20cm z kamienia twardego 0/31,5mm pochodzenia magmowego stabilizowana mechanicznie grub. 10cm istniejące podłoże tłuczniowe Is>0.097;
5) inwentaryzację powykonawczą.
4. Roboty ziemne polegają na korytowaniu pod potrzeby konstrukcji nawierzchni. Urobek wywieść poza teren budowy. Przed przystąpieniem do utwardzenia nawierzchni należy nawierzchnie oczyścić z trawy.
Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej Części zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ.
Rozwiązania równoważne
Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Dalsza część SWZ.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320,
z 2021 r. poz. 1162).
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące m. in.: przebudowy jezdni, wykonaniu chodników i zjazdów, wymiana elementów odwodnienia, urządzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, w odniesieniu do osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, udokumentuje Zamawiającemu fakt zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SWZ (pkt. 3.1.) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Dalsza część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 716870,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557693,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557693,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557693,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.4) Miejscowość: NOWA WIEŚ

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557693,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175806,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232034,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232034,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232034,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712190,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810344,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789946,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERYJNO DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789946,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w Części I termin wykonania wynosi 80 dni licząc od dnia podpisania umowy nie dłużej niż do 15 listopada 2023 r.

W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w Części II termin wykonania wynosi 80 dni licząc od dnia podpisania umowy nie dłużej niż do 15 listopada 2023 r.

W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w Części III termin wykonania wynosi 80 dni licząc od dnia podpisania umowy nie dłużej niż do 15 listopada 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.