eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek, - ulica Tulipanowa w m. Nowa Wieś o dł. 236 m.; droga w m. Modzerowo o dł. 195 m; droga Mostki - Mursk w m. Wistka Królewska i Ładne o dł. 997 m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek, – ulica Tulipanowa w m. Nowa Wieś o dł. 236 m.; droga w m. Modzerowo o dł. 195 m; droga Mostki - Mursk w m. Wistka Królewska i Ładne o dł. 997 m

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek, – ulica Tulipanowa w m. Nowa Wieś o dł. 236 m.; droga w m. Modzerowo o dł. 195 m; droga Mostki - Mursk w m. Wistka Królewska i Ładne o dł. 997 m

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fbc5b63-2477-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012694/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH , TJ. DROGA – ULICA TULIPANOWA W M.NOWA WIEŚ O DŁUGOŚCI 236 M.; DROGA GMINNA MODZEROWO O DŁUGOŚCI 195 M; DROGA MOSTKI -MURSK W M. WISTKA KRÓLEWSKA I ŁADNE O DŁUGOŚCI 997 M”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy zakupowej: www.platformazakupowa.pl
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwaną dalej „Platformą”.
2. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale VII SWZ oraz w Instrukcji korzystania z systemu pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy.
2. Zalecenia
2.1. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
2.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
2.3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z.
2.4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
2.5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
2.6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
2.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
2.8. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
2.9. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
2.10. Nie należy wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdyż może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
2.11. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.
2.12. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
16.2. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
16.2.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, tel. 54 230 53 55 reprezentowana przez Wójta Gminy Włocławek, zwaną dalej „Zamawiającym”;
16.2.2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres Zamawiającego – Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87 -800 Włocławek;
16.2.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm. zwaną dalej ustawą „Pzp”) w celu związanym z niniejszego postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek, tj. droga – ulica Tulipanowa w m. Nowa Wieś o długości 236 m.; droga gminna w m. Modzerowo o długości 195 m; droga Mostki - Mursk w m. Wistka Królewska i Ładne o długości 997 m” – zwanego dalej „zamówieniem” oraz wykonywania prawa i obowiązków wynikających umów z zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących umów o roboty budowlane, w tym wypłaty wynagrodzenia;
16.2.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbędne
do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r, poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
Dalsza informacja RODO- SWZ str.5-6

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Pani/ Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.06.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA WŁOCŁAWEK, TJ. DROGA – UL. TULIPANOWA W M. NOWA WIEŚ O DŁ.236 M”.
1.2.1. Przedmiotem zamówienia w tej Części jest przebudowa drogi gminnej – ul. Tulipanowej o długości 236 m od km 0+002 do km 0+238 w m. Nowa Wieś Gmina Włocławek.
1.2.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót przygotowawczych – wytyczenie geodezyjne trasy, rozbiórkę nawierzchni tłuczniowej i bitumicznej, wycinka drzew wraz z wywozem karpiny i gałęzi,
2)odwodnienie - remont studni fi 1000mm głęb. do 2m i przepustów fi 400 z rur PP dł. 13,5m ze ścianka-mi czołowymi szt. 3,
3) roboty ziemne – korytowanie pod potrzeby jezdni i zjazdów indywidualnych wraz z poboczami. Uro-bek w ilości 348,1m3 do wywozu i zagospodarowania,
4) ułożenie pod jezdnią o pochyleniu ponad 5% wzmocnienia z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa grub. 10cm,
 ułożenie warstwy odcinającej z piasku grub.6cm pod potrzeby zjazdów o pow. 129,0m2 i grub. 10cm pod potrzeby chodnika o pow. 5,0m 2,
 ustawienie oporników betonowych 12*25 cm na ławach z oporem o F=0,06m2 z bet. C12/15 dł. 418m (obustronnie ) i krawężnika 15*30cm w rejonie planowanej lokalizacji lamp oświetleniowych 68,0m,
5) ułożenie dolnej w-wy podbudowy na jezdni grub. 15cm z mieszanki tłuczniowej na pow. 962,8m2 (wraz
z odtworzeniem konstrukcji jezdni po remoncie odwodnienia o pow. 26,5m2),
6) ułożenie górnej w-wy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej wapiennej grub. 6cm ( rozkładanej rozściełaczem) na pow. 962,8m2,
7) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej pod potrzeby w-wy ścieralnej,
8) ułożenie w-wy ścieralnej na jezdni z bet. asfaltowego AC8S 50/70 grub. 3 cm ,
9) ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/ 70 grub.3 cm,
10) ułożenie na placyku manewrowym na końcu ulicy kostki brukowej szarej grub. 8cm na podsypce cem. piaskowej o pow. 63m2,
11) ułożenie na zjazdach kostki betonowej szarej grub. 8cm na podbudowie betonowej grub. 15cm o pow. 129m2 i na chodnikach z kostki grub. 6cm na podsypce cem. piaskowej i w-wie odsączającej grub. 10cm,
12) utwardzenie poboczy z tłucznia twardego szer. 0,5cm, grub. 15cm na pow. 178,5m2, i plantowanie poboczy na pow. 178,5m2,
13) umocnienie rowów płytami ażurowymi na dł. 25m o pow. 40,0m2,
14) ustawienie znaków pionowych typu S 1 szt. i typ M 2 szt.,
15) regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, zasuw wodociągowych, gazowych,
16) inwentaryzacja powykonawcza.
Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej Części zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ.
Rozwiązania równoważne
2.1. Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem,
że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
2.2.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych
w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
3.1. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320,
z 2021 r. poz. 1162). Dalsza część SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
4Maksymalna liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – całkowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”;
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie można uzyskać 60,00 punktów)
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotuzamówienia.
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)- waga 40%- 40 pkt
Zamawiający przyzna punkty za „okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rękojmi dla
przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
a) za udzielenie minimalnego 60 miesięcznego (lub dłuższego ale krótszego niż 72 miesiące) okresu odpowiedzialności z tytułu
gwarancji i rękojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 72 miesięcznego (lub dłuższego) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji
i rękojmi za wady – 40,00 pkt;
UWAGA:
Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia gwarancji rękojmi dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna,
że Wykonawca udziela minimalnego 60-miesięcznego okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku jeśli Wykonawca wpisze w ofercie krótszy okres niż wymagany minimalny 60-miesięczny,
to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 72 miesiące nie wpływa na
zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 72 miesięcy, natomiast do umowy
Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami
arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY WŁOCŁAWEK, TJ. DROGA GMINNA W M. MODZEROWO O DŁ 195 M”;
1. Przedmiotem zamówienia w tej Części jest przebudowa drogi gminnej przebudowę drogi gminnej o długości 195,0m szer. 3,5m wraz ze zjazdami indywidualnymi w miejscowości Modzerowo na terenie Gminy Włocławek od km 0+123 do km 0+318. Dla potrzeb drogi konieczna jest wycinka drzew.
2. Przebudowa polega na wykonaniu:
1) nawierzchni jezdni:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S50/70 grub. 4 cm;
- górnej warstwy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej wapiennej 0/31,5mm stabilizowanej mechanicznie rozłożona rozściełaczem grub. 6 cm;
- dolnej warstwy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej wapiennej 0/31,5mm stabilizowanej mechanicznie grub. 16 cm;
-warstwy odcinająca z piasku grub.6 cm
- sprofilowanego zagęszczonego podłoża gruntowego Is>0,99;

2) nawierzchni zjazdów:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S50/70 grub. 4 cm;
- górnej warstwy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej wapiennej 0/31,5mm stabilizowanej mechanicznie grub. 6 cm;
- dolnej warstwy podbudowy z mieszanki żwirowo-tłuczniowej wapiennej 0/31,5mm stabilizowanej mechanicznie grub. 16 cm;
- warstwy odcinającej z piasku grub.6cm;
-sprofilowanego zagęszczonego podłoża gruntowego Is>0,98;
3) poboczy
- nawierzchnia z kamienia twardego 0/31,5mm pochodzenia magmowego stabilizowana mechanicznie grub. 15cm
- podłoże gruntowe Is>0.097
4) roboty ziemne
Roboty ziemne polegają na korytowaniu pod potrzeby jezdni, zjazdów indywidualnych wraz z wywozem urobku poza teren budowy. Przed przystąpieniem do utwardzenia nawierzchni należy nawierzchnię oczyścić z trawy.
5) inwentaryzacji powykonawczej.
Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej Części zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ.
Rozwiązania równoważne
1. Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
3.1. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320,
z 2021 r. poz. 1162).
3.1.1.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia
na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące m. in.: przebudowy jezdni, wykonaniu chodników i zjazdów, wymiana elementów odwodnienia, urządzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, w odniesieniu do osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, udokumentuje Zamawiającemu fakt zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SWZ (pkt. 3.1.)
3.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie zatrudnionego pracownika;
2) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
4) inne dokumenty - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
4Maksymalna liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – całkowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”;
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie można uzyskać 60,00 punktów)
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiot zamówienia.
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)- waga 40%- 40 pkt
Zamawiający przyzna punkty za „okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rękojmi dla
przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
a) za udzielenie minimalnego 60 miesięcznego (lub dłuższego ale krótszego niż 72 miesiące) okresu odpowiedzialności z tytułu
gwarancji i rękojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 72 miesięcznego (lub dłuższego) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji
i rękojmi za wady – 40,00 pkt;
UWAGA:
Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia gwarancji rękojmi dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna,
że Wykonawca udziela minimalnego 60-miesięcznego okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku jeśli Wykonawca wpisze w ofercie krótszy okres niż wymagany minimalny 60-miesięczny,
to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 72 miesiące nie wpływa na
zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 72 miesięcy, natomiast do umowy
Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami
arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY WŁOCŁAWEK, TJ. DROGA MOSTKI - MURSK W M. WISTKA KRÓLEWSKA I ŁADNE O DŁUGOŚCI 997 M”.
1.4.1. Przedmiotem zamówienia w tej Części jest przebudowa drogi gminnej o długości dł. 997m w miejscowościach Wistka Królewska i Ładne w ciągu drogi Mostki -Mursk odc. od km 0+130 do km 1+127.
1.4.2. W ramach przebudowy należy wykonać:
-na jezdni ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm i warstwy
profilowej w ilości 150 kg/m2 ;
- na zjazdach gospodarczych do posesji i pól –ułożenie warstwy ścieralnej z betonu
asfaltowego grub. 4cm i profilowej w ilości 150 kg/m2 celem dowiązania wysokościowego z niweletą drogi podniesioną o ok. 10cm od poziomu obecnego;
Zakresem przebudowy objęte jest poszerzenie zjazdów z 4m do 5,0m
- na zjeździe publicznym w km 1+006,5 (obecnie o nawierzchni tłuczniowej) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm wraz podbudową tłuczniową;
- ułożeniu nowej konstrukcji wraz ze wzmocnieniem podłoża po rozebranych przełomach typu ciężkiego na szer. 2,0m na odcinku od km 0+636 do 0+756 ( dł. 80m) i od km 0+975 do 1+015 (dł. 40m);
- pobocza z mieszanki tłuczniowej twardej grub. 10cm i 20cm
1.4.3. Przebudowa polega na wykonaniu:
1) nawierzchni jezdni:
a) na istniejącej nawierzchni bitumicznej grub. 3-4 cm wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub.4 cm;
- warstwy profilowej z betonu asfaltowego AC 11W50/70w ilości 150kg/m2;
- istniejąca w-wa podbudowy z kruszywa wapienno-żwirowego stabilizowana mechanicznie o frakcji 0/31,5mm grub.20cm;
- sprofilowanie zagęszczone mechanicznie podłoże gruntowe Is>0,99;

2) Dla rozebranych nawierzchni po przełomach ciężkich wykonanie nawierzchni:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub.4 cm;
- warstwy profilowej z betonu asfaltowego AC 11W50/70w ilości 150kg/m2;
- górna warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0/31,5mm grub. 6cm stabilizowanej mechanicznie – rozłożonej rozściełaczem;
- dolnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0/31,5mm grub18cm stabilizowanej mechanicznie
- wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPA grub. 15cm;
- sprofilowanie zagęszczonego podłoża gruntowego
3) zjazdy:
- na zjazdach gospodarczych do posesji i pól –ułożenie warstwy ścieralnej z betonu
asfaltowego grub. 4cm i profilowej w ilości 150 kg/m2 celem dowiązania wysokościowego z niweletą drogi podniesioną o ok. 10cm od poziomu obecnego. Zakresem objęte jest poszerzenie zjazdów z 4 m do 5,0m.
a) konstrukcja zjazdów gospodarczych:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub.4 cm;
- warstwa profilowa z betonu asfaltowego AC 11W50/70w ilości 150kg/m2 ;
- istniejąca w-wa podbudowy z kruszywa wapienno-żwirowego stabilizowana mechanicznie o frakcji 0/31,5mm grub. 20 cm;
- warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm;
- sprofilowane zagęszczone mechanicznie podłoże gruntowe Is>0.99;
b) konstrukcja zjazdu publicznego w km 1+006,5:
- na zjeździe publicznym w km 1+006,5 (obecnie o nawierzchni tłuczniowej) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm wraz podbudową tłuczniową;
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. 4 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 grub. 6cm;
- warstwa podbudowy z kruszywa wapienno-żwirowego stabilizowana mechanicznie o frakcji 0/31,5mm grub. 22 cm ułożona dwuwarstwowo(6+16cm);
- warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm
- sprofilowane zagęszczone mechanicznie podłoże gruntowe Is>0.99;
4) pobocza z mieszanki tłuczniowej twardej grub. 10cm i 20cm z kamienia twardego 0/31,5mm pochodzenia magmowego stabilizowana mechanicznie grub. 10cm istniejące podłoże tłuczniowe Is>0.097;
5) inwentaryzację powykonawczą.
4. Roboty ziemne polegają na korytowaniu pod potrzeby konstrukcji nawierzchni. Urobek wywieść poza teren budowy. Przed przystąpieniem do utwardzenia nawierzchni należy nawierzchnie oczyścić z trawy.
Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej Części zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ.
Rozwiązania równoważne
Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Dalsza część SWZ.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320,
z 2021 r. poz. 1162).
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące m. in.: przebudowy jezdni, wykonaniu chodników i zjazdów, wymiana elementów odwodnienia, urządzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, w odniesieniu do osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, udokumentuje Zamawiającemu fakt zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SWZ (pkt. 3.1.) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Dalsza część SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
4Maksymalna liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – całkowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”;
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie można uzyskać 60,00 punktów)
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)- waga 40%- 40 pkt
Zamawiający przyzna punkty za „okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rękojmi dla
przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
a) za udzielenie minimalnego 60 miesięcznego (lub dłuższego ale krótszego niż 72 miesiące) okresu odpowiedzialności z tytułu
gwarancji i rękojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 72 miesięcznego (lub dłuższego) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji
i rękojmi za wady – 40,00 pkt;
UWAGA:
Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
Jeśli Wykonawca nie wpisze w ofercie żadnego okresu udzielenia gwarancji rękojmi dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna,
że Wykonawca udziela minimalnego 60-miesięcznego okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady.
W przypadku jeśli Wykonawca wpisze w ofercie krótszy okres niż wymagany minimalny 60-miesięczny,
to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia dłuższego niż 72 miesiące nie wpływa na
zwiększenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiający przyjmie okres 72 miesięcy, natomiast do umowy
Zamawiający wpisze okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami
arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający nie będzie
prowadził negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej (dotyczy każdej z Części) – Zamawiający stawia szczegółowy warunek w tym zakresie:
- wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do wykonania zamówienia minimum jedną osobę, tj. kierownika robót branży
drogowej, odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z
uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej
3-letnim doświadczeniem w branży drogowej na stanowisku kierownika budowy / kierownika robót branży drogowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia warunku udziału w postępowaniu poprzez skierowanie minimum jednej osoby
– kierownika robót drogowych, w sytuacji złożenia przez Wykonawcę oferty w kilku Częściach zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z
postępowania, wskazanych przez zamawiającego - załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi – załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy wraz z formularzem asortymentowo-cenowym;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
3) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy,
4) oświadczenie o robotach budowlanych, dostawach lub usługach, które wykonają poszczególni wykonawcy,
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty;
3) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem
adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący
uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub
podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w
dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 14 WARUNKI ZMIANY UMOWY PROJEKTOWANYCH POSTANOWIEŃ UMOWNYCH:
1) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia;
2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ppu - jego przedłużenie;
3) w zakresie zmiany wykonawcy.
Zakres zmian wskazanych powyżej następuje na podstawie pisemnego aneksu zgodnie z PPU (Załącznik nr 10 do SZW).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-01 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.