eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Opracowanie projektu budowy kanalizacji deszczowej wraz z remontem drogi na działce o nr ew. 1127/1 w Warce



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu budowy kanalizacji deszczowej wraz z remontem drogi na działce o nr ew. 1127/1 w Warce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu budowy kanalizacji deszczowej wraz z remontem drogi na działce o nr ew. 1127/1 w Warce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0888f15-0f16-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304566/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 221492,44 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52835,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie budowy kanalizacji deszczowej (na działkach 1127/1, 1127/2, ewentualnie 1087/6) i wylotu do otwartego kanału deszczowego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków, na działce o nr 1140/1 wraz z remontem drogi zlokalizowanej na działce o nr ewidencji geodezyjnej 1127/1 prowadzącej do oczyszczalni ścieków w Warce.
Wymagane jest, aby dokumentacja wykonawcza oraz kosztowa uwzględniała etapowanie prac, tzn.:
- etap I – projekt kanalizacji deszczowej i wylotu i wraz z odtworzeniem nawierzchni;
- etap II – projekt remontu drogi wraz z odwodnieniem.
Dokumentacja powinna stwarzać możliwość podjęcia decyzji przez Zamawiającego, o realizacji całości opracowania bądź w pierwszym etapie budowy kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni.
Droga przewidziana do zaprojektowania posiada długość ok. 390 m, wykonana jest z bloczków betonowych, droga jest w złym stanie technicznym – liczne koleiny.
Wylot kanalizacji deszczowej, do którego należy zaprojektować kanalizację deszczową zlokalizowany będzie na działce 1140/1 (teren oczyszczalni ścieków), w odległości ok. 177 m od granicy działki o nr 1127/1. Do zadań projektanta należało będzie również zaprojektowanie odcinka kanalizacji deszczowej od granicy działki 1127/1 do wylotu na terenie stanowiącym oczyszczalnię ścieków. Przewiduje się zaprojektowanie kanalizacji na działce 1127/2.
W posiadaniu gminy jest pozwolenie wodnoprawne – decyzja z dnia 04.03.2022 r. na wykonanie urządzeń wodnych – tj. budowa wylotu oraz odprowadzanie wód opadowych. W/w decyzja stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Dokumentacja projektowa powinna obejmować budowę wylotu kanalizacji deszczowej, zgodnie z w/w pozwoleniem oraz operatem wodnoprawnym (łącznie z wpięciem kanalizacji deszczowej).
Ponadto gmina posiada opracowanie projektowe polegające na rozbudowie drogi powiatowej nr 1683W – ul. Turystycznej w Warce, w którym przewidziane jest włączenie przewidzianej do zaprojektowania drogi do drogi powiatowej.

Do zadań projektanta, należało będzie pisemne uzgodnienie z właścicielami nieruchomości przylegających do projektowanego pasa drogowego, lokalizacji zjazdów (także do działek niezabudowanych) oraz uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli nieruchomości, po których będzie przebiegała sieć kanalizacji deszczowej.
Wykonawca powinien uwzględnić etapowanie wykonania robót. Podział na etapy projektu Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym, po zaakceptowaniu koncepcji zamówienia przez Zamawiającego.
Należy zwrócić uwagę na kolizje z podziemnymi urządzeniami infrastruktury technicznej.
W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć kanalizacji sanitarnej, wodociąg, fragmentarycznie sieć energetyczna.
Gmina Warka nie posiada szczegółowej ewidencji dróg, pomiarów ruchu ani dokumentacji geotechnicznej. Analizę ruchu i pomiary ruchu winien przeprowadzić Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem.
Wykonawca w celu dokładnego przeanalizowania stanu dróg musi dokonać samodzielnie i na swój koszt wizji i inwentaryzacji terenu i związanych z nim urządzeń podziemnych, określić możliwość lokalizację sieci kanalizacji deszczowej oraz zbadać stan drogi a także gruntu na jakim się znajduje. Na swój koszt i własnym staraniem pozyska dokumentację geotechniczną.
Wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania wniosku o warunki techniczne dla projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.
Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania wniosku o wycinkę drzew i krzewów – w razie konieczności.
W razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnych wniosków o wydanie decyzji o lokalizacji celu publicznego, wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wniosków o warunki techniczne do odpowiednich dysponentów.
Zamawiający nie zapewnia map do celów projektowych. Wykonawca winien we własnym zakresie i na swój koszt pozyskać mapy oraz wszelkie niezbędne dane terenowe w tym pomiary wysokościowe.
Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować wjazdy na posesje zachowując istniejące rzędne we wjazdach, aby nie spowodować utrudnień wjazdu.
Wykonawca odpowiada za aktualizację map do czasu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Dokumentacja kosztowa i przedmiarowa musi wiernie odzwierciedlać zakres prac zawarty
w dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający płynną
i bezpieczną jazdę, łatwe i bezpieczne włączenie się do ruchu oraz nie utrudniający wjazdu na prywatne posesje. Należy zapewnić dojazd do oczyszczalni ścieków w trakcie budowy.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej, uzgodnionej dokumentacji, w tym projektu wykonawczego we wszystkich niezbędnych branżach dla zadania będącego przedmiotem zamówienia, w oparciu o który Zamawiający wystąpi o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub dokona zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

Wnioski o warunki techniczne należy składać do właściwych dysponentów mediów tj.:
- kanalizacja deszczowa, sanitarna oraz sieć wodociągowa – Zakład Usług Komunalnych
w Warce Sp. z o.o., ul. Farna 4, 05-660 Wartka,
- sieci elektroenergetyczne zasilania i oświetlenia ulicznego – PGE Dystrybucja S.A. Rejonowy Zakład Energetyczny Grójec, 05-660 Warka, ul. Mogielnicka 32,
- sieć gazowa - Mazowiecka Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Radom ul. Gazowa 11/13, 26 600 Radom.
Wnioski podpisuje Zamawiający tj.: Inwestorem jest Gmina Warka reprezentowana przez Burmistrza Warki – dla budowy sieci, a Burmistrz Warki dla remontu drogi.
Wykonawca przystąpi do opracowania dokumentacji budowlanej po pisemnym zaakceptowaniu koncepcji całego zamówienia. Koncepcję opracowuje i przedstawia do akceptacji Zamawiającemu Wykonawca.
Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z:
- Ustawa z dnia 21 marca o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1376 z późn. zmianami).
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 r., poz. 1609),
- Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. , poz. 124 z późn. zmianami),
- Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. –Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2021r., poz. 2351 ze zm. ) oraz przepisami szczególnymi.
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.0.2454)
Warunkiem koniecznym przy wykonywaniu projektu jest posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych o których mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz.U z 2021 r. , poz. 2351 ze zm.) a także przynależności do izby samorządu zawodowego.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
1) Projekt budowlany w tym:
- koncepcja budowy kanalizacji deszczowej oraz remont drogi – 2 egz.
- Projekt zagospodarowania trenu oraz projekt architektoniczno-budowlany (w tym opinię geotechniczną) wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów – po 6 egz.
- Projekt techniczny – odrębnie dla każdej branży i etapu - po 6 egz.
2) Projekt wykonawczy – odrębnie dla każdej branży i etapu - po 4 egz.
3) Projekt stałej organizacji ruchu uzgodniony i zatwierdzony przez właściwy organ – powyższe opracowanie musi zawierać wykaz oznakowania pionowego i poziomego – 5 egz.
4) Zbiór specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia - odrębnie dla każdej branży – po 3 egz.
5) Przedmiary robót - odrębnie dla każdej branży i etapu – po 3 egz.
6) Kosztorysy inwestorskie - odrębnie dla każdej branży i etapu – po 3 egz.
Dokumentacja projektowa powinna obejmować co najmniej branże:
1) drogową – obejmującą ciągi komunikacyjne
2) instalacyjną - we wszystkich niezbędnych branżach m. innymi kanalizacji deszczowej, kolizje, wylot kd
Dokumentację projektową należy opracować w wersji papierowej w ilościach jak powyżej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf. Dodatkowo przedmiary na CD w formacie ath.
Do dokumentacji projektowej Wykonawca załączy oświadczenie projektanta o sporządzeniu projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, o którym mowa w art. 34 ustęp 3d punkt 3 ustawy Prawo budowlane oraz oświadczenie o sporządzeniu projektu technicznego niezbędne do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót podpisane przez projektantów oraz sprawdzających.

Na każdym etapie projektowania będzie wymagane zachowanie ścisłego kontaktu
z Zamawiającym i dokonanie pisemnych uzgodnień zakresu prac projektowych. Przed przystąpieniem do realizacji niezbędne będzie potwierdzenie na piśmie akceptacji koncepcji
i zamierzeń projektowych ze strony Zamawiającego.
- Przedmiot projektu należy opisać zgodnie z art. 99-103 ustawy dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 1129).
Przedmiot projektu nie może zostać opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę.
Wykonawca przekaże prawa autorskie do opracowania będącego przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy opisany został w projektowanych postanowieniach umowy - zał. Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Łukasz Widalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522 275 17 84

7.3.3) Ulica: Truskawkowa 5

7.3.4) Miejscowość: Szczęsna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.