Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. zam. uzup. do zam. podst. pn.: Usuwanie pojazdów w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 ton...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321165698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowica 5
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-241
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zditm@zditm.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zditm.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46d71798-e900-4237-a0b6-4e66ef77bce81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. zam. uzup. do zam. podst. pn.: Usuwanie pojazdów w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 ton...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46d71798-e900-4237-a0b6-4e66ef77bce8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodn. z art. 214 ust. 1 pkt 7) w zw. z art. 305 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji Zamawiający udzielił w dniu 31.12.2024 r. zamówienia publicznego wykonawcy:
CAMARO Sp. z o.o.
ul. Księcia Bogusława X 48/4A
70-440 Szczecin
Umowa nr 189/OUZ/2024 z dn. 31.12.2024 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/38/WR/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z wolnej ręki na podst. art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn.: ,,Usuwanie pojazdów w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 ton w trybie art. 50a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( dotyczy zamówienia podstawowego objętego umową nr 189/OUZ/2024 z dnia 31.12.2024 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Camaro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513225613
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279097,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-29 do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji niniejszej umowy:
1) Cztery miesiące liczone od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r.
2) lub do wyczerpania wynagrodzenia umownego z umowy nr 189/OUZ/2025 z dnia 31.12.2024 r.
3) lub do dnia, w którym pozostała kwota wynagrodzenia umownego będzie niewystarczająca do zlecenia odholowania pojazdów, w zależności od tego, które z zadań wskazanych powyżej nastąpi wcześniej.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów na rzecz spółki Fabryka Wody sp. z o.o. w Szczecinie"
- Dostawa samochodu dostawczego typu kontener z windą na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
- Dostawa agregatów prądotwórczych - 5 szt.
- Ochrona mienia i monitoring z interwencją grup patrolowych terenu i obiektu Teatru Letniego im. H. Majdaniec w Szczecinie
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
- ZGN.26-25/18 - Utrzymanie czystości w Hali Widowiskowo Sportowej 2026
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na terenie Powiatu Sierpeckiego
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...) (2)
- Wykonywanie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych na terenie Powiatu Polickiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Usuwanie i przechowywanie oraz demontaż pojazdów usuniętych z drogi na terenie miasta Słupska na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





