eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo"Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa - powtórzony"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa - powtórzony”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Wejherowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191686680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pucka 11

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zarzaddrogowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzaddrogowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zarzaddrogowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa - powtórzony”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc02777-759e-45f4-bec7-3b303f827081

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024007/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Wejherowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319435

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD-SZPIA.271.1.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
• Koszenie trawników, zbieranie i wywóz ściętej trawy, załadunek odpadów bezpośrednio po zakończeniu prac, transport i utylizacja odpadów. Zamawiający informuje, że w okresie od lipca 2025 do października 2025 oraz w okresie od kwietnia 2026 do czerwca 2026 należy wykonywać jedno koszenie w miesiącu.
• Obcinanie odrostów korzeniowych i obcinka z odrostów pnia na wysokości skrajni, należy wykonać w łącznej ilości do 100 sztuk w zależności od potrzeb wykonania danej czynności w ciągu trwania umowy.
• Obcinanie odrostów wokół drzew należy wykonać w łącznej ilości do 100 sztuk w zależności od potrzeb wykonania danej czynności w ciągu trwania umowy.
• Usuwanie suchych, zagrażających bezpieczeństwu lub wchodzących w skrajnie drogi gałęzi i konarów z koron drzew, należy wykonać w łącznej ilości do 100 sztuk w zależności od potrzeb wykonania danej czynności w ciągu trwania umowy.
• Cięcia formujące drzew tj. nadanie formy lub utrzymanie istniejącego kształtu – nie mniej niż dwa razy w okresie trwania umowy. Przewiduje się cięcie formujące na 171 drzewach.
• Wycinka samosiejek drzew i krzewów, należy wykonać w łącznej ilości do 100 sztuk w zależności od potrzeb wykonania danej czynności w ciągu trwania umowy.
• Okopywanie trawników przy krawężnikach.
• Pielęgnacja młodych drzewek poprzez odchwaszczanie wraz ze spulchnianiem gleby i zasilaniem nawozami, należy wykonać w łącznej ilości do 30 sztuk w zależności od potrzeb wykonania danej czynności w ciągu trwania umowy.
• Opalikowanie, otaśmowanie młodych drzewek wraz z wykonaniem misek i kopczyków - w zależności od potrzeb, nie mniej niż dwa razy w sezonie wiosennym i jesiennym.
• Pielęgnacja krzewów i żywopłotów poprzez odchwaszczenie wraz ze spulchnieniem gleby, nawożenie, opryski, cięcia formujące krzewów i żywopłotów.
• Wygrabianie trawników i zieleńców (szczególnie w okresie jesiennym, po opadnięciu liści z drzew- dotyczy całego pasa drogowego) - w zależności od potrzeb.
• Usuwanie liści w okresie jesiennym tj. w miesiącach październik, listopad będzie wykonywane z częstotliwością nie mniejszą niż jeden raz na dwa tygodnie lub na telefoniczne zawiadomienie Zamawiającego.
• Oczyszczanie rowów z traw i zakrzaczeń.
• Wywóz odpadów powstałych przy prowadzonych pracach - bezpośrednio po zakończeniu prac.
• Intensywność prac związanych z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych należy dostosować do istniejących potrzeb w taki sposób, aby zapewnić wysoki standard czystości i estetyki.
• Usuwanie drzew, konarów oraz gałęzi po wystąpieniu silnych wiatrów oraz niesprzyjających warunków atmosferycznych. Przewiduje się usunięcie do 15 sztuk wiatrołomów.
• Zbieranie zanieczyszczeń (w tym papierów, foli, butelek, puszek, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci) z pasów zieleni i robót przydrożnych.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy i sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa "VIP" Justyna Czarnecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-149-00-69

7.3.3) Ulica: Wrzosowa 7

7.3.4) Miejscowość: Milwino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-217

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.