eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo Pomorskie › Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią na ul. Główny Dworzec w Kowalewie Pomorskim



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią na ul. Główny Dworzec w Kowalewie Pomorskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 684-10-24

1.5.8.) Numer faksu: 56 684-10-71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.kowalewopomorskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią na ul. Główny Dworzec w Kowalewie Pomorskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f7b104a-1949-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302919/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIiGG.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 363803,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią na ul. Główny Dworzec w Kowalewie Pomorskim”
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i sposobie określonym w Projekcie Zagospodarowania Terenu – zamierzenie budowlane: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami indywidualnymi w rejonie ulic Główny Dworzec i Odrodzenia w Kowalewie Pomorskim wykonanej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodno-Ściekowej BIOBOX Wiesław Mikołajczuk, ul. Polna 101/15, 87-100 Toruń oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz zgodnie m.in. ze zgłoszeniem do Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego budowy niewymagającej decyzji o pozwoleniu na budowę z dnia 27.08.2021r.
Planowana inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr geod. 2/4; 2/5; 4; 5; 16/1; 16/2; 18; 3; 19; 21 i 32, obręb ewidencyjny 02 Kowalewo Pomorskie, gmina Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko- dobrzyński, woj. Kujawsko -pomorskie. Z uwagi na brak zgody mieszkańców odstępuje się od realizacji inwestycji na dz. nr 1 i 2/1 obręb 02 Kowalewo Pomorskie.
Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu:
Odcinki sieci kanalizacji sanitarnej:
- Przewód kanalizacyjny tłoczny z rury PE Ø 63- 512 m
- Przewód kanalizacyjny grawitacyjny z rur PVC Ø 200- 14m
- Studnia rozprężna Ø 1000
- Przepompownie przydomowe – 6 szt
- Ogrodzenie systemowe wys. 1,6 m – 40 m
- Skrzynki i rozdzielnice – 6 szt
Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
- Nr 8. Projekt Zagospodarowania Terenu – zamierzenie budowlane
- Nr 9. Przedmiary robót: (jako materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego).
- Nr 10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334545,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Melioracyjnych i Geodezyjnych Piotr Rojek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781003367

7.3.3) Ulica: Drwęcka

7.3.4) Miejscowość: Golub Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.