eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania. Poprawa BRD na DK50, DK92.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania. Poprawa BRD na DK50, DK92.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pladno@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania. Poprawa BRD na DK50, DK92.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1bfd240-bc30-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229497/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093409

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.WA.D-3.2411.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania pn.:
Zadanie nr. 1: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w województwie mazowieckim na DK50 w m. Jeżówka

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

31527210-1 - Latarnie

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

44144000-1 - Słupy

4.5.5.) Wartość części: 459349,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania pn.:
Zadanie nr. 2: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w województwie mazowieckim na DK50 na odcinku Sobiekursk - Całowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

31527210-1 - Latarnie

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

44144000-1 - Słupy

4.5.5.) Wartość części: 276422,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania pn.:
Zadanie nr. 3: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w województwie mazowieckim na DK92 w m. Bramki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31527210-1 - Latarnie

44144000-1 - Słupy

4.5.5.) Wartość części: 845528,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeprowadzeniu analizy zakresu przedmiotu zamówienia w części obejmującej
Zadanie 1 i 2 oraz warunków panujących w miejscu ich realizacji, Zamawiający postanawia
unieważnić postępowanie w części obejmującej Zadanie 1 i 2, z uwagi na nieznane
uprzednio ograniczenia terenowe w zakresie dostępu do przyłączy energetycznych, które
z uwagi na ich charakter uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w
sposób określony w SWZ. Z tego powodu przed udzieleniem zamówienia zachodzi
konieczność przeprowadzenia dodatkowej analizy, uzyskania dokumentacji projektowej
oraz niezbędnych zgód.
Uwzględniając zatem troskę o prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia w tej
części, zostanie ono oparte o system „Buduj” po uprzednim przeprowadzeniu przez
Zamawiającego dodatkowych analiz i uzyskaniu niezbędnych dokumentów technicznych,
w celu zapewnienia wydatkowania środków publicznych w sposób rzetelny i celowy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeprowadzeniu analizy zakresu przedmiotu zamówienia w części obejmującej
Zadanie 1 i 2 oraz warunków panujących w miejscu ich realizacji, Zamawiający postanawia
unieważnić postępowanie w części obejmującej Zadanie 1 i 2, z uwagi na nieznane
uprzednio ograniczenia terenowe w zakresie dostępu do przyłączy energetycznych, które
z uwagi na ich charakter uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w
sposób określony w SWZ. Z tego powodu przed udzieleniem zamówienia zachodzi
konieczność przeprowadzenia dodatkowej analizy, uzyskania dokumentacji projektowej
oraz niezbędnych zgód.
Uwzględniając zatem troskę o prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia w tej
części, zostanie ono oparte o system „Buduj” po uprzednim przeprowadzeniu przez
Zamawiającego dodatkowych analiz i uzyskaniu niezbędnych dokumentów technicznych,
w celu zapewnienia wydatkowania środków publicznych w sposób rzetelny i celowy.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z treścią art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Zadania nr 3, tj. 1 039 999,99 zł. Cena oferty z najniższą ceną (spośród ofert nieodrzuconych) wynosi 3 608 090,00 zł. Zamawiający po przeanalizowaniu możliwości i celowości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, do ceny oferty z najniższą ceną postanowił jak na wstępie

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3608090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13694254,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.