eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › "Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2022 - Wycinka drzew przy użyciu specjalistycznego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 i nr 2"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2022 – Wycinka drzew przy użyciu specjalistycznego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 i nr 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/655475

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2022 – Wycinka drzew przy użyciu specjalistycznego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 i nr 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73eef2c8-244b-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037969/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie zieleni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319663/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.16.2022.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 270897,22 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19907,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2022 – Wycinka drzew przy użyciu specjalistycznego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 i nr 2”.
Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac:
1) Wycinka drzew przy użyciu sprzętu specjalistycznego
a) wycinkę drzew należy przeprowadzić w warunkach dogodnych dla tego typu robót (bezwietrzna pogoda, bez opadów, dobra widoczność),
b) przed przystąpieniem do wykonania wycinki drzew należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
c) drzewa w momencie wycinki muszą być pozbawione gałęzi, mieć zamocowany odciąg do ciągnika, który w trakcie wycinki będzie ukierunkowywał drzewa na przygotowane miejsce powalenia,
d) drzewa muszą być powalone na pobocze, a wszystkie uszkodzenia pobocza wynikłe z tego tytułu należy natychmiast usunąć, doprowadzając to miejsce do stanu należytego,
e) w momencie powalenia drzew oprócz oznakowania należy wprowadzić ręczne kierowanie ruchem przez osoby do tego uprawnione,
f) odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych robót jest Wykonawca,
g) karpę należy sfrezować 20 cm poniżej poziomu nawierzchni, a miejsce po ścięciu uzupełnić piaskiem;
h) Wykonawca jest zobowiązany oczyścić pas drogowy z odrostów i chwastów w miejscu wycinki,
i) Wykonawca może przystąpić do wycinki po dostarczeniu uprawnień na piły spalinowe oraz zaświadczenia o odbytym szkoleniu z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym,
j) W zakresie wykonywanej wycinki drzew Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zarządowi polisę ubezpieczeniową OC, z terminem obowiązywania na okres wycinki drzew,
k) Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałą w związku z wycinką drzew,
l) średnice drzew w tabeli nr 1 i 2 mierzone na wys. 130 cm.
Lokalizację i ilości drzew planowanych do wycinku zawierają tabele nr 1 (OD1 m. Ostróda) i 2 (OD2)
Wykonywanie prac należy rozpocząć po 16.10.2022r. Prace należy wykonać w ciągu 10 - 25 dni (kryterium oceny ofert).
Mapa dróg powiatowych znajduje się pod linkiem: https://www.zdp.ostroda.pl/mapa/mapa.html
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się § 5 SWZ.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest unieważniona Część Nr 4 postępowania nr ZP.2610.15.2022.BŻ, którego przedmiotem było: „Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2022” Część Nr 4: „Wycinka drzew przy użyciu specjalistycznego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 i nr 2” (zamówienie było podzielone na 4 części).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogrodnicze Elitelas Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8672250279

7.3.3) Ulica: Durdy 141

7.3.4) Miejscowość: Baranów Sandomierski

7.3.5) Kod pocztowy: 39-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 10 do 25 dni (kryterium oceny ofert) (Wykonywanie prac należy rozpocząć po 16.10.2022 r.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.