Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00312070/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
- 2025/BZP 00316230/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00323145/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z osprzętem do zimowego utrzymania chodników i ciągów pieszych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430840684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 886 87 68
1.5.8.) Numer faksu: (81) 886 87 68 wew. 116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuk-pulawy.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z osprzętem do zimowego utrzymania chodników i ciągów pieszych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-689041b0-1a51-42fb-bddb-b5c395d8b4b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312070
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/11/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z osprzętem do zimowego utrzymania chodników i ciągów pieszych.
2. Wszelkie koszty wykonania zamówienia, w szczególności koszty poniesione w związku z wyprodukowaniem bądź zakupem, transportem przedmiotu dostawy, jego przekazaniem Zamawiającemu, uruchomieniem, szkoleniem personelu Zamawiającego oraz koszty prób i sprawdzeń przeprowadzone w trakcie odbioru w miejscu dostawy będą w całości poniesione przez Wykonawcę w ramach ceny sprzedaży.
3. Wykonawca musi zaoferować 24 miesięczny okres gwarancji na ciągnik oraz 12 miesięczny okres gwarancji na osprzęt (pług i posypywarka), liczony od daty odbioru zamówienia objętego niniejszym postępowaniem oraz musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancji. Szczegółowy opis zakresu gwarancji jakości został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.
4. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Usług Komunalnych, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy.
5. Termin wykonania zamówienia określa się maksymalnie na 60 dni od dnia podpisania umowy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277365,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277365,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHMLEK Spółka Jawna L. Mitura, J. Drągowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714-18-15-268
7.3.3) Ulica: Pałecznica Kolonia 11 C
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada
7.3.5) Kod pocztowy: 21-104
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHMLEK L.MITURA J.DRĄGOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TECHMLEK L.MITURA J.DRĄGOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277365,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2514L"
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Puławach
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w podziale na 4 części zamówienia
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap II".
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika wraz z dodatkowym sprzętem.
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem dla Gminy Filipów
- Zakup wraz z dostawą używanego ciągnika rolniczego o mocy w przedziale 90 KM - 110 KM wraz z osprzętem dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świdwinie
- "Dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem."
- "Zakup sprzętu do robót utrzymaniowych i pielęgnacyjnych przy zadrzewieniu i terenach zielonych w pasach drogowych dróg powiatowych"
- "Zakup sprzętu drogowego i wyposażenia ZDP"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.