eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brok"Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6

1.5.2.) Miejscowość: Brok

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c3a173f-fbde-43bf-9651-dcf1ed0c41aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017436/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia posiłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026
Maksymalna ilość posiłków dziennie wyniesie:
posiłki dla przedszkola:
I pakiet: śniadanie + obiad (zupa plus drugie danie) – 70 dań,
II pakiet: śniadanie + obiad + podwieczorek - 36 dań,
III pakiet: obiad – 25 dań
posiłki dla szkoły:
IV pakiet: zupa - 45 dań,
V pakiet: drugie danie - 95 dań.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków w trakcie trwania roku szkolnego, ilość zamawianych posiłków uzależniona jest od frekwencji uczniów i przedszkolaków zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Ilość zamawianych posiłków Dyrektor Zespołu poda Wykonawcy najpóźniej do 10:00 dnia poprzedzającego dostarczenie.
Zamawiający dysponuje zapleczem w postaci stołówki szkolnej wraz z zapleczem do wydawania posiłków (pomieszczenia po kuchni przy stołówce szkolnej).
Dostawa odbywać się będzie 5 dni w tygodniu. Wydawanie posiłków odbywać się będzie:
Przedszkole: śniadanie godz. 9:00, obiad godz. 12:00, podwieczorek godz. 14:30,
Szkoła: zupa godz. 11:35, obiad II danie: 12:35,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych i świąt oraz ferii.
W miesiącu sierpniu 2025 r. dla przedszkola wydawany będzie tylko obiad.
Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy wydawanie posiłków oraz utrzymanie czystości stołówki.
Zamawiający zastrzega, że ma prawo niezrealizowania Umowy w pełnej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację zamówień o wartości nie niższej niż 30% wartości wynagrodzenia brutto określonej w par. 4 ust. 1 projektu Umowy.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r. – szkoła,
od dnia 25.08.2025 r. do dnia 31.07.2026 r. – przedszkole, we wszystkie dni robocze, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych od pracy lub zajęć dydaktycznych.
3. Opis Przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca będzie przygotowywał i przedstawiał do akceptacji dyrektora szkoły,
z trzydniowym wyprzedzeniem, tygodniowy jadłospis z podaniem kaloryczności posiłków
i wyszczególnieniem składników odżywczych oraz z uwzględnieniem gramatury: zupa - 300/200 ml., drugie danie – mięso/ryby 100/80 g., kasza/ryż/ziemniaki 250/200 g., warzywa 150 g., kompot 250/200 ml. Zaakceptowany przez dyrektora szkoły jadłospis Wykonawca będzie umieszczał przy stołówce szkolnej.
2) Wszystkie posiłki muszą być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami
i przepisami prawa. Jadłospisy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016.1154).
3) Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania i procedury niezbędne
dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia, o których mowa jest w ustawie
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023, poz. 1448) oraz rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L. 2004.139.1.).
4) Wykonawca zobowiązany jest stosować procedury zgodne z reżimem sanitarnym określonym dla placówek oświatowych przez GUS i MEN.

5) Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać i dostarczyć posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów w ww. zakresie.
6) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP/GMP/GHP.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
8) Wykonawca zobowiązany jest przyjąć na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane
z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki.
9) Koszty związane z przygotowaniem i wydawaniem obiadów, myciem naczyń, sprzątaniem stołówki, wywozem resztek po posiłkach ponosić będzie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożona została jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP została odrzucona. Zgodnie z art. 255 pkt 2 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.