eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin"Dostawa produktów leczniczych, substancji recepturowych, środków specjalnego przeznaczenia medycznego i żywieniowego oraz wyrobów medycznych dla SP ZOZ w Garwolinie"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów leczniczych, substancji recepturowych, środków specjalnego przeznaczenia medycznego i żywieniowego
oraz wyrobów medycznych dla SP ZOZ w Garwolinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 256844631

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.ozieblo@spzozgarwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl/pn/spzozgarwolin/demand/217064/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa produktów leczniczych, substancji recepturowych, środków specjalnego przeznaczenia medycznego i żywieniowego
oraz wyrobów medycznych dla SP ZOZ w Garwolinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9df617f1-ab19-4ee0-b80a-be6e7e0ed447

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP/5/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 603224,9 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Leki - immunoglobuliny
1 Immunoglobulinum humanum normale w stężeniu 5% roztwór do infuzji i.v. w zależności od potrzeb : 2.5 g/50 ml, 5g/100 ml, gram 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 15454,8 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Leki - immunoglobulinum anti D
1 Immunoglobulinum humanum anti-D roztwór do wstrzykiwań 50 mcg/ml amp. 30
2 Immunoglobulinum humanum anti-D roztwór do wstrzykiwań 150 mcg/ml amp. 25
3 Immunoglobulinum humanum anti-D roztwór do wstrzykiwań 300 mcg/2 ml amp.-strz. 70

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 34967,916 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Leki hormonalne I
1 Betamethasonum roztwór do wstrzykiwań 0.004 g/ml, amp. 1 ml amp. 70

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1647,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4– Leki hormonlne II
1 Betamethasoni dipropionas + Betamethasoni natrii phosphas zawiesina do wstrzykiwań (6,43 mg + 2,63 mg)/ml amp. 1200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 20736,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Leki - insuliny I
1 Insulinum humanum( Insulina otrzymywana w wyniku rekombinacji DNA Saccharomyces cerevisiae). roztwór do wstrzykiwań we wkładzie ,Insulina ludzka szybkodziałająca ; 100 j.m./ml wkłady a 3 ml wkł. 100
2 Insulinum aspartum ( analog szybkodziałajacy;Insulina otrzymywana w wyniku rekombinacji DNA Saccharomyces cerevisiae) roztwór do wstrzykiwań we wkładzie; 100 j./ml wkłady a 3 ml wkł. 280
3 Insulinum humanum isophanum ( ins.o przedłużonym działaniu;Insulina otrzymywana w wyniku rekombinacji DNA Saccharomyces cerevisiae) zawiesina do wstrzykiwań we wkładzie; insulina ludzka długo działającą; 100 j.m./ml wkłady a 3 ml wkł. 70
4 Insulinum aspartum ( miesznki zawierające analogi;Insulina otrzymywana w wyniku rekombinacji DNA Saccharomyces cerevisiae) zawiesina do wstrzykiwań we wkładzie; rozpuszczalna insulina aspart/insulina aspart krystalizowana z protaminą w stosunku 30/70 100 j./ml, wkłady a 3 ml wkł. 10
5 Insulinum aspartum ( miesznki zawierające analogi; Insulina otrzymywana w wyniku rekombinacji DNA Saccharomyces cerevisiae) zawiesina do wstrzykiwań we wkładzie; rozpuszczalna insulina aspart/insulina aspart krystalizowana z protaminą w stosunku 50/50 100 j./ml, wkłady a 3 ml wkł. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 3645,43 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – Leki stosowane w chorobach układu pokarmowego I
1 Drotaverini hydrochloridum roztwór do wstrzykiwań( s.c./i.m./i.v.) 0,04 g / 2 ml amp. 4800
2 Drotaverini hydrochloridum tabl. lub tabl. powl. 0,04 g tabl. 2500
3 Drotaverini hydrochloridum tabl. lub tabl. powl. 0,08 g tabl. 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 14048,64 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – Leki przeciwzakrzepowe ( enzymy )I
1 Alteplasum proszek i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do infuzji 50 mg fiolka 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 5855,33 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – Leki stosowane w niedokrwistościach I
1 Ferri hydroxidum saccharum roztwór do wstrzykiwań i infuzji 20 mg Fe 3+/ml; amp. a 5 ml amp. 120

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 9043,49 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – Leki stosowane w niedokrwistościach II
1 Ferrosi sulfas + Acidum folicum tabletki o zmodyfikowanym uwalnianiu 80 mg Fe2+ + 0,35 mg tabl. 3150

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2823,66 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10- Leki stosowane w chorobach dróg oddechowych
1 Salbutamolum roztwór do nebulizacji 0.001 g/ml amp. 2,5 ml amp. 2000
2 Salbutamolum roztwór do nebulizacji 0.002 g/ml amp. 2,5 ml amp. 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2086,56 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11– Leki różne I
1 Acenocoumarolum tabl. 0.004 g tabl. 120
2 Adrenalinum roztwór do wstrzykiwań 0.001 g/ml amp. a 1 ml amp. 1600
3 Adrenalinum roztwór do wstrzykiwań 300 μg/0,3 ml amp-strz. 20
4 Antazolini mesilas roztwór do wstrzykiwań 50 mg/ml a 2 ml amp. 300
5 Atropinum roztwór do wstrzykiwań 0.001 g/ml amp. 1 ml amp. 1300
6 Atropinum roztwór do wstrzykiwań 0,5 mg /ml amp. 1 ml amp. 100
7 Clemastinum tabl. 0,001 g tabl. 330
8 Clemastinum roztwór do wstrzykiwan 0,001 g/ml a 2 ml amp. 450
9 Cyanocobalaminum roztwór do wstrzykiwań 100 mcg /ml amp. 10
10 Cyanocobalaminum roztwór do wstrzykiwań 500 mcg/ml a 2 ml amp. 80
11 Digoxinum roztwór do wstrzykiwań 0,25 mg/ml a 2ml amp. 300
12 Dopaminum roztwór do infuzji 40 mg/ml a 5ml amp. 1350
13 Gentamicinum krople do oczu, roztwór 0.003 g/ml a 5 ml but. 40
14 Haloperidolum roztwór do wstrzykiwań 0,005 g/ml ampułka 1 ml amp. 650
15 Haloperidolum tabl. 0,001 g tabl. 400
16 Heparinum roztwór do wstrzykiwań 5000 j.m./ml a 5 ml fiol. 650
17 Lidocainum hydrochloridum roztwór do wstrzykiwań 10 mg/ml a 20 ml; produkt ze wskazaniem m.innymi do stosowania w zaburzeniach rytmu serca fiol. 2000
18 Lidocainum hydrochloridum roztwór do wstrzykiwań 20 mg/ml fiol. a 20 ml, produkt ze wskazaniem m.innymi do stosowania w zaburzeniach rytmu serca fiol. 60
19 Lidocaini hydrochloridum monohydricum roztwór do wstrzykiwań 20 mg/ml a 2 ml amp. 2000
20 Lidocaini hydrochloridum monohydricum roztwór do wstrzykiwań 10 mg/ml a 2 ml amp. 650
21 Lidocaini hydrochloridum monohydricum + Noradrenalini tartras roztwór do wstrzykiwań (20 mg + 0,025 mg)/ml a 2 ml amp. 30
22 Loperamidum tabl.0,002 g tabl. 2100
23 Naloxonum roztwór do wstrzykiwań 400 mcg/ml amp. 300
24 Papaverinum roztwór do wstrzykiwań 0,02 g/ ml a 2 ml amp. 650
25 Phytomenadione roztwór do wstrzykiwań 0,01 g/ml amp. 1050
26 int-rac-Phytomenadionum tabl. 0.01 g tabl. 120
27 Salbutamolum roztwór do wstrzykiwań 0,0005 g/ml amp. 350
28 Sulfacetamidum natricum krople do oczu 100 mg/ml zawierajace hydroksyetylocelulozę , but. 2 x 5 ml op. 10
29 Sulfamethoxazolum, Trimethoprimum koncentrat do sporządzania roztworu do infuzji 0.08 g + 0.016 g /ml, ampułka 5 ml amp. 1000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 146423,81 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 – Leki p/bólowe
1 Paracetamolum roztwór do infuzji 0,01 g/ml 100 ml; ( butelki z LDPE ) flakon 200
2 Paracetamolum roztwór do infuzji 0,01 g/ml 50 ml, ( butelki z LDPE) flakon 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2538,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13 – Leki różne II
1 Ibuprofenum roztwór do infuzji 400 mg/100 ml but. 20
2 Płyn wieloelektrolitowy roztwór do infuzji , 1 l roztworu zawiera: Sodu chlorek 6,8 g, Potasu chlorek 0,3 g,Magnezu chlorek sześciowodny 0,2 g,Sodu octan trójwodny 3,27 g, Wapnia chlorek dwuwodny 0,37 g, Kwas L-jabłokowy 0,67 g ;butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 3 000
3 Preparat witaminowy stos. w żywieniu pozajelitowym proszek do sporządzania roztworu do infuzji zawierający witaminy : A, C,E,K ,D,B1,B2, B6,B12,kwas foliowy,biotynę ,nikotynamid, kwas pantotenowy, stos. od 11 roku życia fiol. 700
4 Preparat złożony ,zmodyfikowana , płynna żelatyna roztwór do infuzji, 4% sukcynylowana żelatyna w pełni zbilansowanym roztworze elektrolitów, bez zawartości mleczanów mleczanów op. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 50554,80 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 14 – Leki - płyny infuzyjne I
1 Natrii chloridum roztwór do infuzji 9 mg/ml ; butelka z dwoma niezależnymi portami a 100 ml but. 21 000
2 Natrii chloridum roztwór do infuzji 9 mg/ml;butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 18 000
3 Natrii chloridum roztwór do infuzji 9 mg/ml,butelka z dwoma niezależnymi portami a 1000 ml but. 800

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 203515,20 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 15 – Leki - płyny infuzyjne II
1 Aqua pro injectione rozpuszczalnik do sporządzania leków parenteralnych; butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 900
2 Glucosum roztwór do infuzji 50 mg/ml; butelka z dwoma niezależnymi portami a 250 ml but. 1 000
3 Glucosum roztwór do infuzji 50 mg/ml; butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 3 600
4 Glucosum roztwór do infuzji 100 mg/ml ,butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 500
5 Natrii chloridum roztwór do infuzji 9 mg/ml ;butelka z dwoma niezależnymi portami a 250 ml but. 9 000
6 Natrii chloridum + Kalii chloridum + Calcii chloridum dihydricum roztwór do infuzji (8,6 mg + 0,3 mg + 0,33 mg)/ml ,butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 105613,20 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 16 – Płyny infuzyjne III
1 Dextranum roztwór do infuzji 100 mg/ml , op. a 500 ml op. 36
2 Glucosum + Natrii chloridum(1:1) roztwór do infuzji (25 mg + 4,5 mg)/ml; op. z dwoma niezależnymi portami a 500 ml op. 100
3 Glucosum + Natrii chloridum(2:1) roztwór do infuzji(33,3 mg + 3 mg)/ml, op. z dwoma niezależnymi portami a 100 ml op. 20
4 Glucosum + Natrii chloridum (2:1) roztwór do infuzji(33,3 mg + 3 mg)/ml op. z dwoma niezależnymi portami a 250 ml op. 800
5 Mannitolum roztwór do wlewu i infuzji 200 mg/ml op. a 100 ml op. 10
6 Mannitolum roztwór do wlewu i infuzji 200 mg/ml op. a 250 ml op. 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 9085,82 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 17– Leki -środki stomatologiczne
1 Acidum acetylsalicylicum tabletki dozębodołowe 32 mg tabl. 50
2 Cholini salicylas + Cetalkonii chloridum ; żel do stosowania w jamie ustnej żel (87,1 mg + 0,1 mg)/g; op. a 10 g op. 1
3 Dexamethasoni acetas + Framycetini sulfas + Polymyxini B sulfas Maść (10 mg + 25 mg + 2,5 mg)/g, tuba 5 g tuba 1
4 Framycetini sulfas + Papainum + Natrii benzoas Maść (100 mg + 150 mg + 80 mg)/g tuba 5 g tuba 1
5 Metronidazolum Maść 100 mg/g tuba 5 g 1
6 Olaflurum + Dectaflurum + Natrii fluoridum żel 12,5mg fluoru/g, op. a 215g op. 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2331,61 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 18 – Substancje recepturowe
1 Acidum boricum subst. op.a 250 g op. 3
2 Acidum boricum roztwór na skórę, 30mg/g butelka a 500g but. 300
3 Argentum nitricum subst. op. a 5 g op. 6
4 Eucerinum anhydricum subst. podłoże maściowe, op. a 100 g op. 1
5 Ethanolum płyn 96%; op. a 100 g op. 2
6 Formaldehyd płyn 10 % stabilizowany butelka a 1000 g but. 300
7 Glicerolum płyn 85% butelka a 1000 g but. 5
8 Glucosum subst. op. a 1000 g op. 3
9 Hydrogenii peroxidum płyn 3 % butelka a 1000 g but. 20
10 Hydrogenii peroxidum płyn 3 % butelka a 100 g but. 10
11 Lanolinum anhydricum subst.( podłoż. maściowe) 1000 g op. 20
12 Natrium tetraboricum subst. 250 g op. 3
13 Oleum Cacao subst. 100 g op. 1
14 Parafinum płyn butelka a 800 g but. 2
15 Phenobarbitali natrium subst. 1 g op. 1
16 Vaselinum album subst.( podłoż. maściowe) 1000 g op. 23
17 Zincum oxydatum subst. 100 g op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 22362,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16912,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16912,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16912,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16912,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na wskazane pakiety nie wpłynęła żadna ważna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na wskazane pakiety nie wpłynęła żadna ważna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na wskazane pakiety nie wpłynęła żadna ważna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na wskazane pakiety nie wpłynęła żadna ważna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19583,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19583,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19583,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19583,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2256,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2256,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2256,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delfarma Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471902089

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2256,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171025,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180638,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171025,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.4) Miejscowość: Wroclaw

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171025,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47852,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47852,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47852,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47852,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212506,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212506,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212506,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIALMED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212506,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87188,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87188,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87188,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIALMED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87188,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9311,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9311,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9311,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIALMED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9311,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 223 ust. 1
oraz art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Wykonawca w zadaniu 18 poz. 6 zaproponował produkt niezgodny z SWZ
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187 p.z.p., dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.