Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa produktów leczniczych, substancji recepturowych, środków specjalnego przeznaczenia medycznego i żywieniowego
oraz wyrobów medycznych dla SP ZOZ w Garwolinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 256844631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.ozieblo@spzozgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa produktów leczniczych, substancji recepturowych, środków specjalnego przeznaczenia medycznego i żywieniowego
oraz wyrobów medycznych dla SP ZOZ w Garwolinie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9df617f1-ab19-4ee0-b80a-be6e7e0ed447
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl/pn/spzozgarwolin/demand/217064/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl/pn/spzozgarwolin/demand/217064/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w języku polskim komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2) poczty elektronicznej: ozp@spzozgarwolin.pl
- z zastrzeżeniem, iż oferta może zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.
2. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w portalu. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wykonawca posiadający konto w portalu ma możliwość kierowania do Zamawiającego korespondencji, złożenia oferty, jej zmiany lub wycofania.
4. Brak konta w portalu umożliwia jedynie przeglądanie opublikowanych postępowań oraz pobranie opublikowanej dokumentacji postępowania.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet One Place.
6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu oraz zobowiązuje się korzystając z portalu przestrzegać postanowień, o którym mowa w punkcie 5 i
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB.
8. Za datę złożenia oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przyjmuje się datę zaimportowania tych dokumentów przez system.
9. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
10. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
w zakresie proceduralnym:
Joanna Cieślak - Główny Specjalista ds. Koordynacji Zamówień Publicznych
tel. 25 68 44 632
w zakresie merytorycznym:
Maria Bosińska – Kierownik Apteki Szpitalnej tel. 25 68 44 710
11. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
12. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
14. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej „rozporządzenie w sprawie środków komunikacji elektronicznej” lub „rozporządzeniem 2452”.
15. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie (SP ZOZ), adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50, adres strony internetowej: www.spzozgarwolin.pl;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor.od@spzozgarwolin.pl, telefon: (+ 48 25) 684 48 92;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pan
i/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP/5/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 603224,9 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 18
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Leki - immunoglobuliny
1 Immunoglobulinum humanum normale w stężeniu 5% roztwór do infuzji i.v. w zależności od potrzeb : 2.5 g/50 ml, 5g/100 ml, gram 60
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Leki - immunoglobulinum anti D
1 Immunoglobulinum humanum anti-D roztwór do wstrzykiwań 50 mcg/ml amp. 30
2 Immunoglobulinum humanum anti-D roztwór do wstrzykiwań 150 mcg/ml amp. 25
3 Immunoglobulinum humanum anti-D roztwór do wstrzykiwań 300 mcg/2 ml amp.-strz. 70
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Leki hormonalne I
1 Betamethasonum roztwór do wstrzykiwań 0.004 g/ml, amp. 1 ml amp. 70
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4– Leki hormonlne II
1 Betamethasoni dipropionas + Betamethasoni natrii phosphas zawiesina do wstrzykiwań (6,43 mg + 2,63 mg)/ml amp. 1200
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Leki - insuliny I
1 Insulinum humanum( Insulina otrzymywana w wyniku rekombinacji DNA Saccharomyces cerevisiae). roztwór do wstrzykiwań we wkładzie ,Insulina ludzka szybkodziałająca ; 100 j.m./ml wkłady a 3 ml wkł. 100
2 Insulinum aspartum ( analog szybkodziałajacy;Insulina otrzymywana w wyniku rekombinacji DNA Saccharomyces cerevisiae) roztwór do wstrzykiwań we wkładzie; 100 j./ml wkłady a 3 ml wkł. 280
3 Insulinum humanum isophanum ( ins.o przedłużonym działaniu;Insulina otrzymywana w wyniku rekombinacji DNA Saccharomyces cerevisiae) zawiesina do wstrzykiwań we wkładzie; insulina ludzka długo działającą; 100 j.m./ml wkłady a 3 ml wkł. 70
4 Insulinum aspartum ( miesznki zawierające analogi;Insulina otrzymywana w wyniku rekombinacji DNA Saccharomyces cerevisiae) zawiesina do wstrzykiwań we wkładzie; rozpuszczalna insulina aspart/insulina aspart krystalizowana z protaminą w stosunku 30/70 100 j./ml, wkłady a 3 ml wkł. 10
5 Insulinum aspartum ( miesznki zawierające analogi; Insulina otrzymywana w wyniku rekombinacji DNA Saccharomyces cerevisiae) zawiesina do wstrzykiwań we wkładzie; rozpuszczalna insulina aspart/insulina aspart krystalizowana z protaminą w stosunku 50/50 100 j./ml, wkłady a 3 ml wkł. 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – Leki stosowane w chorobach układu pokarmowego I
1 Drotaverini hydrochloridum roztwór do wstrzykiwań( s.c./i.m./i.v.) 0,04 g / 2 ml amp. 4800
2 Drotaverini hydrochloridum tabl. lub tabl. powl. 0,04 g tabl. 2500
3 Drotaverini hydrochloridum tabl. lub tabl. powl. 0,08 g tabl. 200
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – Leki przeciwzakrzepowe ( enzymy )I
1 Alteplasum proszek i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do infuzji 50 mg fiolka 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – Leki stosowane w niedokrwistościach I
1 Ferri hydroxidum saccharum roztwór do wstrzykiwań i infuzji 20 mg Fe 3+/ml; amp. a 5 ml amp. 120
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 – Leki stosowane w niedokrwistościach II
1 Ferrosi sulfas + Acidum folicum tabletki o zmodyfikowanym uwalnianiu 80 mg Fe2+ + 0,35 mg tabl. 3150
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10- Leki stosowane w chorobach dróg oddechowych
1 Salbutamolum roztwór do nebulizacji 0.001 g/ml amp. 2,5 ml amp. 2000
2 Salbutamolum roztwór do nebulizacji 0.002 g/ml amp. 2,5 ml amp. 200
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11– Leki różne I
1 Acenocoumarolum tabl. 0.004 g tabl. 120
2 Adrenalinum roztwór do wstrzykiwań 0.001 g/ml amp. a 1 ml amp. 1600
3 Adrenalinum roztwór do wstrzykiwań 300 μg/0,3 ml amp-strz. 20
4 Antazolini mesilas roztwór do wstrzykiwań 50 mg/ml a 2 ml amp. 300
5 Atropinum roztwór do wstrzykiwań 0.001 g/ml amp. 1 ml amp. 1300
6 Atropinum roztwór do wstrzykiwań 0,5 mg /ml amp. 1 ml amp. 100
7 Clemastinum tabl. 0,001 g tabl. 330
8 Clemastinum roztwór do wstrzykiwan 0,001 g/ml a 2 ml amp. 450
9 Cyanocobalaminum roztwór do wstrzykiwań 100 mcg /ml amp. 10
10 Cyanocobalaminum roztwór do wstrzykiwań 500 mcg/ml a 2 ml amp. 80
11 Digoxinum roztwór do wstrzykiwań 0,25 mg/ml a 2ml amp. 300
12 Dopaminum roztwór do infuzji 40 mg/ml a 5ml amp. 1350
13 Gentamicinum krople do oczu, roztwór 0.003 g/ml a 5 ml but. 40
14 Haloperidolum roztwór do wstrzykiwań 0,005 g/ml ampułka 1 ml amp. 650
15 Haloperidolum tabl. 0,001 g tabl. 400
16 Heparinum roztwór do wstrzykiwań 5000 j.m./ml a 5 ml fiol. 650
17 Lidocainum hydrochloridum roztwór do wstrzykiwań 10 mg/ml a 20 ml; produkt ze wskazaniem m.innymi do stosowania w zaburzeniach rytmu serca fiol. 2000
18 Lidocainum hydrochloridum roztwór do wstrzykiwań 20 mg/ml fiol. a 20 ml, produkt ze wskazaniem m.innymi do stosowania w zaburzeniach rytmu serca fiol. 60
19 Lidocaini hydrochloridum monohydricum roztwór do wstrzykiwań 20 mg/ml a 2 ml amp. 2000
20 Lidocaini hydrochloridum monohydricum roztwór do wstrzykiwań 10 mg/ml a 2 ml amp. 650
21 Lidocaini hydrochloridum monohydricum + Noradrenalini tartras roztwór do wstrzykiwań (20 mg + 0,025 mg)/ml a 2 ml amp. 30
22 Loperamidum tabl.0,002 g tabl. 2100
23 Naloxonum roztwór do wstrzykiwań 400 mcg/ml amp. 300
24 Papaverinum roztwór do wstrzykiwań 0,02 g/ ml a 2 ml amp. 650
25 Phytomenadione roztwór do wstrzykiwań 0,01 g/ml amp. 1050
26 int-rac-Phytomenadionum tabl. 0.01 g tabl. 120
27 Salbutamolum roztwór do wstrzykiwań 0,0005 g/ml amp. 350
28 Sulfacetamidum natricum krople do oczu 100 mg/ml zawierajace hydroksyetylocelulozę , but. 2 x 5 ml op. 10
29 Sulfamethoxazolum, Trimethoprimum koncentrat do sporządzania roztworu do infuzji 0.08 g + 0.016 g /ml, ampułka 5 ml amp. 1000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 – Leki p/bólowe
1 Paracetamolum roztwór do infuzji 0,01 g/ml 100 ml; ( butelki z LDPE ) flakon 200
2 Paracetamolum roztwór do infuzji 0,01 g/ml 50 ml, ( butelki z LDPE) flakon 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 – Leki różne II
1 Ibuprofenum roztwór do infuzji 400 mg/100 ml but. 20
2 Płyn wieloelektrolitowy roztwór do infuzji , 1 l roztworu zawiera: Sodu chlorek 6,8 g, Potasu chlorek 0,3 g,Magnezu chlorek sześciowodny 0,2 g,Sodu octan trójwodny 3,27 g, Wapnia chlorek dwuwodny 0,37 g, Kwas L-jabłokowy 0,67 g ;butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 3 000
3 Preparat witaminowy stos. w żywieniu pozajelitowym proszek do sporządzania roztworu do infuzji zawierający witaminy : A, C,E,K ,D,B1,B2, B6,B12,kwas foliowy,biotynę ,nikotynamid, kwas pantotenowy, stos. od 11 roku życia fiol. 700
4 Preparat złożony ,zmodyfikowana , płynna żelatyna roztwór do infuzji, 4% sukcynylowana żelatyna w pełni zbilansowanym roztworze elektrolitów, bez zawartości mleczanów mleczanów op. 30
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 – Leki - płyny infuzyjne I
1 Natrii chloridum roztwór do infuzji 9 mg/ml ; butelka z dwoma niezależnymi portami a 100 ml but. 21 000
2 Natrii chloridum roztwór do infuzji 9 mg/ml;butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 18 000
3 Natrii chloridum roztwór do infuzji 9 mg/ml,butelka z dwoma niezależnymi portami a 1000 ml but. 800
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 – Leki - płyny infuzyjne II
1 Aqua pro injectione rozpuszczalnik do sporządzania leków parenteralnych; butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 900
2 Glucosum roztwór do infuzji 50 mg/ml; butelka z dwoma niezależnymi portami a 250 ml but. 1 000
3 Glucosum roztwór do infuzji 50 mg/ml; butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 3 600
4 Glucosum roztwór do infuzji 100 mg/ml ,butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 500
5 Natrii chloridum roztwór do infuzji 9 mg/ml ;butelka z dwoma niezależnymi portami a 250 ml but. 9 000
6 Natrii chloridum + Kalii chloridum + Calcii chloridum dihydricum roztwór do infuzji (8,6 mg + 0,3 mg + 0,33 mg)/ml ,butelka z dwoma niezależnymi portami a 500 ml but. 300
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16 – Płyny infuzyjne III
1 Dextranum roztwór do infuzji 100 mg/ml , op. a 500 ml op. 36
2 Glucosum + Natrii chloridum(1:1) roztwór do infuzji (25 mg + 4,5 mg)/ml; op. z dwoma niezależnymi portami a 500 ml op. 100
3 Glucosum + Natrii chloridum(2:1) roztwór do infuzji(33,3 mg + 3 mg)/ml, op. z dwoma niezależnymi portami a 100 ml op. 20
4 Glucosum + Natrii chloridum (2:1) roztwór do infuzji(33,3 mg + 3 mg)/ml op. z dwoma niezależnymi portami a 250 ml op. 800
5 Mannitolum roztwór do wlewu i infuzji 200 mg/ml op. a 100 ml op. 10
6 Mannitolum roztwór do wlewu i infuzji 200 mg/ml op. a 250 ml op. 40
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 17– Leki -środki stomatologiczne
1 Acidum acetylsalicylicum tabletki dozębodołowe 32 mg tabl. 50
2 Cholini salicylas + Cetalkonii chloridum ; żel do stosowania w jamie ustnej żel (87,1 mg + 0,1 mg)/g; op. a 10 g op. 1
3 Dexamethasoni acetas + Framycetini sulfas + Polymyxini B sulfas Maść (10 mg + 25 mg + 2,5 mg)/g, tuba 5 g tuba 1
4 Framycetini sulfas + Papainum + Natrii benzoas Maść (100 mg + 150 mg + 80 mg)/g tuba 5 g tuba 1
5 Metronidazolum Maść 100 mg/g tuba 5 g 1
6 Olaflurum + Dectaflurum + Natrii fluoridum żel 12,5mg fluoru/g, op. a 215g op. 25
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 18 – Substancje recepturowe
1 Acidum boricum subst. op.a 250 g op. 3
2 Acidum boricum roztwór na skórę, 30mg/g butelka a 500g but. 300
3 Argentum nitricum subst. op. a 5 g op. 6
4 Eucerinum anhydricum subst. podłoże maściowe, op. a 100 g op. 1
5 Ethanolum płyn 96%; op. a 100 g op. 2
6 Formaldehyd płyn 10 % stabilizowany butelka a 1000 g but. 300
7 Glicerolum płyn 85% butelka a 1000 g but. 5
8 Glucosum subst. op. a 1000 g op. 3
9 Hydrogenii peroxidum płyn 3 % butelka a 1000 g but. 20
10 Hydrogenii peroxidum płyn 3 % butelka a 100 g but. 10
11 Lanolinum anhydricum subst.( podłoż. maściowe) 1000 g op. 20
12 Natrium tetraboricum subst. 250 g op. 3
13 Oleum Cacao subst. 100 g op. 1
14 Parafinum płyn butelka a 800 g but. 2
15 Phenobarbitali natrium subst. 1 g op. 1
16 Vaselinum album subst.( podłoż. maściowe) 1000 g op. 23
17 Zincum oxydatum subst. 100 g op. 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, w zakresie, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli posiada zezwolenie w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub przedłoży oświadczenie, że taka koncesja nie jest wymagana, a dodatkowo w przypadku oferowania zadań (pakietów) zawierających leki narkotyczne i psychotropowe - zezwolenie na obrót środkami odurzającymi i psychotropowymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz.U. 2022 poz. 2301).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Jako podmiotowe środki dowodowe Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie:
1)o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
2)o braku podstaw wykluczenia
- we wskazanym przez siebie zakresie.
2.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jako podmiotowe środki dowodowe Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie:
1)o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
2)o braku podstaw wykluczenia
- we wskazanym przez siebie zakresie.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta w danej części zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3)zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4.Zamawiający (w terminie wskazanym w Rozdział X ust. 3) żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdział X ust. 3 pkt 2-4 SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczenia, o którym mowa w Rozdziale X..pozostałe informacje zawarte w rozdz.X SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dla wyrobów medycznych należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj.: ( jeśli dotyczy ) : 1. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I niewprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, nieposiadających funkcji pomiarowej oraz innych niż wyroby na zamówienie, które posiadają deklarację zgodności EC(WE), poświadczającą zgodność wyrobu z przepisami dyrektywy 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznych (dalej: „MDD”), wprowadzonych do obrotu przed 26 maja 2021 r.: a) deklaracji zgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD oraz b) oświadczenia dostawcy, wykonawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowane wyroby zostały wprowadzone do obrotu przed dniem 26 maja 2021 r. 2. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I niewprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, nieposiadających funkcji pomiarowej oraz innych niż wyroby na zamówienie, które posiadają deklarację zgodności EC(WE), poświadczającą zgodność z MDD, które od 26.05.2021 r. podlegają klasyfikacji w wyższej klasie ryzyka na podstawie przepisów rozporządzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (dalej: „MDR”) oraz zostały wprowadzone do obrotu po 26 maja 2021 r.: a)deklaracji zgodności EC(WE) sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD oraz b) oświadczenia producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty okresem przejściowym, o którym mowa w art. 120 ust. 2 – 3f MDR; 3. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) klasy I wprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym lub posiadających funkcję pomiarową lub wyrobów klasy IIa, IIb lub III, innych niż wyroby na zamówienie, korzystających z okresów przejściowych, o których mowa w art. 120 ust. 2 – 4 MDR a) deklaracji zgodności EC(WE) oferowanych wyrobów, sporządzonej przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, poświadczającej zgodność oferowanego wyrobu z MDD lub dyrektywą nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania („AIMDD”); oraz dodatkowo: b) certyfikatu odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami MDD lub AIMDD; a w przypadku gdy wyrób został wprowadzony do obrotu po wskazanej na certyfikacie dacie ważności certyfikatu także dodatkowo c) oświadczenia producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, w języku polskim lub angielskim, że oferowany wyrób medyczny jest objęty jednym z okresów przejściowych, o których mowa w art. 120 ust. 2 – 4 MDR; 4. w przypadku oferowania wyrobów medycznych (lub wyposażenia wyrobów medycznych) zgodnych z MDR, innych niż wyroby na zamówienie: a) deklaracji zgodności EU(UE), wystawionej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami MDR a w przypadku oferowania wyrobów klasy I wprowadzanych do obrotu w stanie sterylnym, posiadających funkcję pomiarową lub stanowiących narzędzia chirurgiczne wielokrotnego użytku lub klasy IIa, IIb lIIb lub III, dodatkowo: b) certyfikatu zgodności, odnoszącego się do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami MDR; 5. w przypadku oferowania wyrobów medycznych na zamówienie: Pozostałe informacje zawarte są w rozdz.VIII SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokumentacja przedmiotowa określona w rozdz.VIII SWZ1)Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień treści przedmiotowych środków dowodowych.
2) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3) Przepisu pkt 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.2.Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
2)oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi – załącznik nr 3 do niniejszej SWZ;
3)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania stanowi – załącznik nr 4 do niniejszej SWZ;
4)przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII SWZ;
5)pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
6)pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3.Pełnomocnictwo do złożenia oferty a także pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy) muszą być złożone w oryginale w takiej samej formie, w jakiej składana jest oferta, tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do postanowień art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 Prawo o notariacie (Dz. U. z 2020r. poz. 1192, z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez umocowanego.
4.Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
5.Ofertę, w tym oświadczenia, sporządza się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
6.W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie oraz postępując zgodnie z instrukcją lub filmem instruktażowym umieścić ofertę w systemie.
7.Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżone informacje należy złożyć w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
8.Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem ofert ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9.Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie dokumentów, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w oparciu o treść art. 58 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:1) warunek określony w ust. 1 niniejszego rozdziału winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie;
2) warunek określony w ust. 3 pkt 3 niniejszego rozdziału winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie;
3) warunek określony w ust. 3 pkt 4 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
4) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku:a)zmiany podmiotowe, m.in..: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby, zmiana osób reprezentujących strony – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę.
b)Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy,
c)niewyczerpania przez okres trwania umowy ilości asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. W tym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy poprzez przedłużenie czasu jej trwania na dalszy czas oznaczony (mak. 6 miesięcy).
2.Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
3.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
KLAUZULA WALORYZACYJNA
1.Wykonawca będzie uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia, w sytuacji, gdy ceny materiałów lub koszty związane z realizacją przedmiotu Umowy ulegną podwyższeniu lub obniżeniu o łącznie co najmniej +/-5%, przy czym przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Kolejna zmiana może nastąpić w przypadku dalszego podwyższenia lub obniżenia wskazanych powyższej cen lub kosztów o łącznie co najmniej +/- 10%, w stosunku do wartości będącej podstawą poprzedniej zmiany. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką Zamawiający dopuszcza w efekcie zastosowania powyższych postanowień, wynosi + 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy. Zmiana wynagrodzenia może dotyczyć dostaw pozostałych do wykonania od dnia wprowadzenia zmiany wynagrodzenia.
2.Zmiany określone w ust. 1 obowiązują od pierwszego dnia miesiąca, w którym uprawniony do żądania waloryzacji złożył prawidłowy i kompletny wniosek wraz z kalkulacją kosztów, mających wpływ na przedmiotową zmianę, przy czym przy pierwszym wniosku Wykonawca zobowiązany jest wskazać poszczególne koszty przyjęte w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie. W przypadku gdy z wnioskiem o waloryzację występuje Zamawiający, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania mu cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Pierwsza waloryzacja może być procedowana na wniosek strony złożony najwcześniej po okresie 6 miesięcy (tj. w 7 miesiącu) od dnia zawarcia umowy.
3.Zmiana Umowy, o której mowa w ust. 1 oraz ust. 2, nie zostanie dokonana w przypadku, gdy w przedstawionej przez Wykonawcę dokumentacji jego uprawnienie w przedmiotowym zakresie (oraz jego treść) nie zostanie w sposób jednoznaczny wykazane.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w oparciu o obligatoryjne podstawy wykluczenia, określone w art. 108 ust. 1 ustawy PZP, tj. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę: 1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46–48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1–4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054), d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769 oraz z 2020 r. poz. 2023), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296– 307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; 3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; 6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - CZYSZKÓWEK
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w rejonie ul. Księżnej Anny Mazowieckiej w Garwolinie.
- "Dostawa produktów leczniczych, substancji recepturowych, środków specjalnego przeznaczenia medycznego i żywieniowego oraz wyrobów medycznych dla SP ZOZ w Garwolinie"
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego na terenie Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o. wraz z zagospodarowaniem terenu
- ROZWÓJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNEJ I AKTYWNEGO WYPOCZYNKU NA TERENIE GMINY GARWOLIN - NOWY PUZNÓW
- Zatrudnienie pielęgniarek/pielęgniarzy w Oddziałach Szpitalnych
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Zakup i dostawa leków na potrzeby Szpitala Barlinek - dziesięć pakietów.
- Dostawy wyrobów medycznych i produktów farmaceutycznych
- Sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych, środków dezynfekujących oraz medycznego sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych.
- Dostawa produktów farmaceutycznych z podziałem na 14 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.