eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa worków foliowych przeznaczonych do gromadzenia i segregacji odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa worków foliowych przeznaczonych do gromadzenia i segregacji odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/117169/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa worków foliowych przeznaczonych do gromadzenia i segregacji odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470bb6fb-11a5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.21.2023.AHZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 917185,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa worków foliowych przeznaczonych do gromadzenia i segregacji odpadów komunalnych w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
Umowa będzie realizowana przez okres 18 miesięcy od dnia jej podpisania w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel. Umowa zostanie podpisana na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania - kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia obejmującą planowane do zakupu przez Zamawiającego ilości worków stanowiące sumę ilości worków określonej w zamówieniu podstawowym (Tabela nr 1 zawarta w Części II SWZ - Zakres zamówienia podstawowego) i ilości worków określonej w ramach prawa opcji (Tabela nr 2 zawarta w części II SWZ - Zakres zamówienia w ramach prawa opcji). Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu.
Minimalne ilości worków gwarantowane w ramach zamówienia podstawowego w czasie trwania umowy (Tabela nr 1 zawarta w Części II SWZ - Zakres zamówienia podstawowego):
- Worek foliowy 120 l w kolorze niebieskim z napisem PAPIER - 270 000 szt.
- Worek foliowy 120 l w kolorze żółtym z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE - 420 000 szt.
- Worek foliowy 120 l w kolorze zielonym z napisem SZKŁO OPAKOWANIOWE - 300 000 szt.
- Worek foliowy 120 l w kolorze czarnym bez nadruku - 300 szt.
Ilości worków w ramach prawa opcji w czasie trwania umowy (Tabela nr 2 zawarta w Części II SWZ- Zakres zamówienia w ramach prawa opcji):
- Worek foliowy 120 l w kolorze niebieskim z napisem PAPIER - 180 000 szt.
- Worek foliowy 120 l w kolorze żółtym z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE - 280 000 szt.
- Worek foliowy 120 l w kolorze zielonym z napisem SZKŁO OPAKOWANIOWE - 200 000 szt.
- Worek foliowy 120 l w kolorze czarnym - 200 szt.
Planowany termin podpisania umowy – sierpień 2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy w razie wyczerpania wynagrodzenia maksymalnego przeznaczonego na realizację, natomiast w przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy do chwili, gdy przeznaczone środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 545185,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa worków brązowych biodegradowalnych, kompostowalnych, przeznaczonych do gromadzenia bioodpadów. Umowa będzie realizowana przez okres 18 miesięcy od dnia jej podpisania w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel. Umowa zostanie podpisana na wartość wynikającą z tych właśnie środków, tj. maksymalną nominalną wartość zobowiązania - kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia obejmującą planowane do zakupu przez Zamawiającego ilości worków stanowiące sumę ilości worków określonej w zamówieniu podstawowym (Tabela nr 3 zawarta w Części II SWZ - Zakres zamówienia podstawowego) i ilości worków określonej w ramach prawa opcji (Tabela nr 4 zawarta w Części II SWZ - Zakres zamówienia w ramach prawa opcji). Informacja o wysokości tych środków zostanie podana bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu.
Minimalne ilości worków gwarantowane w ramach zamówienia podstawowego (Tabela nr 3 zawarta w Części II SWZ - Zakres zamówienia podstawowego):
- Worek biodegradowalny, kompostowalny 60 l w kolorze brązowym z napisem BIO - 360 000 szt.
Ilości worków w ramach prawa opcji (Tabela nr 4 zawarta w Części II SWZ - Zakres zamówienia w ramach prawa opcji):
- Worek biodegradowalny, kompostowalny 60 l w kolorze brązowym z napisem BIO - 240 000 szt.
Planowany termin podpisania umowy – sierpień 2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy w razie wyczerpania wynagrodzenia maksymalnego przeznaczonego na realizację, natomiast w przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy do chwili, gdy przeznaczone środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 372000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O. O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409

7.3.3) Ulica: Makowisko 162

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.