Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00290298/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364712023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 13/2
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184718191
1.5.8.) Numer faksu: 184718191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.cuw@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/cuwmuszyna
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd71f496-db3e-4e14-b632-bd86a2336486
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046491/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 "Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290298
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.E.26.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do Zespołu Szkół w Chełmcu w roku szkolnym 2025/2026.
2. Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2025/2026 wynosi 2: 1 uczeń z Jastrzębika i 1 uczeń z Powroźnika. Wskazana liczba uczniów może wzrosnąć lub zmniejszyć się z przyczyn niezależnych od zamawiającego. W przypadku wzrostu liczby uczniów o 1-2 osób Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dowóz w ramach umowy bez zwiększania kosztów dowozu.
3. Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Chełmcu realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2025/2026 pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, zgodnie z rozkładem jazdy który zostanie dostosowany do bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów Wykonawca użyje do przewozu środki transportu które będą w szczególności:
1) sprawne technicznie tj. będą spełniały wymogi ustawowe,
2) objęte ubezpieczeniem OC i NNW
3) właściwie oznakowane.
5. Świadczenie dowozu uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym na początku roku szkolnego 2025/2026 i dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych.
7. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć miejsce siedzące.
9. Wykonawca w trakcie przewozu uczniów zobowiązany jest zapewnić pełnoletniego opiekuna, który będzie postępował według następujących zasad:
• opiekun będzie odbierał uczniów od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do szkoły będzie przekazywał uczniów pod opiekę nauczyciela,
• po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał uczniów od nauczycieli w szkole i po odwiezieniu pod dom przekazywał pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazania ucznia w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia ucznia bez opieki,
• opiekun ma za zadanie zachować szczególną dbałość o dobro dziecka w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu, a podczas przewozu należy zapewnić uczniom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd.
10. Kierowca pojazdu nie może być równocześnie opiekunem.
11. Zamówienie obejmuje dowóz 2 uczniów do Zespołu Szkół w Chełmcu wraz z przewozem powrotnym uczniów do miejsca zamieszkania od poniedziałku do piątku.
12. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz uczniów. Uczniowie mają być dowiezieni do szkoły nie wcześniej niż 20 min przed rozpoczęciem zajęć i nie później niż 10 min przed rozpoczęciem zajęć.
13. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w terminie nie dłuższym niż 90 min.
14. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane.
15. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
16. Rozliczenie dowozu uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury.
17. Termin wykonania zamówienia 01.09.2025-26.06.2026 r.
18. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynikających z postanowień zawartej umowy, w tym zmiany wartości umowy, z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. siły wyższej, zmiany trasy oraz zmiany liczby dowożonych dzieci.
19. Szczegółowe informacje w zakresie wykazu pojedynczych tras, orientacyjnej ilości uczniów określa poniższa tabela.
Trasa Orientacyjna odległość w [km] Liczba dni w roku szkolnym 2025/2026 Jastrzębik, Powroźnik - Chełmiec, ul. Marcinkowicka Chełmiec, ul. Marcinkowicka - Powroźnik, Jastrzębik 50 50 189 189
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88263 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151999,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88263 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafa-Invest Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343628606
7.3.3) Ulica: Limanowskiego 3/48
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88263 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Kompleksowa usługa w zakresie monitoringu alarmowego, pożarowego, wizyjnego wraz z modernizacją i uruchomieniem CCTV w 2026 roku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.
- "Prowadzenie dwóch punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie MiGU Muszyna"
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.01.2026 r. - do 30.06.2026 r.)
- Bezgotówkowa, cykliczna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w 2026 roku
- Pełnienie nadzoru konserwatorskiego orazwykonanie dok. konserwatorskiej dla prac remontowych prow. przy 7 zabytkowych kapliczkach wramach zadania pn.:Remont zabytkowych kapliczek z terenu MiGUMuszyna
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego Reguły
- "Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Słomniki w 2026 roku z podziałem na zadania"
- Przewóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026, t.j. od 07.01.2026 do 26.06.2026
- Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Usługi transportu, transportu medycznego i transportu sanitarnego - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





