eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogowoSukcesywna dostawa węgla kamiennego i pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2022/2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa węgla kamiennego i pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2022/2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (052) 30-24-053 lub (052)30-24-077

1.5.8.) Numer faksu: (052) 30-24-275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rogowo.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa węgla kamiennego i pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2022/2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ce44340-2ab0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331614/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIDiGP.271.1.16.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1037100,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1037100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego i pelletu wraz
z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2022/2023 do następujących lokalizacji
Zamawiającego:
a) 6 (sześciu) kotłowni na terenie miejscowości Rogowo (ul. Kolejowa 4, ul. Kolejowa 19, ul. Kolejowa 21
ul. Bydgoska 9A (OSP), ul. Kl. Maciaszczyka 9, ul. Kościelna 4a (GDK);
b) 6 (sześciu) świetlic wiejskich (Budzisław, Ryszewo, Izdebno, Skórki, Gałęzewo, Lubcz);
c) 2 (dwóch) Stacji Uzdatniania Wody (Rogowo, Ryszewo);
oraz
d) 2 (dwóch) hal sportowych (Rogowo ul. Szkolna 7, Ryszewo);
w szacunkowej ilości:
1) węgiel kamienny sortyment orzech – 179,74 ton,
2) pellet drzewny (w workach foliowych zgrzewanych 15-25 kg, z nadrukiem informacji o producencie
oraz normie jakościowej pelletu) – 149,89 ton.
2. Przedmiot zamówienia został podzielny na 2 (dwie) części tj.:
CZEŚĆ I Dostawa węgla kamiennego wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy
Rogowo, na sezon grzewczy 2022/2023
1) W ramach realizacji I (pierwszej) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy węgiel kamienny
wraz z rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2022/2023 o parametrach, których
standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia.
Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra
Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz.U. z 2018r. poz. 1890)
a) WĘGIEL KAMIENNY sortyment orzech w przewidywalnej ilości 171,18 tony +5% = 179,74 ton
TYP: 31,1 o następujących parametrach jakościowych nie gorszych niż:
- wartość opałowa: od 22-26 MJ/kg
- zawartość popiołu: od 5-10%
- zawartość siarki do 0,6 %
- granulacja (uziarnienie) 25 - 60 mm
- zawartość wilgoci całkowitej do 10%

aa) Dostawa WĘGLA KAMIENNEGO odbywać się będzie do następujących lokalizacji Zamawiającego:
- kotłowni przy ul. Kolejowej 19 w Rogowie – 19,03 tony,
- kotłowni przy ul. Kolejowej 21 w Rogowie – 20,80 tony,
- kotłowni przy ul. Bydgoskiej 9A (OSP) w Rogowie – 13,14 tony,
- kotłowni przy ul. Kl. Maciaszczyka 9 – 0,00 tony
- świetlicy wiejskiej w m. Budzisław – 1 tona,
- świetlicy wiejskiej w m. Ryszewo – 1 tona,
- świetlicy wiejskiej w m. Izdebno – 1 tona,
- świetlicy wiejskiej w m. Skórki – 1 tona,
- świetlicy wiejskiej w m. Gałęzewo – 1 tona,
- świetlicy wiejskiej w m. Lubcz – 27,24 tony,
- SUW w m. Rogowo – 1 tona,
- SUW w m. Ryszewo – 1 tona,
- hala sportowa przy ul. Szkolnej 7 w Rogowie – 83,97 tony

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

4.5.5.) Wartość części: 517604,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji II (części) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pellet drzewny
w workach foliowych zgrzewanych 15-25 kg, z nadrukiem informacji o producencie oraz normie
jakościowej pelletu wraz z rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2022/2023 o parametrach,
których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu
zamówienia.
Pellet drzewny powinien spełniać kryteria jakościowe: <Norma DIN 51731> lub <norma DIN PLUS> lub
<norma DIN PLUS EN A1>, granulacja <6mm> lub <8mm> lub równoważne (potwierdzające
spełnienie standardów jakości, określonych aktualną, obowiązującą na rynku europejskim normą
jakości).
Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra
Energii z dnia 27 września 2018 r. (Dz.U. z 2018r. poz. 1890)
a) PELLET DRZEWNY w przewidywalnej ilości 142,75 tony + 5% = 149,89 ton o następujących
parametrach jakościowych nie gorszych niż:
- surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych
i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepisze czy utwardzacze;
- wartość opałowa min. 18MJ/kg [5,0kWh/kg]
- max. zawartość popiołu do 0,7%
- zawartość siarki do 0,05%
- gęstość min. 600kg/m3
- średnica 6-8 mm
- wilgotność do 10%

aa) Dostawa PELLETU DRZEWNEGO odbywać się będzie partiami po 1-2 tony jednorazowo,
w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego do następujących lokalizacji:
- kotłowni przy ul. Kl. Maciaszczyka 9 w Rogowie – 35,00 ton,
- kotłowni przy ul. Kolejowej 4 w Rogowie – 23,85 ton,
- kotłowni przy ul. Kościelnej 4a w Rogowie(GDK) – 48,90 ton
- hali sportowej w Gościeszynie 21 – 35,00 ton.
3. Warunki dostawy
1) Dostawca będzie realizował dostawę węgla kamiennego, ekomiału i pelletu na własny koszt i ryzyko,
zgodnie z zasadami bhp i p. poż. we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, odpowiednio
przystosowanym do przewozu i rozładunku opału środkiem transportu samochodowego.
2) Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego
zgłoszonych Dostawcy, transportem samochodowym samowyładowczym maksymalnie do 2,00 ton,
w czasie …….. [24h, 48h, 72h, 96h] godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznego lub
e-mailowego przez Zamawiającego na dostawę.
3) Zamówienia mogą być składane w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku
do piątku, w godz. 8.00 – 15.00, pod numerem telefonów:………………………… lub za pośrednictwem
poczty elektronicznej Wykonawcy: e- mail: ..……………………………… . Dostawca zobowiązany jest
potwierdzić złożenie zamówienia i przyjęcia go do realizacji w formie potwierdzenia wysłanego na adres
poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: lesnictwo@rogowo.pl
4) W przypadku złożenia zamówienia w przeddzień dnia ustawowo wolnego od pracy za termin dostawy
uznaje się pierwszy roboczy dzień po dniu ustawowo wolnym od pracy
5) Cena za węgiel kamienny i pellet obejmuje wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty
transportu i rozładunku.
6) Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniać z Dostawcą dostawę węgla kamiennego i pelletu do
poszczególnych miejsc, tj. kotłowni, świetlic wiejskich, stacji uzdatniania wody (hydroforni) i hal sportowych.
7) W przypadku zanieczyszczenia placu opałem do obowiązków Dostawcy należeć będzie jego
uprzątnięcie.
8) Dostawca ma gwarantować jakość dostarczonego opału zgodnie z parametrami opisanymi w opisie
przedmiotu zamówienia :- CZĘŚĆ II Dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2022/2023 – pkt 1) lit. a

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

4.5.5.) Wartość części: 342638,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619024,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656608,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619024,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "FACTUM" Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-031-59-68

7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta 5/3

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-082

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619024,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626839,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626839,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626839,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-18-98-441

7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626839,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.