Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00280713/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
- 2025/BZP 00292862/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa filtrów prywatyzujących do laptopów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Centrum Informatyki w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Informatyki w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ci@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa filtrów prywatyzujących do laptopów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cf69505-4ede-475b-9aee-6fa180843f5d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00570295/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa filtrów prywatyzujących do laptopów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 58000.271.5.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197182,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa filtrów prywatyzujących do laptopów dla Oddziałów ZUS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32351200-0 - Ekrany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169774,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333925,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190231,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sietom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840251853
7.3.3) Ulica: ul. Rakietowa 22
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190231,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [U/16/TP/2025] Utrzymanie infrastruktury cmentarzy i parkingów w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa mięsa i podrobów do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w I kwartale 2026 roku
- ZP/07/2025 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- D/68/2025/A Zakup i dostawa aparatury laboratoryjno-badawczej na Instytutu Biologii Uniwersytetu Opolskiego, część nr 4 - Zakup i dostawa podręcznego spektrometru laserowego - 1 szt.
- U/40/2025 Zakup wsparcia technicznego (serwisu) producenta do jednej [1] sztuki licencji wieczystej na maszynę wirtualną FortiMAIL VM02 funkcjonującej w Uniwersytecie Opolskim.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tabletów graficznych, dysków przenośnych, słuchawek, komponentów komputerowych oraz mobilnych zestawów monitorów interaktywnych
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej oraz poziomu wiedzy o cyberzagrożeniach w Urzędzie Gminy Dębe Wielkie"
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej w Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Waśniowie" (postępowanie powtórzone)
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w 2025 roku w podziale na 5 części
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu
- Dostawa sprzętu elektronicznego i komputerowego dla przedszkola publicznego przy ul. Zielonogórskiej we Wrześni
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





