Og³oszenie z dnia 2023-08-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00419267/01 - Wynik z dnia 2023-09-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodnika i drogi rowerowej przy ul. K. Prusa i ul. Rybnickiej w Miko³owie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miko³ów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika i drogi rowerowej przy ul. K. Prusa i ul. Rybnickiej w Miko³owie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ee6f6d88-3699-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00354375
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039764/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Budowa chodnika, drogi rowerowej i monitoringu przy ul. Prusa i Rybnickiej w Miko³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
portal.smartpzp.pl/mikolow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 7.1. Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej – Portalu
https://portal.smartpzp.pl/mikolow/
Porozumiewanie siê z Zamawiaj±cym w inny sposób ni¿ opisany powy¿ej jest niedopuszczalne i nie wywiera ¿adnych skutków faktycznych ani prawnych.
Za datê wp³ywu ofert, o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania na serwerach. Aktualny data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Platformy.
Ofertê, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jako za³±cznik.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, rejestruje siê na platformie – zak³adaj±c konto - pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/mikolow/ klikaj±c przycisk „Za³ó¿ konto”.
Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca tworzenia konta Wykonawcy, oraz z³o¿enia oferty dostêpna jest w zak³adce E-learning.
Konto Wykonawcy tworzone jest tylko raz, w kolejnych postêpowaniach wykorzystuje siê ju¿ istniej±ce konto.
Po zalogowaniu siê i przej¶ciu do konkretnego postêpowania Wykonawca sk³ada ofertê w zak³adce „Oferty”. Szczegó³owa instrukcja sk³adania oferty znajduje siê w zak³adce elearning.
Wykonawca ma dostêp do formularzy umo¿liwiaj±cych wykonanie wszystkich czynno¶ci w postêpowaniu, a w szczególno¶ci z³o¿enia oferty.
Nie jest wystarczaj±ce podpisanie czynno¶ci wys³ania oferty. Nale¿y podpisaæ elektroniczny formularz oferty i z³o¿yæ jako za³±cznik korzystaj±c z zak³adki ZA£¡CZNIKI i przycisku Dodaj plik. Zamawiaj±cy, po wykonaniu czynno¶ci otwarcia ofert, musi mieæ mo¿liwo¶æ zapoznania siê z tre¶ci± oferty oraz weryfikacji podpisu elektronicznego na z³o¿onym za³±czniku formularza oferty.
We wszelkiej korespondencji elektronicznej zwi±zanej z postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem identyfikacyjnym:
TP1.11-2023
Dokumenty elektroniczne w tym oferta, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± jako za³±czniki.
7.4. Wymagania techniczne:
- Oferta oraz kosztorys ofertowy w formie elektronicznej - opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formacie danych .doc, .docx, .odt, .xls, .ods, .xml (jako efekt podpisania dokumentu tekstowego podpisem zaufanym), pdf., txt, .7zip, .rar, .7z.
Nale¿y zwróciæ uwagê, ¿e w przypadku gdy dla wa¿no¶ci sk³adanych o¶wiadczeñ (oferta jest o¶wiadczeniem wykonawcy)
wymagane jest wspó³dzia³anie dwóch lub wiêcej osób, ka¿da z nich jest zobowi±zana do z³o¿enia odpowiednio kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
- Dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego opisane w SWZ lub og³oszeniu o zamówieniu, winny byæ za³±czone w formie plików
w formacie odpowiednio .xml (tylko dla dokumentów podpisanych profilem zaufanym), .doc, .docx, .odt, .xls, .ods, pdf., txt, .7zip, .rar,, .7z.
- Wymagania sprzêtowe dla wykonawcy:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
- Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i
pó¼niejsze, Internet Explorer 11
- Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji
przegl±darek
- system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
- zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
- w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
7.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB.
7.6. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnice przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, winny byæ jednoznacznie oznaczone w sposób przedstawiony w instrukcji https://portal.smartpzp.pl/mikolow/elearning
Kontakt z operatorem portalu https://portal.smartpzp.pl/mikolow/
Telefon: 22/ 1237797 w godzinach od 8:00 do 18:00.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miko³ów z siedzib± 43-190 Miko³ów, Rynek 16, reprezentowan± przez Burmistrza Miko³owa;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w jest Grzegorz Szymañski – tel. 32 3248422,
e-mail grzegorz.szymanski@mikolow.eu;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z ustaw± Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP1.11-2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Zakres prac:
- budowa drogi rowerowej – odcinek ok. 150 m,
- budowa chodnika – odcinek ok. 87 m,
- budowa ci±gu pieszo-rowerowego – odcinek ok. 83 m,
- wymiana górnych warstw nawierzchni w rejonie dworca PKP - na odcinku ok.60 m (295 m2),
- umocnienie skarpy geosiatk± z humusowaniem i obsianiem - 206 m2,
- wykonanie ¶ciany oporowej z prefabrykatów betonowych typu „L” h=210 cm, na pod³o¿u z betonu zwyk³ego – 10,0 m,
- ogrodzenie z siatki wysoko¶ci 1,5 m w ramach na s³upkach stalowych z rur
o rozstawie 3 m obsadzonych w gniazdach coko³ów – 32,0 m,
- regulacja pionowa studzienek: dla w³azów kana³owych i teletechnicznych,
- budowa studzienek ¶ciekowych ulicznych betonowych o ¶r. 500 mm z osadnikiem i syfonem, w³az typu ciê¿kiego – 6 szt.,
- budowa przykanalika z rur PVC, ³±czonych na wcisk o ¶rednicy 200 m – 4,5 m,
- budowa linii kablowej o¶wietleniowej, monta¿ s³upów aluminiowych koloru czarnego o wysoko¶ci 4 m – 6szt, o wysoko¶ci 6m – 1 szt. z oprawami LED, ochronê przeciwpora¿eniow±,
- wykonanie monitoringu wizyjnego opartego o kamery IP, zabudowê kamer stacjonarnych – 4 szt., zabudowê kamery KAM-PTZ obrotowej – 1 szt. na istniej±cym s³upie o¶wietlenia ulicznego na Rondzie Demokracji (ul. K. Prusa, Rybnicka, Wyzwolenia, Towarowa w Miko³owie) wraz z zabudow± kabla ¶wiat³owodowego i zasilaj±cego w istniej±cej kanalizacji pod monitoring, zabudowê UPS w istniej±cej serwerowni w budynku ZGL przy ul. Kolejowej 2 w Miko³owie,
- wykonanie przeróbki (korekty) pier¶cienia ronda Demokracji,
- prace wykoñczeniowe przy plantowaniu terenu i zak³adaniu trawników siewem,
- wykonanie czasowego oznakowania poziomego i pionowego na czas trwania robót oraz docelowej organizacji ruchu,
- przygotowanie niezbêdnych dokumentów do zg³oszenia zakoñczenia budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
- sporz±dzenie dokumentacji odbiorowej w wersji papierowej oraz elektronicznej,
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapê w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawid³owej topologii obiektów,
- wykonanie zestawienia wykonanych elementów przez geodetê z podzia³em na obiekty odbiorowe (ulice).
Zamawiaj±cy wymaga aby w realizacji zadania uj±æ w pierwszej kolejno¶ci – wykonanie przeróbki (korekty) pier¶cienia Ronda Demokracji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
15.1. Warunki podmiotowe:15.1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
15.1.1.1. Posiadaj± zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – s± wpisani do rejestru handlowego lub zawodowego: nie dotyczy
15.1.1.2. Posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: nie dotyczy.
W/w warunek jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których te zdolno¶ci s± wymagane.
15.1.1.3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy.
15.1.1.4. Posiadaj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±:
1) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ jedn± robotê budowlan± polegaj±c± wykonaniu drogi, wêz³a drogowego dowolnej klasy zjazdu lub drogi lub skrzy¿owania dróg dowolnej klasy o warto¶ci min. 500 000,00 z³ brutto.
Zamawiaj±cy nie uznaje robót polegaj±cych na wykonaniu wy³±cznie przepustów, umacniania rowów, budowy chodników, dróg rowerowych, o¶wietlenia ulicznego, mostów, wiaduktów, estakad.
2) skieruj± do realizacji zamówienia min. 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 16.2. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualne na dzieñ sk³adania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia te sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostepniaj±cych zasoby wykonawca za³±cza równie¿ o¶wiadczenia podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
16.3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
16.3.1. wykazu robót budowlanych (wskazanych w pkt 15.1.1.4 ppkt 1), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
16.3.2. wykazu osób (wskazanych w pkt 15.1.1.4 ppkt 2), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych lub us³ug wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykazy, o których mowa powy¿ej dotycz± robót budowlanych lub us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 16.1. Stosownie do zapisu art. 273 ust. 1 ustawy zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
14.4 Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (DzU z 2022, poz. 835) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci.
W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
11.2.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.11.2.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi lub roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
11.2.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi lub roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
11.2.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 11.2.2 i 11.2.3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi lub roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy wchodz±cy w sk³ad konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, z tym zastrze¿eniem, ¿e wy- nagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie do wysoko¶ci obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on zobligowany ponie¶æ w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych zasad gromadzenia lub wp³at podstawowych finanso- wanych przez podmiot zatrudniaj±cy do pracowniczych planów kapita³owych w od- niesieniu do osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie;
e) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym za-strze¿eniem, ¿e:
– minimalny poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do cen lub kosztów wskazanych w kosztorysie ofertowym;
– poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany ceny produkcji budowlano-monta¿owej og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesi±ca, w którym zosta³ sporz±dzony kosztorys ofertowy;
– maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy, to ³±cznie 10 % w stosunku do warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 6 ust. 1 umowy;
- z wnioskiem o waloryzacjê wynagrodzenia wykonawca mo¿e wyst±piæ po raz pierwszy po up³ywie 6 miesi±ca obowi±zywania umowy,
f) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych, nie przewidzianych w dokumentacji przetargowej;
2) zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia, w przypadku:
a) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych zwi±zanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne itp.) skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych;
b) wycofania z produkcji materia³ów przyjêtych w dokumentacji;
3) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) dzia³ania organów administracji lub gestorów sieci zwi±zanego z przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.;
b) w przypadku zawarcia umowy z wykonawc± po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert± – o czas, jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±zania ofert± do dnia zawarcia umowy;
c) wyst±pienia robót nieprzewidzianych na etapie postêpowania o zamówienie publiczne, a koniecznych do wykonania przed zakoñczeniem zamówienia podstawowego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: portal.smartpzp.pl/mikolow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-04 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dalszy ci±g opisu zmian w umowie -sekcja VII7.4.)2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± byæ wprowadzone wy³±cznie wtedy, gdy maj± one wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. W przypadku ich wyst±pienia wykonawca mo¿e wyst±piæ do zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia ta kiego wniosku. Wykonawca powinien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia.
3.Podstaw± dokonania zmian, o których mowa w ust.1 pkt 2 i pkt3, -potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru, wyst±pienia opisanych okoliczno¶ci uzasadniaj±cych wstrzymanie robót, z okre¶leniem okresu wstrzymania robót wp³ywaj±cego na zmianê terminu i sporz±dzenie protoko³u konieczno¶ci zatwierdzonego przez zamawiaj±cego.
4.Wykonawca jest zobowi±zany w terminie 5 dni roboczych od zawarcia aneksu terminowego do zaktualizowania i uzgodnienia z zamawiaj±cym harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 1 ust. 3 umowy, z zastrze¿eniem ¿e w przypadku zawarcia aneksu terminowego, z uwagi na konieczno¶æ wstrzymania robót, aktualizacja i uzgodnienie harmonogramu rzeczowo-finansowego nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni roboczych od dnia ponownego wprowadzenia wykonawcy na teren robót.
5.W przypadku dokonania zmiany umowy na podstawie ust. 1 pkt 1 lit. f– zmiany wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, wykonawca jest zobowi±zany do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów i kosztów zobowi±zania podwykonawcy.
6.Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia mog± nast±piæ w przypadku:
a)wyst±pienia okoliczno¶ci, wykonania robót nie uwzglêdnionych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym.
b)gdy nast±pi zmiana ilo¶ci wykonanych robót wynikaj±ca z ró¿nicy pomiêdzy ilo¶ci± robót okre¶lon± przedmiarem planowanych do wykonania, a rzeczywistymi ilo¶ciami wynikaj±cymi z obmiaru robót wykonanych– rozliczenie powykonawcze.
7.W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej w ust. 6a, podstaw± do zmiany wynagrodzenia bêdzie wniosek wykonawcy oraz zatwierdzony przez zamawiaj±cego kosztorys sporz±dzony z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym wykonawcy. W przypadku prac wystêpuj±cych w kosztorysie dla których nie mo¿na ustaliæ warto¶ci w oparciu o ceny jednostkowe kosztorysu ofertowego, wycena zo- stanie wykonana w formie kosztorysu sporz±dzonego metod± szczegó³ow±, przy zastosowaniu nastêpuj±cych sk³adników cenotwórczych:
a) stawka roboczogodziny „R”-minimalna dla województwa ¶l±skiego wg. publikacji „SEKOCENBUD” aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu,
b)koszty po¶rednie „Kp” (R,S)-minimalne wg Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu,
c)zysk kalkulacyjny„Z” (R+S+Kp)- minimalny wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu,
d)ceny jednostkowe sprzêtu i materia³ów (³±cznie z kosztami zakupu) bêd± przyjmowane wed³ug ¶rednich cen rynkowych zawartych w publikacji Sekocenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu, a w przypadku ich braku ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête na podst. ogólnie dostêpnych katalogów, równie¿ cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp.
e)nak³ady rzeczowe w oparciu o KNR.
8.W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci , o których mowa w ust. 6b) wynagrodzenie wykonawcy, ulega automatycznemu obni¿eniu, albo podwy¿szeniu o kwotê wynikaj±c± z ró¿nicy z zweryfikowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zatwierdzonego przez zamawiaj±cego kosztorysu powykonawczego i kosztorysu ofertowego.
Kryteria oceny ofert:
a) Cena –60 pkt
b) Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady: 40pkt, tj:
min. okres 5 lat-0 pkt
6 lat-10 pkt
7 lat-20 pkt
8 lat-30 pkt
9 lat i wiêcej-40 pkt
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- ¦wiadczenie us³ugi fizycznej ochrony osób i mienia dla potrzeb Zak³adu Us³ug Komunalnych w Miko³owie w roku 2026
- Zakup i dostawa trzech agregatów pr±dotwórczych na rzecz Gminy Miko³ów
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Centrum Us³ug Spo³ecznych w Miko³owie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026
- Wyburzenie budynku administrowanego przez Zak³ad Gospodarki Lokalowej w Miko³owie dzia³ka nr 1285/48
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Podlechy"
- " Rozwój Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i M³odzie¿y w Andrychowie poprzez przebudowê przyszpitalnego parku oraz zakup niezbêdnego wyposa¿enia" - formu³a zaprojektuj i wybuduj.
- Zagospodarowanie skweru przy rondzie w Dziwnówku
- "Przebudowa ul. Cisowej w Jaworzu (od skrzy¿owania z ul. Wrzosow±/ Ogrodow± do skrzy¿owania z ul. S³oneczn±)"
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej 242 odcinek Morakowo-Morakówko - budowa ¶cie¿ki pieszo-rowerowej.
- Przebudowa, rozbudowa i doposa¿enie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Czarnej Górnej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





