Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00562597/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego (ruchomego)
do pomieszczeń Pracowni w ramach KPO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital im. Ojca Rafała z Proszowic Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 13
1.5.2.) Miejscowość: Proszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123865214
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spzoz.proszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz.proszowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-440f163e-386c-4a24-93eb-95f6d93521581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego (ruchomego)do pomieszczeń Pracowni w ramach KPO.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-440f163e-386c-4a24-93eb-95f6d9352158
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00592114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00253435/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego (ruchomego) do pomieszczeń Pracowni w ramach KPO.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D1.1.1 „Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych” (KPOD.07.02-IP.10-0120/24).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 35/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166086,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia „ruchome” medyczne – do pracowni Endoskopii.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20038,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia „ruchome” niemedyczne – do pracowni Endoskopii.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39143200-8 - Meble do jadalni
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 53581,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia „ruchome” niemedyczne – do pracowni Mammografii i Densytometrii.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 10657,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia „ruchome” medyczne - do pracowni Rezonansu Magnetycznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10449,46 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia „ruchome” niemedyczne – do pracowni Rezonansu Magnetycznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39143200-8 - Meble do jadalni
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 29214,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia „ruchome” medyczne - do pracowni Tomografii Komputerowej i RTG.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12857,53 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia „ruchome” niemedyczne - do pracowni Tomografii Komputerowej i RTG.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 29287,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
- Dostawa do magazynu Apteki Szpitalnej środków do dezynfekcji.
- Termomodernizacja Przedszkola Samorządowego nr 1, im. ks. Józefa Pawłowskiego w Proszowicach wraz z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia medycznego i meblowego na potrzeby NZOZ Szpitala Powiatowego w Dzierżoniowie Sp. z o. o. realizowanego w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego....
- Dostawa mebli medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-203/2025
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 5
- Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027."
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





