eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szpęgawsk › Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych oraz środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych oraz środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w
Szpęgawsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Szpęgawsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585621461

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsszpegawsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszpegawsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f4f3f43-2161-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych oraz środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w
Szpęgawsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f4f3f43-2161-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GA.273.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemicznych oraz środków czystości na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku w asortymencie i ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym.
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą, projekt umowy stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
Asortyment dostarczany będzie w terminie określonym w złożonej ofercie złożonej przez Wykonawcę na podstawie zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.00-15.00.
W przypadku braku możliwości wywiązania się z terminu dostawy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o powyższej okoliczności Zamawiającego.
Zamawiający przyjmuje, iż zlecenia na dostawę towaru będą składane do Wykonawcy średnio 1 raz w miesiącu.
Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne towary będą składane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia.
Wraz z dostawą partii zamawianego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT za dostarczoną partię asortymentu.
Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia.
Zapłata za dostarczona partię produktów nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze, w terminie zaoferowanym w złożonej ofercie.
Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu, spedycji oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty.
Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na dostarczone towary na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone towary posiadały etykietę w języku polskim wraz z instrukcją użycia i informacją na temat bezpieczeństwa ich stosowania.
Zamówione materiały winny być dostarczone do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych.
W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych, nie spełniających warunków zamówienia lub niezgodnych z asortymentem oferowanym w Załączniku nr 2 Formularzu Cenowym , Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowe, wolne od wad lub zgodne z warunkami zamówienia, w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca.
Zamawiający wymaga, aby oferowane towary były dopuszczone do obrotu na rynku krajowym oraz aby spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Załączniku Nr 2 do SWZ, kolumna 2. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa dostarczy niezwłocznie po jej podpisaniu karty charakterystyk produktów chemicznych i przekaże je Zamawiającemu.
Zaproponowanie w ofercie produktów o parametrach gorszych aniżeli podane w Załączniku Nr 2 do SWZ lub nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji, spowoduje odrzucenie oferty.
Ilekroć w SWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów tylekroć, stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które nie będą gorsze pod względem jakościowym od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831000-6 - Preparaty piorące

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138492,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148680,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138492,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBHP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770976058

7.3.3) Ulica: ul. Borchardta 35

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138492,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-16 do 2024-08-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.