eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZorganizowanie otwartego spotkania integracyjnego "Dzień pieczonego ziemniaka" do 150 osób, pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie otwartego spotkania integracyjnego „Dzień pieczonego ziemniaka” do 150 osób, pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie otwartego spotkania integracyjnego „Dzień pieczonego ziemniaka” do 150 osób, pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15136db6-26d9-4cf5-bf9e-7f90b8d0bcfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095592/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Spotkanie integracyjne dla pracowników MOPS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne
Na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości mniejszej niż progi unijne, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp , którego przedmiotem jest zorganizowanie otwartego spotkania integracyjnego dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej „Dzień pieczonego ziemniaka” nr ogłoszenia
o zamówieniu 2025/BZP 00291149 z dnia 24.06.2025 r. złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 a pierwotne warunki zamówienia nie zostały
w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e84cf16a-8b8f-4feb-b564-291102cca87b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.40.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 80000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie otwartego spotkania integracyjnego „Dzień pieczonego ziemniaka” do 150 osób, pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Olsztynie.
2.Szczegółowy zakres usługi określa załącznik nr 1 do zaproszenia Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
3.Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji przedmiotowego postępowania a w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do zaproszenia.
4.Wykonawca dołoży należytej staranności przy realizacji zamówienia, usługę wykona
w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz zgodnie z wymaganiami określonymi
w opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umownych.

5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników. Ostateczna ilość osób zostanie podana na 10 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy integracyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grajan Tour Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280037121

7.3.3) Ulica: Różnowo 93

7.3.4) Miejscowość: Dywity

7.3.5) Kod pocztowy: 11-001

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

"Gościniec pod Dębem" Wilimy 5 11-300 Biskupiec : udostępnienie miejsca realizacji usługi


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-27 do 2025-09-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.