Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00331223/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00345828/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00354685/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
- 2023/BZP 00508698/01 - Wynik z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa i przebudowa części Szpitala Powiatowego w Nisku. ETAP II - CZĘŚĆ III (roboty wykończeniowe, montaż armatury i osprzętu)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306680
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kościuszki 1
1.4.2.) Miejscowość: Nisko
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.7.) Numer telefonu: 15 8416 703
1.4.8.) Numer faksu: 15 8146 704
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-nisko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nisko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351299
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00331223
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Rozbudowa i przebudowa części Szpitala Powiatowego w Nisku. ETAP II - CZĘŚĆ III (roboty wykończeniowe, montaż armatury i osprzętu) zgodnie z opisem SWZ stanowiącym załącznik nr 1 oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załącznikach:
- Załącznik nr 11 (wersja elektroniczna):
Projekt budowlany
- Załącznik nr 12 (wersja elektroniczna):
Przedmiary robót
- Załącznik nr 13 (wersja elektroniczna):
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
- Załącznik nr 14 (wersja elektroniczna):
Projekt zamienny – system przywoławczy
- Załącznik nr 15 (wersja elektroniczna):
Wykaz stolarki drzwiowej - aktualizacja
- Załącznik nr 16 (wersja elektroniczna):
Karty techniczne
- Załacznik nr 17 (wersja elektroniczna)
Elektr_Wykonawczy_SSP_Oddymianie
Po zmianie:
Rozbudowa i przebudowa części Szpitala Powiatowego w Nisku. ETAP II - CZĘŚĆ III (roboty wykończeniowe, montaż armatury i osprzętu) zgodnie z opisem SWZ stanowiącym załącznik nr 1 oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załącznikach:
- Załącznik nr 11 (wersja elektroniczna):
Projekt budowlany
- Załącznik nr 12 (wersja elektroniczna):
Przedmiary robót
- Załącznik nr 13 (wersja elektroniczna):
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
- Załącznik nr 14 (wersja elektroniczna):
Projekt zamienny – system przywoławczy
- Załącznik nr 15 (wersja elektroniczna):
Wykaz stolarki drzwiowej - aktualizacja
- Załącznik nr 16 (wersja elektroniczna):
Karty techniczne
- Załacznik nr 17 (wersja elektroniczna)
Elektr_Wykonawczy_SSP_Oddymianie
Załącznik nr 18
- Dodatkowe schematy – elekrtyka
Załacznik nr 19
- Szpital Nisko Zaś i rozdz.energii
Załącznik nr 20
- Rzut piwnicy dla instalacji wentylacji
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, którzy są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów.
Zdolności techniczna lub zawodowa.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
- Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie niższej niż 1 500 000,00 PLN odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia,
- Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego tj.:
- Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
- Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci i instalacji sanitarnych,
w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi i kontrolę jakości.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie na podstawie przedstawionych dokumentów.
Po zmianie:
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, którzy są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów.
Zdolności techniczna lub zawodowa.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
- Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie niższej niż 1 500 000,00 PLN odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia,
- Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego tj.:
- Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
- Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci i instalacji sanitarnych,
w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi i kontrolę jakości.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie na podstawie przedstawionych dokumentów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-16 09:00
Po zmianie:
2023-08-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-16 09:05
Po zmianie:
2023-08-18 09:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-14
Po zmianie:
2023-09-16
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Doposażenie placu zabaw na osiedlu PGO
- Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Nisku oraz do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Nisku w dowozie zamkniętym w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa środków kontrastowych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Wyposażenie pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim" - zestawy narzędzi i urządzeń do pracowni elektrycznych
- Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Nowosielcu oraz do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Zarzeczu poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026
- Wyposażenie pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim" - Pracownia robotów przemysłowych
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Grobnikach
- Adaptacja mieszkania służbowego na świetlicę w budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa budynku magazynowego dla Muzeum Kresów w Lubaczowie - etap VIII
- Wykonanie przebudowy placu zabaw na terenie Żłobka Miejskiego w Koninie w ramach programu "Aktywny plac zabaw."
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegających na budowie 12 siłowni zewnętrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej [...]
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych (II etap - wyposażenie szklarni VENLO na warsztatach szkolnych) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.