Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00309907/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i przyrządów elektronicznych. Znak sparwy:
IA1.282.85.2023.EK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i przyrządów elektronicznych. Znak sparwy:IA1.282.85.2023.EK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d65b4133-221b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015491/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.58 Dostawa urządzeń i przyrządów elektronicznych (Gr. A062)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dotyczy wszystkich części: Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z umową nr POWR.03.05.00-00-Z305/18-00 w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Tytuł projektu: "Politechnika Śląska nowoczesnym europejskim uniwersytetem technicznym”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.282.85.2023.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 621250,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55927,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Dostawa generatorów funkcyjnych o mocy 50W (3 sztuki)1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 3 sztuk generatorów funkcyjnych z wyjściem mocy 50W.
2. Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.5.) Wartość części: 4730,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Dostawa generatorów (6 sztuk) i zasilaczy (13 sztuk)1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń i przyrządów elektronicznych:
1. Generator funkcyjny, 6 sztuk;
2. Zasilacz laboratoryjny 120V/10A, 3 sztuki;
3. Zasilacz laboratoryjny 30V/5A, 7 sztuk;
4. Zasilacz z wyjściem AC/DC, regulowany 30V/6A, 3 sztuki.
2. Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.5.5.) Wartość części: 21419,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – Dostawa mierników (30 sztuk)1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących przyrządów elektronicznych:
1. Multimetr stołowy, 2 sztuki;
2. Miernik laboratoryjny, 5 sztuk;
3. Stacjonarny multimetr cyfrowy z interfejsem, 3 sztuki;
4. Multimetr cyfrowy, 20 sztuk.
2. Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 29116,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – Dostawa adapterów USB (16 sztuk)1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1.Adapter RS USB, 8 sztuk;
2.Moduł bluetooth USB, 8 sztuk.
2. Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237132-3 - Interfejs USB
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 660,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRONIKA – ELEKTROTECHNIKA Zbigniew Filipek, Artur Filipek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210328873
7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 208 A/19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-608
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18415,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18415,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18415,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRONIKA – ELEKTROTECHNIKA Zbigniew Filipek, Artur Filipek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210328873
7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 208 A/19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-608
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18415,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31310,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31310,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31310,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRONIKA – ELEKTROTECHNIKA Zbigniew Filipek, Artur Filipek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP; 5210328873
7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 208 A/19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-608
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31310,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności w CZĘŚĆ 4 – Dostawa adapterów USB (16 sztuk) postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1), ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG.1200.2712.86.2025Zakup i dostawa wyposażenia indywidulnego dla żołnierzy WOT - kompasy WS
- Świadczenie usług sprzątania obiektów ITG KOMAG
- Świadczenie usług udostępniania pomieszczeń w celu przeprowadzania sekcji zwłok ludzkich oraz przechowywania zwłok na zlecenie prokuratur rejonowych okręgu gliwickiego
- Opracowanie projektu technologii i organizacji robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania Regulacja rowu A w Przyszowicach.
- Dostawa oprogramowania przeznaczonego do analizy i wizualizacji danych. Znak sprawy: DZPZ.282.87.2025.MK
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...), znak sprawy: DZPZ.283.93.2025.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego w obudowie
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Babimost realizowanego w ramach zadanie "Wyposażenie magazynu obrony cywilnej"
- Zakup sprzętu na uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ol i oc, w celu zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług oraz zakup sprzętu do działań ratowniczych
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora
- Dostawa mobilnych stacji zasilania o dużej wydajności
- Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenia z zakresu org. i funkcjonowania ochrony ludności i obrony cywilnej - Agregaty
więcej: Interfejs USB »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.