eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BabimostDostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Babimost realizowanego w ramach zadanie "Wyposażenie magazynu obrony cywilnej"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Babimost realizowanego w ramach zadanie „Wyposażenie magazynu obrony cywilnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Babimost

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Babimost

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: babimost@babimost.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Babimost realizowanego w ramach zadanie „Wyposażenie magazynu obrony cywilnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf45f29-7aa8-479f-a540-ab672849f9ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033785/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Babimost realizowanego w ramach zadanie „Wyposażenie magazynu obrony cywilnej”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/babimost

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/babimost

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez platformę platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/babimost.
W celu usprawnienia procesu, następujące czynności realizowane są za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”:
• zadawanie pytań do treści SWZ,
• udzielanie odpowiedzi na wezwania Zamawiającego dotyczące złożenia, poprawienia lub uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub środków dowodowych,
• składanie wyjaśnień i innych informacji,
• przesyłanie wniosków, oświadczeń, odwołań itp.
Za datę przekazania dokumentu przyjmuje się moment wysłania wiadomości poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” i pojawienie się potwierdzenia wysłania.
Zamawiający przekazuje informacje wykonawcom za pośrednictwem platformy. Odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, terminy składania ofert i inne komunikaty publikowane są w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja skierowana do konkretnego wykonawcy będzie widoczna wyłącznie dla niego.
Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprawdzania komunikatów i wiadomości na platformie, ponieważ system powiadomień e-mailowych może działać niestabilnie lub wiadomości mogą trafiać do folderu SPAM.
Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, korzystanie z platformy wymaga:
• dostępu do Internetu o przepustowości min. 512 kb/s,
• komputera klasy PC lub MAC (min. 2 GB RAM, procesor 2 GHz lub nowszy),
• systemu operacyjnego Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux lub nowszego,
• przeglądarki internetowej (IE 10.0 lub nowszej),
• włączonej obsługi JavaScript i programu do odczytu plików PDF.
Platforma stosuje kodowanie UTF-8, a czas odbioru danych ustalany jest zgodnie z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Przystępując do postępowania, Wykonawca:
• akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie,
• zapoznał się z Instrukcją składania ofert/wniosków i stosuje się do jej zasad.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie oferty, w szczególności za przesłanie jej w inny sposób niż przez formularz ofertowy. Oferta wysłana w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego” zostanie uznana za ofertę handlową i odrzucona – zgodnie z art. 221 ustawy Pzp.
Instrukcje korzystania z platformy, obejmujące logowanie, składanie wniosków o wyjaśnienia treści SWZ oraz ofert, dostępne są w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Dokumenty, środki dowodowe i oświadczenia należy sporządzać zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w formatach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.).
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację przez platformę, dopuszcza się kontakt e-mailowy pod adresem: babimost@babimost.pl lub przez skrzynkę do e-Doręczeń (z wyłączeniem składania ofert).
Wszelka korespondencja przesyłana e-mailem wymaga – na żądanie stron – niezwłocznego potwierdzenia jej otrzymania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Babimostu z siedzibą ul. Rynek 3, 66 - 110 Babimost. Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IF.I.271.24.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Agregat prądotwórczy jednofazowy do zasilania urządzeń medycznych – 5 szt.
2. Agregat prądotwórczy trójfazowy do zasilania infrastruktury krytycznej i komercyjnej – 5 szt.
3. Agregat prądotwórczy trójfazowy o mocy 30 kVA z zestawem automatycznego uruchamiania (ATS) dla obsługi Urzędu Miejskiego w Babimoście – 2 szt.
4. Agregat prądotwórczy ciągnikowy 20-60 kVA – 4 szt.
5. Agregat prądotwórczy przenośny 13 kVA – 2 szt.
6. Agregat prądotwórczy 80 kVA z przyczepą – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31120000-3 - Generatory

31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
1) co najmniej 1 zamówienie na dostawę agregatów prądotwórczych, przy czym w skład zamówienia wchodził minimum jeden agregat prądotwórczy wraz z osprzętem, systemem sterowania oraz wykonaniem montażu i uruchomienia dostarczonych urządzeń,
2) co najmniej 2 zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każde, na dostawę jednostek prądotwórczych rozumianych jako agregat,
Uwaga:
Nie dopuszcza się sumowania zamówień/ dostaw celem uzyskania wymaganej minimalnej wartości.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.
W przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: potwierdzających brak podstaw wykluczenia, tj.:
- oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ;
- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie (w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 4.1.1.4.1. SWZ), sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
2. Formularz oferty – załącznik nr 2
3. Formularz cenowo-techniczny - załącznik nr 3
4. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 4
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – załącznik nr 5
6. Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji – załącznik nr 6
7. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów - załącznik nr 7
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 8
9. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy - załącznik nr 9
10. Wykaz dostaw - załącznik nr 10
11. Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 11

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

3.1. Wysokość wadium Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 3.2. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
3.2.1. pieniądzu,
3.2.2. gwarancjach bankowych,
3.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
3.3. Termin i sposób wniesienia wadium
3.3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt 6.2.1. SWZ i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3.3.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 97 9660 0007 0000 0941 0200 0003 z dopiskiem „wadium – dostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Babimost”.
Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu lub jego kopii. 3.3.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
3.3.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3.2.2., 3.2.3. i 3.2.4. SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
3.3.5. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Ponadto w dokumencie gwarancji lub poręczenia zaleca się wskazanie adresu e-mail Gwaranta lub Poręczyciela, na który Zamawiający będzie mógł przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium. 3.3.6. Wadium wnosi się na rzecz Zamawiającego (beneficjenta):
Gmina Babimost
ul. Rynek 3
66-110 Babimost
3.3.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wyrokiem KIO z dn. 24.06.2020 r., KIO 662/20, z dokumentu wadialnego powinno wynikać jednoznacznie, że zobowiązanie Gwaranta obejmuje wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz obejmuje wszystkie wskazane w ustawie Pzp przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, wynikające z działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.3.8. Niewniesienie wadium, wniesienie w sposób nieprawidłowy, nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w pkt 3.4.2.3. SWZ, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
3.3.9. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 4.2.1. SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 4.1. SWZ.
Powyższe dotyczy również spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez Platformę Zakupową, pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/pn/babimost.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.