Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275211/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa oraz rozwój usług i infrastruktury instytucji kultury w Brzostku poprzez rozbudowę zabytkowego budynku Magistratu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego RPO WP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzostek
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 146803004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa oraz rozwój usług i infrastruktury instytucji kultury w Brzostku poprzez rozbudowę zabytkowego budynku Magistratu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego RPO WP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ecede8b-092c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024863/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Poprawa oraz rozwój usług i infrastruktury instytucji kultury w Brzostku poprzez rozbudowę zabytkowego budynku Magistratu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr IV "Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275211/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2027949,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie zakłada rozbudowę, nadbudowę i przebudowę budynku usługowego (Urzędu Miejskiego w Brzostku) wraz z przebudową i budową instalacji wod-kan., gaz., c.o., kan. Deszczowej, elektrycznej oraz odcinków sieci kanalizacji deszczowej, elektrycznej i teletechnicznej w miejscowości Brzostek na dz. 805, 804/1. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej, jako murowany z elementami żelbetowymi. W ścianach zostaną zastosowane rdzenie żelbetowe wzmacniające. Ściany posadowione na ławach fundamentowych żelbetowych oraz palach CFA fi400 w rozstawie 1,0 m ulokowanych od strony budynku istniejącego Urzędu. W układzie ścian budynku osadzono wieńce żelbetowe. Nowe stropy zaprojektowano jako monolityczne żelbetowe (nad poziomami -1 oraz -2) oraz jako gęstożebrowe z belek sprężanych nad poziomem parteru, oparcie stropów zaprojektowano na wieńcach żelbetowych zbrojonych oraz na belkach żelbetowych. Schody wewnętrzne zaprojektowano jako monolityczne żelbetowe płytowe. Więźba dachowa drewniana płatwiowo-kleszczowa. Pokrycie dachu – blacha płaska na rąbek stojący.
3. Parametry techniczne budynku:
Dane projektowanej części rozbudowywanej budynku:
- kubatura – 1956,48 m3
- powierzchnia zabudowy – 217,56 m2
- powierzchnia użytkowa – 339,66 m2
- powierzchnia wewnętrzna – 313,96 m2
Dane budynku Urzędu w granicach działki nr 805:
- kubatura – 1184,78 m3 (3141,26 m3 po rozbudowie)
- powierzchnia zabudowy – 226,64 m2 (444,20 m2 po rozbudowie)
- powierzchnia użytkowa – 242,24 m2 (581,9 m2)
- powierzchnia wewnętrzna – 261,47 m2 (575,43 m2)
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty budowlane:
- prace konstrukcyjno-budowlane i wykończeniowe: m.in. roboty ziemne (ok. 360 m3), wbijanie pali żelbetowych (27 szt.), ściany żelbetowe gr. 12 cm (ok. 84 m2) i gr. 20 cm (ok. 159 m2), ławy fundamentowe żelbetowe (ok. 29 m3), belki i wieńce, słupy i rygle, płyty żelbetowe, stropowe płaskie gr. 15 cm (ok. 220 m2) i gęstożebrowe (ok. 196 m2), izolacje przeciwwilgociowe emulsją i folią kubełkową, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych (ok. 1000 m2), zbrojenie konstrukcji żelbetowych prętami fi 7mm (ok. 1,1 t), fi 16mm (ok. 4,5 t), fi 8-14 (ok. 7 t), ściany z bloczków z betonu komórkowego gr. 24 cm (ok. 457 m2), ściany działowe (ok. 140 m2), kominy (ok. 72 m), schody żelbetowe (ok. 36 m2), tynki (ok. 1092 m2), sufity podwieszane (ok. 348 m2), posadzki z płytek terakotowych (ok. 159 m2), licowanie ścian płytkami (ok. 57 m2), parapety, montaż okien i drzwi, malowanie farbami (ok. 1586 m2), posadzki z wykładzin (ok. 370 m2), murłaty (ok. 1 m3), słupy dachowe (ok. 1,9 m3), krokwie (ok. 9,55 m3), płatwie (ok. 2,58 m3), krokwie narożne i koszowe (ok. 0,48 m3), kleszcze (ok. 1,75 m3), deskowanie połaci dachowych (ok. 12 m2), ołacenie połaci łatami 38x50 (ok. 511 m2), izolacja z folii polietylenowej (ok. 1022 m2) i pokrycie blachodachówką (ok. 511 m2), obróbki i gąsiory (ok. 91 m2), montaż rynien dachowych i rur spustowych (ok. 76 m), izolacja przeciwwilgociowa z folii (ok. 580 m2) i wełny mineralnej (ok. 899 m2), nakryw attyk ścian ogniowych (ok. 35 m2),
- roboty przy niwelacji terenu, rozbiórkowe w terenie, wywóz urobku i gruzu: m.in. roboty ziemne koparkami chwytakowymi (ok. 343 m3), rozebranie chodników, obrzeży, podbudowy z kruszywa, rozebranie konstrukcji więźb dachowych (ok. 319 m2) i pokrycia dachowego z papy (ok. 124 m2) i blachy (ok. 195 m2) i rynien, rozebranie stropów drewnianych (ok. 220 m2), ręczne przekopanie gleby (ok. 230 m2), rozścielenie ziemi urodzajnej (ok. 46 m3), wywóz gruzu (ok. 120 m3)
- chodniki, opaski betonowe, mała architektura, naprawa dróg: m.in. ścinanie i karczowanie drzew (4 szt.), rozebranie nawierzchni z kostki betonowej (ok. 65 m2), cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych (ok. 156 m), rozebranie podbudowy (ok. 117 m2), wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowych wraz z podbudową (ok. 117 m2), obrzeża betonowe (ok. 93 m) i palisady (ok. 15 m), nawierzchnie z kostki (ok. 146 m2), balustrady (ok. 27 m).
- wyposażenie socjalne, meblowe, sanitariatów: m.in. pochwyty stalowe w łazienkach (ok. 9 m), kabina sanitarna, stolik, krzesła (16 szt.), biurka (7 szt.), fotele biurowe (7 szt.)
- wyposażenie archiwum w szafy do archiwizacji z przesuwnymi regałami 5-cio półkowymi Ral 7035
b) instalacje wewnętrzne:
- instalacje wewnętrzne sanitarne wod-kan, c.o., klimatyzacja, technologia kotłowni, klimatyzacja, pion skroplin: m.in. montaż grzejników stalowych (31 szt. wraz z instalacją), rurociągi kanalizacyjne, montaż umywalek wraz z bateriami (7 kpl.), montaż misek ustępowych (8 kpl.), rurociągi stalowe ocynkowane, rurociągi miedziane, szafa hydrantowa, zawory, rurociągi z tworzyw sztucznych (ok. 52 m) wraz z izolacją i próbami, dostawa i montaż jednostek zewnętrznych i wewnętrznych klimatyzacji (11 szt.) wraz z rurociągami i syfonami, montaż agregatu wody lodowej i szafy klimatyzacji, montaż podgrzewaczy przepływowych, montaż komory gospodarczej wraz z baterią zmywakową, montaż kotła grzewczego gazowego kondensacyjnego 45kW wraz z czujnikiem, sterownikiem i pozostałym wyposażeniem.
- instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne: m.in. trasy kablowe, montaż przewodów instalacji oświetleniowej, montaż opraw oświetleniowych ogólnych i awaryjnych, osprzęt elektroinstalacyjny, montaż przewodów instalacji siłowej (wraz z osprzętem), montaż przewodów instalacji okablowania strukturalnego strukturalnej (wraz z osprzętem), montaż przewodów instalacji sali audiowizualnej, instalacja przyzywowa, modernizacja skrzynki przyłączeniowej, tablica rozdzielcza, wewnętrzna linia zasilająca, instalacja odgromowa, uziemiająca i oddymiająca
c) instalacje zewnętrzne:
- sanitarne: kan. sanitarnej, deszczowej, sieć wody PE110 z hydrantem ppoż.
- sieci przyłącza zewnętrzne teletechniczne
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) pełną obsługę geodezyjną budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze);
2) wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
3) dopełnienie wszelkich obowiązków, nakazów i zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych i gwarancyjnych;
4) przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji i użytkowania w szczególności prób szczelności, rozruchów, dezynfekcji, przeprowadzenie pomiarów instalacji elektrycznej, badanie przewodów kominowych itp.;
5) zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy;
6) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przedmiarze robót;
7) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3512363,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4149944,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3512363,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMOBUD A.J. Kowal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172003856
7.3.3) Ulica: Kahla 37
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERMOBUD A.J. KOWAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TERMOBUD A.J. KOWAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3512363,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.