eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu



Og³oszenie z dnia 2022-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BRZESKIE CENTRUM MEDYCZNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313437

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Sergiusza Mossora 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-301

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 4446575

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bcmbrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2cfb1c20-3422-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00349682

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00036280/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Brzeskiego Centrum Medycznegow Brzegu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://e-ProPublico.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Brzeskie Centrum Medyczne. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/14/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych us³ug pralniczych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu polegaj±cych na praniu i dezynfekcji: bielizny ogólnoszpitalnej, bielizny operacyjnej, bielizny noworodkowej, bielizny dzieciêcej, odzie¿y ochronnej i roboczej, ko³der i poduszek, koców, materaców, mopów.
Przewidywana wielko¶æ miesiêczna us³ugi pralniczej kszta³tuje siê na poziomie ok. 6 600 kg +/- 15%
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ, zamieszczony na stronie prowadzonego postêpowania: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten nale¿y odczytywaæ wraz z ewentualnymi zmianami tre¶ci SWZ, bêd±cymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji i usuniêcia wady lub nieprawid³owo¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
1.Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym -
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶ci gospodarcz± lub zawodow±, którzy s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów
2.Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów -
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e i¿ posiada dokument (pozytywn± opiniê sanitarn±) w³a¶ciwego organu sanitarno-epidemiologicznego, potwierdzaj±cy ¿e Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla jednostek s³u¿by zdrowia.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
3.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa -
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 800 000,00 PLN.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
4.Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa -
a)Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pralniczych wraz z czyszczeniem i transportem o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 600 000,00 z³ brutto wraz z potwierdzeniem nale¿ytego wykonania zamówienia;

b)Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje co najmniej poni¿szym sprzêtem, który bêdzie wykorzystywany do realizacji przedmiotu zamówienia:
- oddzielne pralnice tunelowe zakoñczone wirówk± do prania wodnego dla bielizny (w tym operacyjnej),
- oddzielne pralnice tunelowe zakoñczone pras± do prania wodnego dla bielizny p³askiej,
- agregat do czyszczenia chemicznego dla bielizny i odzie¿y, która ze wzglêdu na sk³ad surowcowy nie mo¿e byæ prana wodnie, przy zachowaniu odpowiednio dobranej technologii z zastosowaniem rozpuszczalników nie zawieraj±cych halogenów,
- minimum 1 komora ozonowa do dezynfekcji przywieszek rehabilitacyjnych, fartuchów rentgenowskich, pasów do KTG i innego asortymentu, który nie mo¿e byæ prany wodnie ani czyszczony chemicznie,
- komora do dezynfekcji materacy, wyposa¿ona w system monitoringu, rejestracji i wydruku parametrów procesu dezynfekcji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Za³. nr 5 do SWZ - O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; 2) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
UWAGA:
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia powy¿szego dokumentu rejestrowego, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.

Powy¿szy zapis stosuje siê odpowiednio do:
- osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
- osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.;
3) Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równowa¿ny dokument.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast Informacji z Krajowego
Rejestru Karnego sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru,
inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub
miejsce zamieszkania, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego
z³o¿eniem. (dotyczy podmiotów zagranicznych).;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Aktualna decyzja/zezwolenie/ pozytywna opinia sanitarna w³a¶ciwego organu sanitarno-epidemiologicznego na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ¶wiadczenia us³ug pralniczych dla jednostek s³u¿by zdrowia.
UWAGA:
W sytuacji, gdy wa¿no¶æ zezwolenia wygasa przed koñcem trwania umowy, Wykonawca jest zobowi±zany do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu aktualnej decyzji.; 2) Za³. nr 6 do SWZ - Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

UWAGA:
Dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.;
3) Za³. nr 7 do SWZ - Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami.; 4) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 800 000,00 PLN;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1)Minimum dwa za¶wiadczenia zawieraj±ce wyniki badañ mikrobiologicznych wystawione przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± lub inn± uprawnion± w tym zakresie jednostkê, wykonanych w ci±gu ostatnich 6-ciu miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, w zakresie nastêpuj±cego asortymentu:
a) wymaz z odzie¿y szpitalnej,
b) wymaz z bielizny operacyjnej,
c) wymaz z bielizny noworodkowej; 2)Minimum jedno badanie wykonane w oparciu o wyniki badañ wykonanych przez niezale¿ne laboratorium potwierdzaj±ce wp³yw procesu prania na stopieñ zu¿ycia tkaniny w zakresie zniszczenia w³ókien, odporno¶ci na zrywanie oraz stopnia bieli po 25, 50 cyklach prania.; 3) Opis technologii prania z uwzglêdnieniem wykazu stosowanych ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych jakich Wykonawca zamierza u¿ywaæ do wykonania zamówienia; 4) Za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e pralnia wykonawcy posiada wdro¿ony system Analizy Ryzyka i Kontroli Ska¿enia Biologicznego RABC, spe³niaj±cy normê PN-EN 14065/RABC lub normê równowa¿n±, w zakresie us³ug pralniczych, dezynfekcji, suszenia, maglowania, prasownia i napraw krawieckich; 5)Certyfikat "Gwarant Czysto¶ci i Higieny" w zakresie ¶wiadczenia us³ug pralniczych.; 6) Opis procedury dotycz±cej sytuacji awaryjnych przywozu bielizny do Zamawiaj±cego w trybie pilnym, w czasie nie d³u¿szym ni¿ 5 - 10 godzin. Czas wykonania zlecenia w ramach interwencji nale¿y rozumieæ, jako wykonanie us³ugi w czasie nie przekraczaj±cym 5 - 10 godzin, przy zastosowaniu wymaganej technologii oraz przestrzeganiu obowi±zuj±cych przepisów.;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1)Minimum dwa za¶wiadczenia zawieraj±ce wyniki badañ mikrobiologicznych wystawione przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± lub inn± uprawnion± w tym zakresie jednostkê, wykonanych w ci±gu ostatnich 6-ciu miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, w zakresie nastêpuj±cego asortymentu:
a) wymaz z odzie¿y szpitalnej,
b) wymaz z bielizny operacyjnej,
c) wymaz z bielizny noworodkowej; 2)Minimum jedno badanie wykonane w oparciu o wyniki badañ wykonanych przez niezale¿ne laboratorium potwierdzaj±ce wp³yw procesu prania na stopieñ zu¿ycia tkaniny w zakresie zniszczenia w³ókien, odporno¶ci na zrywanie oraz stopnia bieli po 25, 50 cyklach prania.; 3) Opis technologii prania z uwzglêdnieniem wykazu stosowanych ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych jakich Wykonawca zamierza u¿ywaæ do wykonania zamówienia; 4) Za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e pralnia wykonawcy posiada wdro¿ony system Analizy Ryzyka i Kontroli Ska¿enia Biologicznego RABC, spe³niaj±cy normê PN-EN 14065/RABC lub normê równowa¿n±, w zakresie us³ug pralniczych, dezynfekcji, suszenia, maglowania, prasownia i napraw krawieckich; 5)Certyfikat "Gwarant Czysto¶ci i Higieny" w zakresie ¶wiadczenia us³ug pralniczych.; 6) Opis procedury dotycz±cej sytuacji awaryjnych przywozu bielizny do Zamawiaj±cego w trybie pilnym, w czasie nie d³u¿szym ni¿ 5 - 10 godzin. Czas wykonania zlecenia w ramach interwencji nale¿y rozumieæ, jako wykonanie us³ugi w czasie nie przekraczaj±cym 5 - 10 godzin, przy zastosowaniu wymaganej technologii oraz przestrzeganiu obowi±zuj±cych przepisów.;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1)Formularz oferty - Za³. Nr 1 do SWZ;
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u –Za³. Nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
3)Wzór zobowi±zania podmiotu trzeciego do udostêpnienia zasobów
niezbêdnych do realizacji zamówienia – Za³. nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy),
4) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp. – Za³. Nr 9 do SWZ (je¿eli dotyczy)
5)Pe³nomocnictwo. W przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê nie wymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie;
6)Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. (Dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy zosta³y okreslone w § 9 wzoru umowy (Za³. nr 3 do SWZ).

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w kontek¶cie terminu obowi±zywania umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) w sytuacji wyst±pienia przyczyn, z powodu, których niemo¿liwe bêdzie wykonywanie przez Wykonawcê jego zobowi±zañ w nastêpstwie okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy;
b) w sytuacji, gdy wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania przedmiotu umowy z powodu niedopuszczania do jego wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania wstrzymania przez uprawniony organ wykonywania przedmiotu umowy, z przyczyn, za które ani Zamawiaj±cy, ani Wykonawca nie ponosz± odpowiedzialno¶ci,
c) w sytuacji wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy,
d) w przypadku niewyczerpania ¶rodków finansowych, o których mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy w okresie obowi±zywania umowy, o okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy;

2) w kontek¶cie zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) oraz podatku akcyzowego - w takim przypadku, zmianie ulega cena jednostkowa brutto asortymentu objêtego przedmiotem umowy, a cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian. Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie d³u¿szym, ni¿ 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego;

3) w kontek¶cie zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;

4) w kontek¶cie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,

5) w kontek¶cie zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) ,

6) zmniejszenia ilo¶ci prania, spowodowanego zmniejszeniem ilo¶ci pacjentów lub czasowym zamkniêciem oddzia³ów,

7) zmiany dni i godzin, odbioru i zwrotu prania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-26 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTÊPOWANIA.

1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± nastêpuj±ce podstawy wykluczenia:

a) o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - obligatoryjne przes³anki wykluczenia;

b) wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 835), zwana dalej "UOBN" - obligatoryjna przes³anka wykluczenia;

c) oraz 109 ust. 1 pkt.4, pkt 8, pkt 10 ustawy Pzp - fakultatywne przes³anki wykluczenia.

2. Zgodnie z art.7 ust. 1 UOBN z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê:

1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2021 r. poz.. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN.

3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.

4. Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³ankê wykluczenia, o której mowa w ust. 1 lit. b) na podstawie:
1) Wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
2) Listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 UOBN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.