Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280389/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00306376/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie i ustabilizowanie skarpy na terenie obiektu Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przy ul. Zawrat 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012293240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-591
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48226014730
1.5.8.) Numer faksu: +48228456751
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mswia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie i ustabilizowanie skarpy na terenie obiektu Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przy ul. Zawrat 202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-101470b9-0c17-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130972/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zabezpieczenie i ustabilizowanie skarpy na terenie obiektu MSWiA przy ul. Zawrat 20 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280389
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BF-WPP-2374-1-19-BA-TP-BS/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 11549330,86 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 423314,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zabezpieczenia i ustabilizowania skarpy na terenie obiektu Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przy ul. Zawrat 20 w Warszawie, zgodnie z treścią umowy, której projekt stanowi załącznik nr 1 do SWZ, projektem technicznym, będącym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 1a i 1b do projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588177,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piłczyński Art Marcin Piłczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251301194
7.3.4) Miejscowość: Dobczyn
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIŁCZYŃSKI ART Marcin Piłczyński
jakie przetargi wygrała firma
PIŁCZYŃSKI ART Marcin Piłczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania przez Wykonawcę odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i odpadów zmieszanych z budynków Ministerstwa Sprawiedliwości
- Remont klatki schodowej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej z wymianą opraw na LED w budynku mieszkalnym przy ul. Skwer Wyszyńskiego 7 w Warszawie.
- Zakup rocznego pakietu usługi wsparcia producenta dla systemu deszyfrującego ruch sieciowy SSL/TLS FortiADC 400F
- Okresowa konserwacja oraz naprawy maszyn i urządzeń gastronomicznych elektrycznych i gazowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (4 lokale)
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-189/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podlaskim
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Miliczu przy ul. Dębowej na działce nr 3/1 AM 20, obręb Milicz
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Cieszkowie przy ul. Rolniczej na działce oznaczonej nr 124/44 AM 2 obręb Cieszków.
- Przebudowa i adaptacja budynku zabytkowego pałacu barokowego w Twardogórze na Centrum Kultury i Sztuki - Etap II
- Malowanie pomieszczeń administracyjnych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. w budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCYCH BUDYNKÓW W GMINIE JEŻÓW - ETAP I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.