Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCYCH BUDYNKÓW W GMINIE JEŻÓW – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM KZN REYMONTOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Reymontowski Sp. z o.o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526698884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac św. Jana Pawła II 10 lokal 1
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@simkzn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://simkzn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCYCH BUDYNKÓW W GMINIE JEŻÓW – ETAP I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33979905-122d-4085-9121-a97b945af4c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00340373/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa budynku mieszkalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką instniejących budynków w Gminie Jeżów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11847863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1184786
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem
platformazakupowa.pl/ i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Pozostałe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1, ze zm., zwanego dalej „RODO”, informuje się, że:
1. Administrator danych: Administratorem Państwa danych osobowych jest SIM KZN
Reymontowski Sp. z o.o. reprezentowany przez Prezesa Zarządu.
2. Dane kontaktowe: Kontakt z administratorem: SIM KZN Reymontowski Sp. z o.o. Ozorków
95-035, Plac św. Jana Pawła II 10, lok 1, sekretariat@simkzn.pl
3. Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych
kategorii danych: Dane będą przetwarzane przez SIM KZN Reymontowski Sp. z o.o. w celach:
1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie
podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp – znak sprawy ZP.271.3.2025
2) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
4. Odbiorcy danych:
1) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
udostępnianie danych, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie do
wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
(szczególne kategorie danych osobowych) zebranych w toku postępowania o udzielenie
zamówienia; dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące
wyroków skazujących i naruszeń prawa), Administrator (Zamawiający) udostępnia w celu
umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie.
2) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
25
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
5. Prawa osoby, której dane dotyczą:
Osoby, których dane osobowe przetwarza SIM KZN Reymontowski sp. z o.o. mają prawo do:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres rzeczowy podzielony zostaje na II części:
Cześć podstawowa zamówienia, w której zakres wchodzi:
1 Rozbiórka istniejących budynków i wycinka;
2 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego: (22 lokale mieszkalne):
a) Fundamenty: ławy i stopy fundamentowe wraz z zbrojeniem i izolacją
przeciwwilgociową; ściany piwnic wraz z izolacją; posadzka na gruncie – warstwy od
podbudowy do izolacji (bez wylewki),
b) Konstrukcja nośna budynku: ściany zewnętrzne wraz z ociepleniem; ściany nośne wewnętrzne; stropy międzykondygnacyjne; schody wraz ze zbrojeniem; rdzenie, belki, nadproża, płyty balkonowe itp.
c) Dach: stropodach wraz z izolacjami, pokrycie membraną, rynny dachowe, obróbki attyki itp.
d) okna i drzwi zewnętrzne, parapety wewnętrzne i zewnętrzne, wyłaz dachowy
e) Przyłącza wodociągowe
f) Zasilanie budynku: wewnętrzna linia zasilająca od ZK do tablic licznikowych na budynku
g) Kanalizacja podposadzkowa: kanalizacja sanitarna i deszczowa pod budynkiem oraz doprowadzenie do dwóch studni poza budynkiem oraz wykonanie połączenia między studniami
Część opcjonalna zamówienia, w której zakres wchodzi:
1 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego:
a) Roboty wykończeniowe,
2 Budowa instalacji wewnętrznych:
a) wodociągowej, ciepłej wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej,
b) elektrycznej i teletechnicznej,
c) centralnego ogrzewania wraz z węzłem ciepła.
3 Budowa instalacji zewnętrznych i przyłączy:
a) budowa oczyszczalni ścieków,
b) budowa zbiornika retencyjnego,
c) kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz ogólnospławnej,
d) elektrycznej i teletechnicznej.
4 Budowa instalacji oświetlenia terenu;
5 Budowa instalacji fotowoltaicznej.
6 Roboty brukarskie
a) Budowa parkingu na 22 zewnętrznych miejsc postojowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych oraz zainstalowanie kanałów na przewody i kable elektryczne na wszystkich stanowiskach postojowych, umożliwiających zainstalowanie punktów ładowania na każdym stanowisku postojowym, do ładowania pojazdów elektrycznych zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
b) Utwardzenie kostką betonową dojść i dojazdów
7 Budowa dwóch wiat śmietnikowych ze ścian ażurowych na pojemniki hermetyczne dla odpadów stałych;
8 Teren o funkcji rekreacyjnej z elementami małej architektury, placem zabaw
dostosowanym dla osób niepełnosprawnych oraz powierzchnią biologicznie czynną;
9 Mała architektura wraz z placem zabaw
10 Zieleń
11 Uruchomienie wszystkich układów technologicznych wraz z odbiorem przez UDT (tam gdzie jest wymagany)
12 Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
13 Świadczenie serwisu gwarancyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45410000-4 - Tynkowanie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45247270-3 - Budowa zbiorników
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
44114200-4 - Produkty betonowe
44114210-7 - Słupy betonowe
44114000-2 - Beton
44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
I. Część opcjonalna zamówienia, w której zakres wchodzi:1 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego:
a) Roboty wykończeniowe,
2 Budowa instalacji wewnętrznych:
a) wodociągowej, ciepłej wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej,
b) elektrycznej i teletechnicznej,
c) centralnego ogrzewania wraz z węzłem ciepła.
3 Budowa instalacji zewnętrznych i przyłączy:
a) budowa oczyszczalni ścieków,
b) budowa zbiornika retencyjnego,
c) kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz ogólnospławnej,
d) elektrycznej i teletechnicznej.
4 Budowa instalacji oświetlenia terenu;
5 Budowa instalacji fotowoltaicznej.
6 Roboty brukarskie
a) Budowa parkingu na 22 zewnętrznych miejsc postojowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych oraz zainstalowanie kanałów na przewody i kable elektryczne na wszystkich stanowiskach postojowych, umożliwiających zainstalowanie punktów ładowania na każdym stanowisku postojowym, do ładowania pojazdów elektrycznych zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
b) Utwardzenie kostką betonową dojść i dojazdów
7 Budowa dwóch wiat śmietnikowych ze ścian ażurowych na pojemniki hermetyczne dla odpadów stałych;
8 Teren o funkcji rekreacyjnej z elementami małej architektury, placem zabaw
dostosowanym dla osób niepełnosprawnych oraz powierzchnią biologicznie czynną;
9 Mała architektura wraz z placem zabaw
10 Zieleń
11 Uruchomienie wszystkich układów technologicznych wraz z odbiorem przez UDT (tam gdzie jest wymagany)
12 Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
13 Świadczenie serwisu gwarancyjnego.
II. Warunki skorzystania z opcji:
1. Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, jest pozyskanie przez Zamawiającego niezbędnych środków finansowych w okresie obowiązywania umowy.
2. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa. Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji może być złożone przez Zamawiającego najpóźniej na miesiąc przed terminem wykonania części podstawowej przedmiotu zamówienia.
3. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia w części opcjonalnej przez Wykonawcę.
4. Brak skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
A. [OSOBY]Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej:
1) jedną osobą / osobami zdolną/ymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
• konstrukcyjno- budowlanej,
• instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych
i wodno-kanalizacyjnych,
• instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
elektroenergetycznych i teletechnicznych,
• drogowej
bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
2) jedną osobą / osobami o specjalności eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci
energetycznych do 1kV na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, posiadającą/ymi potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania
kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828, ze zm.) lub Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. poz. 1392).
Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku łącznego posiadania przez
wskazaną/e osobę/y więcej niż jednego z ww. uprawnień.
B. [DOŚWIADCZENIE]
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zadania, każde o wartości min. 8 000 000,00 zł brutto, polegające na budowie budynku wielorodzinnego o co najmniej 20 lokalach mieszkalnych (w tym min 1 budynek mieszkalny wielorodzinny podpiwniczony) wraz z wykończeniem obiektu „pod klucz” i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, przy czym pod pojęciem wykończenia obiektu „pod klucz” należy rozumieć wyposażenia pomieszczenia kuchni i łazienki w każdym lokalu mieszkalnym co najmniej:
zlew z szafką, kuchnię elektryczną z piekarnikiem, umywalkę, muszlę WC, kabinę prysznicową z brodzikiem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wg załącznika nr 5 do SWZ);
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz musi dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) dowody określające czy roboty budowlane (z ppkt 2) - zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w dziale VIII ust. 1 SWZ [OSOBY] wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia (wzór wg załącznika nr 6 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w 60 000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 32 1130 1163 0014 7177 1020 0001 z dopiskiem WADIUM – znak sprawy ZP.271.3.2025
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
6. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy wnieść jako osobny plik (w sposób pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty).
7. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać:
7.1. nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
7.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem,
7.3. kwota gwarancji / poręczenia,
7.4. termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert,
7.5. bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1184786
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami w 2026r.
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCYCH BUDYNKÓW W GMINIE JEŻÓW - ETAP I
- Wykonanie Planu ogólnego gminy Ozorków
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa elektroenergetycznej sieci kablowej oświetlenia drogi powiatowej 2427 L
- Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podlaskim
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Miliczu przy ul. Dębowej na działce nr 3/1 AM 20, obręb Milicz
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Cieszkowie przy ul. Rolniczej na działce oznaczonej nr 124/44 AM 2 obręb Cieszków.
- Budowa oświetlenia przy ul. Bełżyckiej w Niedrzwicy Dużej i m. Tomaszówka
- Przebudowa i adaptacja budynku zabytkowego pałacu barokowego w Twardogórze na Centrum Kultury i Sztuki - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.