eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim"Rozbudowa szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórna 10

1.5.2.) Miejscowość: Drzycim

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523317079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1107232

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e943541c-8e97-4150-884e-07d7b81f48aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036659/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 "Rozbudowa szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu" obejmująca roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 6. Fundusze Europejskie na rzecz zwiększenia dostępności regionalnej infrastruktury dla mieszkańców, Działanie 6.13 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną OPPT, cel szczegółowy 4 (ii.)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1834918,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu.


4.2. Prace będą dotyczyć rozbudowy szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce ewidencyjnej nr 18/1 w miejscowości Gródek. Planowana inwestycja wiąże się z rozbudową wzdłuż elewacji frontowej budynku. Nowoprojektowany segment przedszkola przylegać będzie do szczytowej ściany głównego budynku szkoły. Zaprojektowano budynek parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dachem płaskim o prostej bryle na planie prostokąta. Przedszkole połączone będzie ze szkołą holem wejściowym (łącznikiem). Pozwalającym na zintegrowanie funkcji budynku.

4.2.1. Parametry projektowanego budynku:
− zewnętrzne wymiary części projektowanej 25,79 m x 14,56 m;
− wysokość budynku: 5,25 m;
− powierzchnia zabudowy – 323,45 m2;
− powierzchnia użytkowa budynku 311,91 m2;
− kubatura: 979,65 m3;
4.2.2. Zakres prac obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze piwnica, w tym: likwidacja zadaszenia nad istniejącymi schodami, rozbiórka istniejących schodów oraz zsypu opału, zamurowanie tworów okiennych i drzwiowych, wykucie nowego otworu drzwiowego w pomieszczeniu gospodarczym, odświeżenie ścian i sufitów pomieszczeń piwnicznych przez malowanie i uzupełnienie docieplenia elewacji;
b) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze parter, w tym: likwidacja stalowych schód ewakuacyjnych w elewacji bocznej i tylnej, wykucie nowych otworów drzwiowych, odświeżenie ścian i sufitów pomieszczeń na parterze przez malowanie, wymiana stolarki drzwiowej, rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej, demontaż istniejącego ocieplenia w miejscu części dobudowywanej, wymiana istniejącego styropianu na warstwę mineralną;
c) roboty ziemne;
d) dowiązanie się do istniejących fundamentów;
e) wykonanie fundamentów, ścian fundamentowych, izolacji termicznych;
f) murowanie ścian i wstawienie elementów żelbetonowych;
g) przygotowanie podłoża pod posadzki;
h) wykonanie, stolarki drzwiowej i okiennej, schód zewnętrznych, elewacji wentylowanej, docieplenie ścian styropianem, pokrycia dachowego, zadaszenia i przepierzenia schód do piwnicy;
i) wykonanie elewacji (zmiana sugerowanego koloru niebieskiego na odcień szarości)
j) kładzenie tynków i gładzi;
k) wykonanie okładziny;
l) malowanie sufitów i ścian;
m) wykończenie ścian i sufitów;
n) wykonanie instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania, wentylacji oraz instalacji energetycznej, uziemienia, odgromowej, strukturalnej (komputerowo-telefonicznej);
o) przebudowy elektroenergetycznej linii napowietrznej nn-0,4 kV na linię kablową nn-0,4 kV;
p) wykonanie pilastru oddzielającego strefę ppoż.;
q) utwardzenie terenu z kostki betonowej;
r) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.2.3. Zamawiający informuje, że inwestycja będzie prowadzona na terenie funkcjonującej Szkoły Podstawowej, gdzie, na co dzień prowadzona jest działalność oświatowa. Na terenie działki, w trakcie prowadzenia prac, będą przebywać i przemieszczać się pracownicy szkoły, uczniowie oraz ich rodzice bądź opiekunowie, wobec czego należy tak zabezpieczyć i oznakować teren oraz dostosować prace z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie obiektu.
4.2.4. UWAGA: Przy obliczeniu ceny oferty nie należy brać pod uwagę ujętego w dokumentacji projektowej i przedmiarze (poz. 149 d.3.9.7) wyposażenia pomieszczeń za wyjątkiem „białego montażu”.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót.
z zastrzeżeniem pkt. 4.2.4 SWZ
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości
w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWiORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45232460-4 - Roboty sanitarne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398270,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3309702,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398270,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Wykonawcza OBIEKT Gabriela Sala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761109424

7.3.3) Ulica: Szosa Toruńska 49

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty sanitarne;
roboty elektryczne;
roboty teletechniczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2398270,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.