Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00244062/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
- 2025/BZP 00257285/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00262585/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-04
- 2025/BZP 00274114/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 10
1.5.2.) Miejscowość: Drzycim
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523317079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/11072321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e943541c-8e97-4150-884e-07d7b81f48aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036659/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 "Rozbudowa szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu" obejmująca roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 6. Fundusze Europejskie na rzecz zwiększenia dostępności regionalnej infrastruktury dla mieszkańców, Działanie 6.13 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną OPPT, cel szczegółowy 4 (ii.)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1834918,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu.
4.2. Prace będą dotyczyć rozbudowy szkoły w Gródku o oddział przedszkolny wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce ewidencyjnej nr 18/1 w miejscowości Gródek. Planowana inwestycja wiąże się z rozbudową wzdłuż elewacji frontowej budynku. Nowoprojektowany segment przedszkola przylegać będzie do szczytowej ściany głównego budynku szkoły. Zaprojektowano budynek parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dachem płaskim o prostej bryle na planie prostokąta. Przedszkole połączone będzie ze szkołą holem wejściowym (łącznikiem). Pozwalającym na zintegrowanie funkcji budynku.
4.2.1. Parametry projektowanego budynku:
− zewnętrzne wymiary części projektowanej 25,79 m x 14,56 m;
− wysokość budynku: 5,25 m;
− powierzchnia zabudowy – 323,45 m2;
− powierzchnia użytkowa budynku 311,91 m2;
− kubatura: 979,65 m3;
4.2.2. Zakres prac obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze piwnica, w tym: likwidacja zadaszenia nad istniejącymi schodami, rozbiórka istniejących schodów oraz zsypu opału, zamurowanie tworów okiennych i drzwiowych, wykucie nowego otworu drzwiowego w pomieszczeniu gospodarczym, odświeżenie ścian i sufitów pomieszczeń piwnicznych przez malowanie i uzupełnienie docieplenia elewacji;
b) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze parter, w tym: likwidacja stalowych schód ewakuacyjnych w elewacji bocznej i tylnej, wykucie nowych otworów drzwiowych, odświeżenie ścian i sufitów pomieszczeń na parterze przez malowanie, wymiana stolarki drzwiowej, rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej, demontaż istniejącego ocieplenia w miejscu części dobudowywanej, wymiana istniejącego styropianu na warstwę mineralną;
c) roboty ziemne;
d) dowiązanie się do istniejących fundamentów;
e) wykonanie fundamentów, ścian fundamentowych, izolacji termicznych;
f) murowanie ścian i wstawienie elementów żelbetonowych;
g) przygotowanie podłoża pod posadzki;
h) wykonanie, stolarki drzwiowej i okiennej, schód zewnętrznych, elewacji wentylowanej, docieplenie ścian styropianem, pokrycia dachowego, zadaszenia i przepierzenia schód do piwnicy;
i) wykonanie elewacji (zmiana sugerowanego koloru niebieskiego na odcień szarości)
j) kładzenie tynków i gładzi;
k) wykonanie okładziny;
l) malowanie sufitów i ścian;
m) wykończenie ścian i sufitów;
n) wykonanie instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, ogrzewania, wentylacji oraz instalacji energetycznej, uziemienia, odgromowej, strukturalnej (komputerowo-telefonicznej);
o) przebudowy elektroenergetycznej linii napowietrznej nn-0,4 kV na linię kablową nn-0,4 kV;
p) wykonanie pilastru oddzielającego strefę ppoż.;
q) utwardzenie terenu z kostki betonowej;
r) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.2.3. Zamawiający informuje, że inwestycja będzie prowadzona na terenie funkcjonującej Szkoły Podstawowej, gdzie, na co dzień prowadzona jest działalność oświatowa. Na terenie działki, w trakcie prowadzenia prac, będą przebywać i przemieszczać się pracownicy szkoły, uczniowie oraz ich rodzice bądź opiekunowie, wobec czego należy tak zabezpieczyć i oznakować teren oraz dostosować prace z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie obiektu.
4.2.4. UWAGA: Przy obliczeniu ceny oferty nie należy brać pod uwagę ujętego w dokumentacji projektowej i przedmiarze (poz. 149 d.3.9.7) wyposażenia pomieszczeń za wyjątkiem „białego montażu”.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót.
z zastrzeżeniem pkt. 4.2.4 SWZ
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości
w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45232460-4 - Roboty sanitarne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398270,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3309702,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398270,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Wykonawcza OBIEKT Gabriela Sala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761109424
7.3.3) Ulica: Szosa Toruńska 49
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty sanitarne;
roboty elektryczne;
roboty teletechniczne.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2398270,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





