Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00265036/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi transportowej dla uczestników proj. pn. „Dom- RODZINA” współfinansowanego ze środków UE w ramach programu FEPZ 2021-2027- etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811783595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 27a
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprchoszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprchoszczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cba0e8df-649a-4237-895b-25b3aa157db81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi transportowej dla uczestników proj. pn. „Dom- RODZINA” współfinansowanego ze środków UE w ramach programu FEPZ 2021-2027- etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cba0e8df-649a-4237-895b-25b3aa157db8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035941/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa transportowa w ramach projektu pn. "DOM-Rodzina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu pn. „Dom- RODZINA” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265036
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2025/PCPR/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97094,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Transport na Rodzinny festyn integracyjny „Święto Rodziny”. W ramach tej części przewidziano jednorazowy transport uczestników na Rodzinny festyn integracyjny „Święto Rodziny”, który planowany jest w dniu 30 czerwca 2025 r. w godzinach 11:00–16:00.Transport obejmuje dowóz uczestników projektu na plażę miejską w miejscowości Choszczno z następujących miejscowości i ich odwóz do tych miejscowości tj.:
a) Gmina Pełczyce: Pełczyce – 22 osoby, Lubiana – 4 osoby, Jarosławsko – 3 osoby, Przekolno – 4 osoby, Bukwica – 5 osób
b) Gmina Recz: Sulibórz – 8 osób
c) Gmina Drawno: Drawno – 11 osób
d) Powiat stargardzki: Dobrzany – 11 osób
Zastrzeżenie: Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji Części 1 zamówienia w przypadku, gdy wybór Wykonawcy nastąpi po planowanej dacie realizacji wydarzenia. Rezygnacja z tej części nie będzie stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę, w szczególności roszczeń odszkodowawczych lub związanych z utraconymi korzyściami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Transport na zajęcia projektowe dla grup powyżej 8 osóbTransport odbywać się będzie w dni robocze (poniedziałek–piątek) w godzinach popołudniowych (najwcześniej od godz. 14:00, najpóźniej do godz. 20:00), zgodnie z ustalonym harmonogramem tj.:
a) Transport na zajęcia „Szkoła dla rodziców” (20 dni – 15 osób)
Transport obejmuje dowóz z i odwóz uczestników do następujących miejscowości:
Gmina Krzęcin: Przybysław – 1 os., Mielęcin – 1 os., Rakowo – 1 os.
Gmina Bierzwnik: Klasztorne – 3 os., Breń – 1 os., Bierzwnik – 1 os.
Gmina Drawno: Drawno – 2 os., Konotop – 1 os.
Gmina Pełczyce: Pełczyce – 1 os., Jagów – 1 os.
Gmina Choszczno: Wardyń – 2 os.
b) Transport na warsztaty kreatywne i integracyjne dla dzieci i rodziców i spotkanie integracyjne (5 dni – 19 osób)
Transport obejmuje dowóz z i odwóz uczestników do następujących miejscowości:
Przybysław – 3 os.,
Konotop – 4 os.,
Bierzwnik – 3 os.,
Rakowo – 3 os.,
Wardyń – 6 os.
c) Transport na cykl szkoleń dla rodzin zastępczych „Dobro dziecka” + warsztaty kreatywne dla dzieci
Transport obejmuje dowóz z i odwóz uczestników do następujących miejscowości:
Grupa 1 (10 dni – 19 osób):
Pełczyce – 10 os.,
Przekolno – 3 os.,
Lubiana – 1 os.,
Bukwica – 5 os.
Grupa 2 (10 dni – 16 osób):
Drawno – 5 os.,
Sulibórz – 6 os.,
Nętkowo – 1 os.,
Dobrzany – 4 os.
d) Transport na wsparcie dla osób usamodzielnianych (38 dni – 10 osób)
Transport obejmuje dowóz z i odwóz uczestników do następujących miejscowości:
Pełczyce – 2 os.,
Lubiana – 1 os.,
Drawno – 1 os.,
Chomętowo – 2 os.,
Bierzwnik – 1 os.,
Recz – 1 os.,
Rybaki – 1 os.,
Suliszewo – 1 os.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 102862,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2799,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Andrzej Kniaziewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941434615
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Pełczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 73-260
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANDRZEJ KNIAZIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANDRZEJ KNIAZIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2799,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123639,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216751,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123639,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mewa Bus Jerzy Marek Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5970003757
7.3.3) Ulica: ul. Rolna
7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 74-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123639,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025-2026
- Kompleksowa termomodernizacja Budynku Remizy OSP w Raduniu wraz z wymianą systemu grzewczego na OZE oraz instalacją fotowoltaiczną
- Kompleksowa modernizacja energetyczna remizy OSP w Suliszewie wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii
- Wymiana całej stolarki drzwiowej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym.
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu medycznego
- Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów
- ZP/25/2025"Całodobowe świadczenie usług transp. med. i sanitarnego na rzecz pacjentów szpitala oraz transport preparatów krwi i materiałów do badań z podz. na 5 cz. dla WSSz.im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Utwardzenie dróg położonych na terenie gminy Gzy emulsją asfaltową
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Blachownia do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opiekuna
- Dostawa opału do budynków Urzędu Gminy, OSP Dębowa Kłoda oraz szkół podstawowych na terenie gminy Dębowa Kłoda w sezonie grzewczym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.