eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoŚwiadczenie usługi transportowej dla uczestników proj. pn. "Dom- RODZINA" współfinansowanego ze środków UE w ramach programu FEPZ 2021-2027- etap I



Ogłoszenie z dnia 2025-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi transportowej dla uczestników proj. pn. „Dom- RODZINA” współfinansowanego ze środków UE w ramach programu FEPZ 2021-2027- etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811783595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 27a

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprchoszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprchoszczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cba0e8df-649a-4237-895b-25b3aa157db8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi transportowej dla uczestników proj. pn. „Dom- RODZINA” współfinansowanego ze środków UE w ramach programu FEPZ 2021-2027- etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cba0e8df-649a-4237-895b-25b3aa157db8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035941/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa transportowa w ramach projektu pn. "DOM-Rodzina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projektu pn. „Dom- RODZINA” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265036

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/2025/PCPR/PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97094,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Transport na Rodzinny festyn integracyjny „Święto Rodziny”. W ramach tej części przewidziano jednorazowy transport uczestników na Rodzinny festyn integracyjny „Święto Rodziny”, który planowany jest w dniu 30 czerwca 2025 r. w godzinach 11:00–16:00.
Transport obejmuje dowóz uczestników projektu na plażę miejską w miejscowości Choszczno z następujących miejscowości i ich odwóz do tych miejscowości tj.:
a) Gmina Pełczyce: Pełczyce – 22 osoby, Lubiana – 4 osoby, Jarosławsko – 3 osoby, Przekolno – 4 osoby, Bukwica – 5 osób
b) Gmina Recz: Sulibórz – 8 osób
c) Gmina Drawno: Drawno – 11 osób
d) Powiat stargardzki: Dobrzany – 11 osób
Zastrzeżenie: Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji Części 1 zamówienia w przypadku, gdy wybór Wykonawcy nastąpi po planowanej dacie realizacji wydarzenia. Rezygnacja z tej części nie będzie stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę, w szczególności roszczeń odszkodowawczych lub związanych z utraconymi korzyściami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Transport na zajęcia projektowe dla grup powyżej 8 osób
Transport odbywać się będzie w dni robocze (poniedziałek–piątek) w godzinach popołudniowych (najwcześniej od godz. 14:00, najpóźniej do godz. 20:00), zgodnie z ustalonym harmonogramem tj.:
a) Transport na zajęcia „Szkoła dla rodziców” (20 dni – 15 osób)
Transport obejmuje dowóz z i odwóz uczestników do następujących miejscowości:
 Gmina Krzęcin: Przybysław – 1 os., Mielęcin – 1 os., Rakowo – 1 os.
 Gmina Bierzwnik: Klasztorne – 3 os., Breń – 1 os., Bierzwnik – 1 os.
 Gmina Drawno: Drawno – 2 os., Konotop – 1 os.
 Gmina Pełczyce: Pełczyce – 1 os., Jagów – 1 os.
 Gmina Choszczno: Wardyń – 2 os.
b) Transport na warsztaty kreatywne i integracyjne dla dzieci i rodziców i spotkanie integracyjne (5 dni – 19 osób)
Transport obejmuje dowóz z i odwóz uczestników do następujących miejscowości:
 Przybysław – 3 os.,
 Konotop – 4 os.,
 Bierzwnik – 3 os.,
 Rakowo – 3 os.,
 Wardyń – 6 os.
c) Transport na cykl szkoleń dla rodzin zastępczych „Dobro dziecka” + warsztaty kreatywne dla dzieci
Transport obejmuje dowóz z i odwóz uczestników do następujących miejscowości:
Grupa 1 (10 dni – 19 osób):
 Pełczyce – 10 os.,
 Przekolno – 3 os.,
 Lubiana – 1 os.,
 Bukwica – 5 os.
Grupa 2 (10 dni – 16 osób):
 Drawno – 5 os.,
 Sulibórz – 6 os.,
 Nętkowo – 1 os.,
 Dobrzany – 4 os.
d) Transport na wsparcie dla osób usamodzielnianych (38 dni – 10 osób)
Transport obejmuje dowóz z i odwóz uczestników do następujących miejscowości:
 Pełczyce – 2 os.,
 Lubiana – 1 os.,
 Drawno – 1 os.,
 Chomętowo – 2 os.,
 Bierzwnik – 1 os.,
 Recz – 1 os.,
 Rybaki – 1 os.,
 Suliszewo – 1 os.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60140000-1 - Nieregularny transport osób

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 102862,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2799,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Andrzej Kniaziewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941434615

7.3.3) Ulica: Wiejska

7.3.4) Miejscowość: Pełczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 73-260

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2799,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123639,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216751,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123639,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mewa Bus Jerzy Marek Olech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5970003757

7.3.3) Ulica: ul. Rolna

7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 74-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123639,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienia obejmują prawo opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.