Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00176014/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00191028/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na zrekultywowanej części składowiska odpadów Barycz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo krakow.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na zrekultywowanej części składowiska odpadów Barycz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bed3ddca-3066-4c3e-9dc6-43903dd361e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/EG/8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5460000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie i uruchomienie na zrekultywowanej części składowiska odpadów komunalnych Barycz w Krakowie przy ulicy Krzemienieckiej 40:
a) instalacji fotowoltaicznej o mocy 957 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną,
b) elektroenergetycznego przyłącza kablowego SN do istniejącej stacji transformatorowej,
c) dostosowanie istniejącej stacji transformatorowej (nr KRP33966) dla potrzeb przyłączenia instalacji fotowoltaicznej,
d) opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego.
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (wraz załącznikami stanowiącymi integralną jego część).
3) Okres gwarancji:
Zamawiający żąda aby Wykonawca zadeklarował że:
a) moduły fotowoltaiczne objęte są gwarancją jakości producenta na okres nie krótszy niż 5 lat z tym zastrzeżeniem, iż:
− liniowy spadek mocy znamionowej, przy rocznym spadku od drugiego roku pracy - nie większym niż 0,7% rocznie z uwzględnieniem maksymalnego spadku w pierwszym roku nie większym niż 3%,
− minimalna moc znamionowa po 10 latach użytkowania: 90 % z mocy wyjściowej. Minimalna moc znamionowa po 25 latach użytkowania: 80% z mocy wyjściowej;
b) wykonane roboty budowlane oraz prace montażowo – instalacyjne (w tym także wbudowane materiały i urządzenia) objęte są gwarancją jakości udzieloną przez Wykonawcę na okres nie krótszy niż 60 miesięcy
licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie na działkach 62/36,60/19,60/17 i 60/18 obr. 98 j. ewid. Podgórze.
5) Zamawiający żąda aby Wykonawcy odbyli wizję lokalną na terenie, na którym realizowany będzie przedmiot niniejszego zamówienia. Powyższa wizja lokalna ma charakter obligatoryjny tzn. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp jeśli Wykonawca nie odbył wymaganej wizji.
6) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: nie później niż do 15. 10. 2025 r. – z zastrzeżeniem postanowień zawartych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4041638,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4374016,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4041638,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIMOT ENERGIA I GAZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970619205
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142 B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom:
- budowę elektroenergetycznego przyłącza kablowego SN do istniejącej stacji transformatorowej – 60%,
- dostosowanie istniejącej stacji transformatorowej (nr KRP33966) dla potrzeb przyłączenia instalacji fotowoltaicznej – 60 %.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4041638,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-15INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od 10 stycznia do 30 lipca 2026 roku"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwera plików wraz ze wsparciem producenta dla Działu Infrastruktury Systemów Informatycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego
- DOSTARCZENIE KALORYMETRU POWIETRZNEGO
- DOSTARCZANIE STETOSKOPÓW INTERNISTYCZNYCH
- Zakup i dostawa kruszyw łamanych na potrzeby Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa kompresów z gazy jałowej i niejałowej na potrzeby RCKiK w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegającej na sprzedaży i świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





